Jump to content
MAINOS

Kiitos Jaana Laitinen-Pesola ja muut Tehyläiset


Jone03

Recommended Posts

Nyt viimeistään olisi varmasti porukan aika osoittaa kiitosta koko Tehyn johdolle! Vaikka olemme itse olleet kovan paineen alla, niin suurin paine on varmasti kohdistunut Jaana Laitinen-Pesolaan. Jos ei muuta, niin kiitosta menemään vaikka sähköpostilla!! Eikös vain juuh! ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Nyt viimeistään olisi varmasti porukan aika osoittaa kiitosta koko Tehyn johdolle! Vaikka olemme itse olleet kovan paineen alla, niin suurin paine on varmasti kohdistunut Jaana Laitinen-Pesolaan. Jos ei muuta, niin kiitosta menemään vaikka sähköpostilla!! Eikös vain juuh! ;D

Loistavaa työtä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Todella suuri kiitos Jaana Laitinen-Pesolalle. En ole aioihin seurannut näin mielenkiintoista taistelua. Suurella suomalaisella sisulla ja taidolla sinä veit asiat eteenpäin niin pitkälle että saatiin aikaan sopimus mikä miellytti jokaista osapuolta! Suuret kiitokset ja onnea kaikille Tehyläisille!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

KYLLÄ!!! Kiitosta pitää laittaa menemään hyvin hoidetusta työstä.

Täytyy sanoa, että olen oikein positiivisesti yllättynyt tästä lopputuloksesta. Hienoa!!

Ilo pintaan, vaikka syvän märkänis.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Suurkiitos Jaana Laitila-Pesolalle ja Minna Helteelle sekä koko tehyn organisaation vetäjille. Kiitos myös meille

kaikille rivijäsenille, jotka olemme jaksaneet tsempata välillä aikamoisen paineenkin alla.

Nyt voi huokaista ja katsella taas tulevaisuuteen luottavaisemmin mielin!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiitos meille kaikille!! Tässä on ihmisillä ollu oikeasti elämä pelissä. Porukka on pakoillu ja piileskelly viime päivät jne. Helvetti että mä olen ylpeä tästä jengistä! HYvä Jaana, Hyvä Minna, Hyvä Kirsti, Hyvä ME!!!!!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiitos meille kaikille!! Tässä on ihmisillä ollu oikeasti elämä pelissä. Porukka on pakoillu ja piileskelly viime päivät jne. Helvetti että mä olen ylpeä tästä jengistä! HYvä Jaana, Hyvä Minna, Hyvä Kirsti, Hyvä ME!!!!!

Osku, mun piti just kirjoitta tismalleen samoin!  :o Kiitos siis!!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiitos!!!! Mä olen todella ylpeä kaikista tehyläisistä, siitä uskomattamasta yhteishengestä ja rintamasta. Ennen kaikkea mä olen ylpeä meidän neuvottelijoistamme!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyllä, shamppanjapullon ovat ansainneet kaiken muun kiitoksen keskellä!

..tai sitten ei...

Ehkä jonkun pitkän matikan kurssin voisin antaa lahjaksi. En tajua tätä tuuletusta. Samanlailla näemmä vedettiin linssiin kyllä aika montaa muutakin, enkä yhtään ihmettele, miksi alamme on katastrofin partaalla. Tämänkin jälkeen.

Menis selaan, mitä sitten lähtis opiskeleen.  ::)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

..tai sitten ei...

Ehkä jonkun pitkän matikan kurssin voisin antaa lahjaksi. En tajua tätä tuuletusta. Samanlailla näemmä vedettiin linssiin kyllä aika montaa muutakin, enkä yhtään ihmettele, miksi alamme on katastrofin partaalla. Tämänkin jälkeen.

Menis selaan, mitä sitten lähtis opiskeleen.  ::)

Tai ehkä sinun sitten kannattaa ottaa se matikan kirja esille  ;D Luepa sopimus tarkkaan, se on oikein hyvä sopimus!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mahtavaa.. Suuret kiitokset niin koko neuvotteluporukalle kuin taistelutovereillekin. Taisteluja hävittiin mutta sota voitettiin  ::)

- Ei tarinoita vuodet vaihda, ne vaihtaa vain kertojat -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiitos Tehylle ja kaikille työtaistelijoille!

Ehkä hieman taisi nousta opiskelumotivaatio..

Älä ylpeile sillä, ettet ole koskaan kaatunut vaan sillä, että olet aina noussut ylös.- Joseph Campbell-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Otsikko on: "Kiitos Jaana Laitinen-Pesola ja muut Tehyläiset " Jos ei tän alle oo mitään otsikon mukaista kirjoitettavaa, niin onko pakko kirjoittaa mitään?

Prosenteista en nyt oo päässy takuuseen, mutta uskon ettei jäsenistö siitä kaikkea ymmärrä ja se on silti ihan hyvä. Luotto siihen, että valtuusto sekä Jaana ja Minna osaa työnsä on aika kova. Etenkin kinkkuraha (vaikken itse sitä saa) ja se, että korotukset tulevat vain tehyläisille on aika saavutus! (Palomäki sai nenillensä...  :nauraa: ) Sitä paitsi ei Roomaakaan päivässä rakennettu.

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Haluan yhtyä myös kiitoksiin :)))

Joku silmäklinikan sairaanhoitaja aamutv:ssä kehui Jaanan hoitaneen homman "kuin mies" mutta

sanoisinpa että eipä väheksytä naisia - minusta Jaana sekä Minna esiintyivät rauhallisesti, vakuuttavasti ja

periksiantamattoman lujatahtoisina. Otetaan myös me naiset viimeistään nyt nämä ominaisuudet käyttöömme.

Myös meillä on nämä ominaisuudet, nyt se viimeistään tuli todistettua, miehiä nyt yhtään väheksymättä.

Taistelu ei loppunut tähän - arvatkaa jatkuuko kyykytys jos emme ole lujina ja itseämme arvostavina ammattilaisina myös jatkossa. Tästä on hyvä jatkaa terveydenhuoltoalan ammattilaisten ammatti-identiteetin vahvistamista.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...