Jump to content
MAINOS

Mitä teet...jos 20%/4v


blondi

Jos tuloksena on 20%/4v  

98 ääntä

  1. 1. Jos tuloksena on 20%/4v

    • eroan liitosta
      26
    • vaihdan alaa
      16
    • vaihdan kotimaata
      7
    • jätän henk.koht. irtisanoutumisilmoituksen
      1
    • jatkan samalla tavalla kuin ennenkin
      16
    • Jatkan "italialaisittain"
      2
    • ryhdyn freelanceriksi
      5
    • en äänestä huhuja
      25


Recommended Posts

MAINOS

Mikään äänestysvaihtoehdoista ei täsmää itseni kohdalla. Jatkaisin kyllä töissä, mutta olisin joka kolmas viikko saikulla, ja töissäkin tekisin vain pakolliset työt. Mihinkään ylimääräiseen en suostuisi.

Toinen ratkaisu olisi se, että lähtisin perustamaan omaa vuokratyöyhtiötä yhtiötä, johon otettaisiin jäseniksi vain hoitajia, ja palkat olisivat vähintään 20€/ tunti.

1/12800

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyllä täytyy sanoa, että itku tulis... Olis tosi noloa, että tämän taistelun jälkeen, saisimme saman loppujenlopuksi kuin Super... Kyllä ihan tosissani etsin muualta työni jatkossa, en enää hoito-alalta, koska helpommallakin saa paremman palkan... (esim. bussikuljettaja, kouluttaja, lääke-esittelijä...jne) mutta toivotaan, että näin ei ole, ja sopimus on kohtuullinen...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mikään äänestysvaihtoehdoista ei täsmää itseni kohdalla. Jatkaisin kyllä töissä, mutta olisin joka kolmas viikko saikulla, ja töissäkin tekisin vain pakolliset työt. Mihinkään ylimääräiseen en suostuisi.

Toinen ratkaisu olisi se, että lähtisin perustamaan omaa vuokratyöyhtiötä yhtiötä, johon otettaisiin jäseniksi vain hoitajia, ja palkat olisivat vähintään 20€/ tunti.

Nyt on enemmän vaihtoehtoja.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jatkaisin niin kuin ennenkin, mut ehkä tiiviimmin tulis mietittyä sitä alanvaihtoa. Kai... En voi uskoa, että se sopimus ois NIIN huono. Siinä täytyy olla jotain lisäjuttuja tms.

Anna muutokselle aikaa. Eihän mikään voi kasvaa pellossa, jota jatkuvasti kynnetään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Valtaosa eroaa liitosta jos noin käy. Tässä on nimittäin itku kurkussa moni kärsinyt, etenkin viime viikonloppuna kun Itella partioi oven takana. Kaikki tämä turhan takia?

Täytyy sanoa että uskoni on jo mennyt.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jatkaisin niin kuin ennenkin, eli opiskeluja yliopistossa/ lomilla toistaiseksi sairaanhoitajan hommissa. Paluu kokonaan hoitoalalle tuollaisilla prosenteilla entistäkin epätodennäköisempää, ja opintojen edistyttyä myös muita kesätöitä vois miettiä... Mutta nyt vain odotellaan, mitä valtuusto päättää.  :nauraa:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tuossa tapauksessa ei olis kannattavaa vaihtaa takaisin kuntapuolelle töihin. Jatkaisin valtiolla ja suunnittelen maasta muuttoa ensi vuodelle.

"Maailmassa ei ole koskaan saatu aikaan mitään ilman suoraa toimintaa."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jatkan kuten tähänkin asti "italialaisittain" , keskityn mahdollisimman kokonaisvaltaisesti kaiken muun tekemiseen kuin työtehtävien. Vielä on paljon läpi käymättömiä netti sivuja maailmassa.  8)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

"Hoitajia on monenlaisissa tehtävissä. On huippukirurgien apulaisia, teho-ostojen vuorotyöläisiä tai päiväsaikaan kevyttä konttorityötä tekeviä sairaanhoitajia. Jotta palkka vastaisi paremmin työn vaativuutta ja raskautta, tulisi yleiskorotusten ohella kasvattaa tuntuvasti tehtäväkohtaisia sekä asuinpaikan kustannustasoa kompensoivia palkanlisiä."

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200711190124040_uu.shtml

Mitä ihmeen mars planeetalta paenneita tyyppejä ne kaivaa kirjoittamaan näkökulmia/pääkirjoituksia. Yhtä pihalla tän alan asioista kuin hesarin pääkirjoitus tänään. T: Huippu sykiatrin pikku apulainen

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eduskunnassa kuuluu olevan siivoojan paikka auki, palkka kutakunikin sama ku mulla nykyään.

Menisin sinne laillistetuks siivoojaks, luuttuaisin niin perkuleesti ja saattasin vähän heitellä herjojakin.

joka toiselle kuoppaa kaivaa jokatoiselle ei

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Erosin ed. tupo neuvottelujen jälkeen, enkä näe syytä palata takaisin, jos tämä neuvottelutulos jää torsoksi.

Olen nyt sairaslomalla vuodenloppuun.  -08 alusta siirryn kokonaan  firman listoille. Tietysti on sekin mahdollisuus että alan sairastamaan

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulla on usko jo mennyt, yleensä mediassa (ja Vauva-lehden keskustelupalstalla) tiedetään asiat suurinpiireen ennen kuin ne on tapahtunutkaan. Jos se on se 20%/4v eikä sen kummempia hienouksia, niin kyllä musta tuntuu, että hoitajien ajatellaan olevan hiukka tyhmiä.

Kyllä mä sen olen aina tiennyt ettei tää mun viimeseksi ammatiksi jää, mutta aika yllätyksenä on tullut se ajatus, että tokkopa tätä montaa kuukautta täyspäiväisesti teen.

Nokka kohti uusia tuulia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

(ja Vauva-lehden keskustelupalstalla) tiedetään asiat suurinpiireen ennen kuin ne on tapahtunutkaan.

  *reps*  :nauraa: Ihan oikeasti. Rauhotutaan nyt. Ei valtuustossa mitään idiootteja olla. Meillä on edelleen valmius aloittaa työtaistelu jos sopimus ei ole hyvä.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

(ja Vauva-lehden keskustelupalstalla) tiedetään asiat suurinpiireen ennen kuin ne on tapahtunutkaan.

  *reps*  :nauraa: Ihan oikeasti. Rauhotutaan nyt. Ei valtuustossa mitään idiootteja olla. Meillä on edelleen valmius aloittaa työtaistelu jos sopimus ei ole hyvä.

Mä en voi tälle mitään, mä olen nainen  :nauraa: Mun KUULUU spekuloida ja pelätä pahinta ja lietsoa itseni taistelumielialaan.

Siä paitsi, jos lukisit Vauva-lehden keskustelupalstaa (siihen ei tarvita vauvoja, ei mullakaan oo  :D) niin tietäisit, että mitä sieltä ei voi lukea, sitä ei maailmassa tapahdu.

Nokka kohti uusia tuulia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...