Jump to content
MAINOS

Tehyn valtuusto hyväksyi sopimuksen!!


dino

Recommended Posts

MAINOS
  • Vastauksia 193
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

...mutta mitä tuo 22-28& tarkoittaa *tyhmä*..eli kuka saa 22% ja kuka 28%? Noi tehyn sivutkin on sitten nurin...prkl, onneksi hoitajat.net toimii  8)

oisko niin että erikoissairaanhoito sais isommin...

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No voi perkele!!! Pitää olla ensi yö kokonaan duunissa!!  8)

No enköhän mie sen kestä tuolla diilillä! Mahtavaa toimintaa neuvottelijat, mahtavaa toimintaa valtuusto, mahtavaa toimintaa Jaana ja Minna!!!

Niin, ja tapahtui totaalinen repeäminen tuon joulurahan kohdalla!!  8)

"I mean, how hard can it be?"

- Jeremy Clarkson

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

JES JES JES! Hyvä Tehy, hienosti neuvoteltu Jaana, Minna ja kumppanit!

"Minä suojelen sinua kaikelta, mitä ikinä keksitkin pelätä. Ei ole sellaista pimeää, jota minun hento käteni ei torjuisi." -Ultra Bra-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

millon tulee kaikkee nippelii sopimuksesta.. ketkä sää minkä verran, onko lisiin ym puututtu... janoan tietoja!

Hyvä Tehy, hyvä Jaana, hyvä kaikki jotka olette taistelleet!!!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sopimushan pitäisi olla jo melko hyvä, siis ylityö, viikonloppu yms korvaukset. Nyt tuntuu siltä et porukka katsoo ihan liikaa tota 28 prosenttia mitä ei luultavastikaan moni tule saamaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

JIPII!  ;D Tää tääl hyppii ja pomppii työmaalla.. ja kinkkurahakin tuli. Hieno homma.

Kiitos Jaana ja muut taistelijat!

Taidan keittää juhlakahvit...

Murphyn laki ruokailusta ensihoitajille: Kaikki hälytykset odottavat kunnes saat ruokalautasen eteesi!

Johtopäätös: onnettomuuksia sattuisi vähemmän jos ensihoitajat eivät koskaan söisi!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sopimushan pitäisi olla jo melko hyvä, siis ylityö, viikonloppu yms korvaukset. Nyt tuntuu siltä et porukka katsoo ihan liikaa tota 28 prosenttia mitä ei luultavastikaan moni tule saamaan.

Nippelitietoa odotellessa pitää hieman herkutella prosenteilla...

"I mean, how hard can it be?"

- Jeremy Clarkson

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tehyn neuvottelijat ansaitsevat kiitoksensa, mutta ennen kaikkea haluan kiittää teitä kaikkia suorassa rivissä pysyneitä kollegoitani! Vielä kun kestämme muutaman viikon ryöpytyksen kateellisilta niin koittaa se joulu hoitajienkin perheisiin.

On hienoa olla osa ammattiryhmää, joka taistellessaan oikeutettujen etujansa puolesta pisti hetkeksi koko Suomen polvilleen. Pahoilta riman alituksiltakin vältyttiin, kun verrataan niitä työnantajapuolen törkeään tykitykseen ja uhkailuun. Ennenkuulumatonta oli myös hallituksen pakkotyölaki, joka olisi vienyt hoitajilta sekä Suomen puitelakeihin että kansainvälisiin sopimuksiin perustuvat työ- ja ihmisoikeudet. Painajainen on onneksi ohi ja potilaat säästyivät pahimmmalta. Nyt voi taas keskittyä siihen olennaiseen eli suomalaisten terveyden hoitamiseen hoitotyön arjessa.

Vielä kerran: on ollut hienoa olla mukana tekemässä hoitotyön historiaa kanssanne!  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mitähän ne meiän Tehystä eronneet nyt tuumaa...

Tää nyt ei tuumaa ainakaan muuta kun jättimäiset onnittelut kaikille Tehyläisille. Näytitte mistä kana pissii.

Eteenpäin menoa sekin on kun nenälleen kaatuu.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Aivan loistavaa tehy ja kaikki tehyläiset  ;D

Mä en halua olla töissä enää, mä en ikinä riitä.

Mä raadan ja raadan mutta kukaan ei nää,

kukaan ei kiitä

- Maija Vilkkumaa-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

onneksi olkoon tehyläiset,olen tyytyväinen kunteillä sellaiset päättäjät jotka uskaltaa,kismittää niin se palokärjen paska sopimus,palkkani nousi 54/kk

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Aiemmin en onnittelu-ketjuihin ole viitsinyt osallistua, mutta nyt on kyllä PAKKO!

Hienoa TEHO hienoa ME!

Onnea ponnea kaikille ja erityisesti meidän Jaanalle, Minnalle & Co:lle!!!

Ku tutkituttaa piäsä, ni suap oekkeet liäkkeet..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

He hee!! Kylläpä nyt naurattaa, mahtavaa!!! Kiitos Jaana, kiitos Jaana!

Viikonloppuna bileet pystyyn! Millon seuraava jäsenilta pk-seudulla? pakko päästä kiittämään!

Tehyn sivut jumissa, ei pääse kattomaan.

Nyt odotellaan vielä maltillisesti nippeli tietoa.

Hyvä Tehy ja vain Tehy!!!!  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...