Jump to content
MAINOS

Kiitos Jaana Laitinen-Pesola ja muut Tehyläiset


Jone03

Recommended Posts

MAINOS

Kiitokset, onnittelut, neuvottelijoille, irtisanoutuneille, komppaajille, hengen ylläpitäjille ja mielenosoittajille (Rokkihoitsu laita kuva tänne!).

Halusin sanoa.

Vanha koira. Uusia temppuja.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiitos!

Isot halit Jaanalle, Minnalle, kaikille Tehyn neuvottelijoille hallitus-valtuusto-aluejohto-paikallisjohto-linjalla, kaikille alue- ja paikkalisjohtojen jäsenille, kaikkien ammattiosastojen hallituksille, yhdysjäsenille ja muille aktiivijäsenille. Kaikille jotka uhrasivat aikaansa ja hikeään kerätessään nimiä ja oikaistessaan työnantajan propagandaa. Kaikille jotka ylpeänä pitivät Tahdon asia -pinssiä, kaikille jotka antoivat medialle lausuntoja tahdostamme ja siitä että vaatimuksemme ovat oikeutettuja.

Oikeasti, minä ja me muut olemme tehneet tästä Tahdon asian, ja tämä jää historiaan. Sanoi Jalonen harmaine hapsuviiksineen mitä tahansa.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joo...ketähän kiittäs tästäkin.... eipä tämän jupakan seuraamuksena ole enää tullu määräyskirjoja keikoille, eikä sen aikana... kiitos siitäkin! Kiitos myös siitä, että en ole saanut kuukauteen pennin latia tuloja ja olen päässyt keskustelemaan pankkiin perheeni asunnon myynnistä. Kiitos siitä, että olen sitoutunut tekemään entistä enemmän töitä=olemaan tuottavampi työläinen jos jostain töitä saan. Kiitos siitä, että muut saavat enemmän rahaa kun en ole töissä vuonna 2010=olen tuottavampi olevani kotona, jos silloin sellaisen silloin vielä omistan. Kiitos siitä, että yrittäessäni elättää perhettäni työtaistelun aikana olen saanut vittumaisen ihmisen maineen ja rikkurin leiman otsaan, eli en saa enää töitä. Kiitos siitä, että pääsen taas metsuriksi, jos enää niitäkään töitä on. Millä vitulla maksan seuraavan kauppalaskuni? Kiitos tästä kusisesta tilanteesta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joo...ketähän kiittäs tästäkin.... eipä tämän jupakan seuraamuksena ole enää tullu määräyskirjoja keikoille, eikä sen aikana... kiitos siitäkin! Kiitos myös siitä, että en ole saanut kuukauteen pennin latia tuloja ja olen päässyt keskustelemaan pankkiin perheeni asunnon myynnistä. Kiitos siitä, että olen sitoutunut tekemään entistä enemmän töitä=olemaan tuottavampi työläinen jos jostain töitä saan. Kiitos siitä, että muut saavat enemmän rahaa kun en ole töissä vuonna 2010=olen tuottavampi olevani kotona, jos silloin sellaisen silloin vielä omistan. Kiitos siitä, että yrittäessäni elättää perhettäni työtaistelun aikana olen saanut vittumaisen ihmisen maineen ja rikkurin leiman otsaan, eli en saa enää töitä. Kiitos siitä, että pääsen taas metsuriksi, jos enää niitäkään töitä on. Millä vitulla maksan seuraavan kauppalaskuni? Kiitos tästä kusisesta tilanteesta...

Kirjoituksen perusteella tulee väkisinkin mieleen, että pitäisikö hakea peili käteen...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joo, on jo kateltu useampaan kertaan tässä vuosien mittaan... tiedän mitä tarkotat ja eikä siinä mitään... asuinpaikka kun vaan on sen verran pienempi ja syrjäsempi, että täällä kaikki vaikuttaa kaikkeen potenssiin kymmenen verrattuna muuhun maailmaan. Täälä politiikka näyttelee hyvin suurta osaa elämää. Erityisesti hoitopuolella täällä ei voi oikeen vaihdella työpaikkoja mielensä mukaan, paikkoja kun ei liiemmälti ole. Ahistaa se vähemmästäkin. No nyt on tästä asiasta itkut itketty ja yritellään taas etiäpäin...hyvää kun yrittää voi käydä näinkin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jortikka! Olen tosi pahoillani puolestasi. Itsekin olen vollottanut mutta sun tilanne näyttää hankalammalta.

Toivon että teidän tilanne paranee pian! Tsemppiä.

cry.png

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joo, on jo kateltu useampaan kertaan tässä vuosien mittaan... tiedän mitä tarkotat ja eikä siinä mitään... asuinpaikka kun vaan on sen verran pienempi ja syrjäsempi, että täällä kaikki vaikuttaa kaikkeen potenssiin kymmenen verrattuna muuhun maailmaan. Täälä politiikka näyttelee hyvin suurta osaa elämää. Erityisesti hoitopuolella täällä ei voi oikeen vaihdella työpaikkoja mielensä mukaan, paikkoja kun ei liiemmälti ole. Ahistaa se vähemmästäkin. No nyt on tästä asiasta itkut itketty ja yritellään taas etiäpäin...hyvää kun yrittää voi käydä näinkin.

Ok. Toivotaan, että asiat järjestyy!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...