Jump to content
MAINOS

kinkkurahasta


Hoistu

Recommended Posts

Me tyhmemmät kuvittelimme, että 1.12.2007 tarkoittaa joulukuun ensimmäistä päivää vuonna 2007, mutta jälleen kerran osoitit tyhmyytemme.

Ei se tulkintavirhe johdu tyhmyydestä.

Tuon voi oikein hyvin olettaa menevän niin kuin oletit. Se KT:n tiedotekin antaa olettaa niin, mutta kyseessä on ohje työnantajapuolelle.

Se ei sido mitenkään työnantajia vaikka KT olisi kertonut, että se myös kirjaimellisesti maksettaisiin 1.12.

Olisivat silti voineet maksaa sen joulukuun palkanmaksun yhteydessä, koska niin lukee sopimuksessa.

Minä en edes lukenut tuota KT:n tiedotetta ennen kuin tuosta linkistäsi.

Olen kiinnostunut vain siitä mitä oikeasti on luvattu ja voi vaatia. KT:n propaganda ja disinformaatio on samanlaista kuin aina ennenkin. Siitä on hankala erottaa mikä on totta ja mikä sitä itteään...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 109
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

No eipä näy kinkkurahaa 14.12. palkkanauhassa, jolloin tulee lisiä. Mun palkanmaksupäivä on kyllä kuun viimeinen päivä, mutta luulis nyt että olisivat laittaneet sen maksuun kuitenkin tuohon lisien yhteyteen...  angry.png

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No eipä näy kinkkurahaa 14.12. palkkanauhassa, jolloin tulee lisiä. Mun palkanmaksupäivä on kyllä kuun viimeinen päivä, mutta luulis nyt että olisivat laittaneet sen maksuun kuitenkin tuohon lisien yhteyteen...  angry.png

Saako määräaikaset palkan vika päivä Huussissa? Mulle kinkkuraha näkyy tilinauhassa..
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No eipä näy kinkkurahaa 14.12. palkkanauhassa, jolloin tulee lisiä. Mun palkanmaksupäivä on kyllä kuun viimeinen päivä, mutta luulis nyt että olisivat laittaneet sen maksuun kuitenkin tuohon lisien yhteyteen...  angry.png

Juu ei. Se tulee silloi ku kk-palkka. pomon kanssa ihmeteltiin että miksi ei voi maksaa 14. päivä kun niitä lisiäkin tulee..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No eipä näy kinkkurahaa 14.12. palkkanauhassa, jolloin tulee lisiä. Mun palkanmaksupäivä on kyllä kuun viimeinen päivä, mutta luulis nyt että olisivat laittaneet sen maksuun kuitenkin tuohon lisien yhteyteen...  angry.png

Saako määräaikaset palkan vika päivä Huussissa? Mulle kinkkuraha näkyy tilinauhassa..

Joo, vika päivä tulee määräaikaisille. Varsinainen jouluraha kun ei sitä saa ennen joulua...!!! *puhisee kiukusta ja suunnittelee soittavansa jonnekin palkkoihin tai hallintoon tietynlaisen puhelun*

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Joensuun kaupunki, pitkäaikaiset sijaset HOI!

onko kinkkuraha tullut/tietoo millon maksetaan. Avokilla tili näyttää viel tyhjää kinkkurahan osalta?! Kriteerit pitäs olla täynnä, heinäkuun 30pv- tän vuoden loppuun asti parilla lyhyellä pätkällä, ei katkoja välissä! Joo ja tehyläinen on!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joensuun kaupunki, pitkäaikaiset sijaset HOI!

onko kinkkuraha tullut/tietoo millon maksetaan. Avokilla tili näyttää viel tyhjää kinkkurahan osalta?! Kriteerit pitäs olla täynnä, heinäkuun 30pv- tän vuoden loppuun asti parilla lyhyellä pätkällä, ei katkoja välissä! Joo ja tehyläinen on!

Koskas hänellä se virallinen palkanmaksupäivä?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hus maksoi jo toimessa oleville kinkkurahan. Sijaiset saavat kuun lopussa. Jos Joensuu arvostaa sijaisiaan yhtä paljon kuin Hus. Saahan sitä kinkkua joulun jälkeen halvemmalla alennusmyynnistä.  :nauraa:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joensuun kaupunki, pitkäaikaiset sijaset HOI!

onko kinkkuraha tullut/tietoo millon maksetaan. Avokilla tili näyttää viel tyhjää kinkkurahan osalta?! Kriteerit pitäs olla täynnä, heinäkuun 30pv- tän vuoden loppuun asti parilla lyhyellä pätkällä, ei katkoja välissä! Joo ja tehyläinen on!

Koskas hänellä se virallinen palkanmaksupäivä?

öö loppukuusta....

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joensuun kaupunki, pitkäaikaiset sijaset HOI!

onko kinkkuraha tullut/tietoo millon maksetaan. Avokilla tili näyttää viel tyhjää kinkkurahan osalta?! Kriteerit pitäs olla täynnä, heinäkuun 30pv- tän vuoden loppuun asti parilla lyhyellä pätkällä, ei katkoja välissä! Joo ja tehyläinen on!

Koskas hänellä se virallinen palkanmaksupäivä?

öö loppukuusta....

No se tulee silloin. :nauraa:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...