Jump to content
MAINOS

Juhani Palomäen parhaat


OldOne

Recommended Posts

Oliko Juhanilla taas huono päivä?  :nauraa:

http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/oikea/id75638.html

Hän sanoo toivovansa Tehyltä asiallista, yhteistyöhön perustuvaa toimintaa. Hänen mukaansa sitä ennen Superin ja Tehyn yhdistymistä ei voi edes leikillä ajatella, sillä mielikuvilla, valheilla ja uhkailulla ei missään tehdä yhteistyötä.
No PARASKIN puhuja!  Itse on oikein rehellisyyden ja rehdin toiminnan perikuva :P Juhanille on tullu hätä.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 107
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Oliko Juhanilla taas huono päivä?  :D

http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/oikea/id75638.html

:nauraa: Huono päivä? Taitaa olla jo neljäs peräjälkeen! Taitavat superilaiset äänestää jaloillaan munatonta johtoaan vastaan...

mikä ihmisiä oikein vaivaa? kun ne tulee sairaalaan ne menettää kaiken toimintakyvyn ja maalaisjärjen.    -Lyrica

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tuo alkaa olemaan jo niin säälittävää, että itku melkein pääsee raavaalta naiselta... Selkärangan omaava mies olisi myöntänyt tappionsa, onnitellut hyvästä sopparista ja luvannut, että ensi kerralla hekin sitten paremmin... Nyt Palomäki toimii kuin lapsi hiekkalaatikolla- sä-rikoit-mun-hiekka-kakun-kerron-äitille-sä-valehtelit-senkin-tyhmä-byääh-  olisko taas hamekangas, tai vaikkapa tutti tukkimaan turvan paikallaan??

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minä äänestin "jaloilla".

No sehän se auttaakin parantamaan teidän asemaa.

Olisiko kannattanut kuunneella selostuksia ennenkuin alkaa äänestämään jaloillaan? Se mitä lukee sopimuspaperissa ei ihan oikeasti ole noin yksinkertaisesti aukeavaa tekstiä kuin kuvittelet. Mutta sinä olet valintasi tehnyt ja propsit sille.

Live Healthy Die Anyway

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Huhh, kun näitä Palomäen letkautuksia lukee niin ei voi mitään muuta tuntea kuin myötähäpeää. Mitä hän kuvittelee saavuttavansa näillä sairaanhoitajien ja Tehyn mollaamisella? Täytyy todellakin olla herralla pissat housussa.  :D

Cats know how we feel, they just don't care.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Saa nähdä kuinka kauan Superilaiset jaksavat olla uskollisia liittoansa kohtaan tyhmän johtajan kera.

Palomäki haukkui Tehyn työtaistelutapaa järkyttäväksi ja ettei superilaiset jäsenet sitä hyväksy.

Kovinpa hyvin tuntuu Palomäki tuntevan kentän tuntemukset. Kyllä lähi- ja perushoitajat haluavat yhtä kipeästi niitä merkittäviä palkankorotuksia kovemmallakin keinolla. Raha ratkaisee.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mutta tehy kusi itseään silmään sillä, että toisen asteen koulutuksen saaneet eivät saa samaa ja siihenhän tuo pölvästi nyt takertuu. Enemmän kylläkin kuin Superin diilillä, mutta jäsenet on kuitenkin "eriarvoisia" jonkun mielestä. Voisi olla jäseniä Tehy jäseniä tällä hetkellä enemmänkin..

Ja mitä tulee järjestösotaan, niin tuo kuspää kyllä ruokkii sitä ihan itse..

Johtavat lääkärit suosittelevat Pahkasikaa!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mutta tehy kusi itseään silmään sillä, että toisen asteen koulutuksen saaneet eivät saa samaa ja siihenhän tuo pölvästi nyt takertuu. Enemmän kylläkin kuin Superin diilillä, mutta jäsenet on kuitenkin "eriarvoisia" jonkun mielestä. Voisi olla jäseniä Tehy jäseniä tällä hetkellä enemmänkin..

Sille Tehy ei valitettavasti mahda mitään ettei parempaa sopimusta voitu lähihoitajien osalta neuvotella, koska Tehyllä ei ole edustavuutta lähihoitajien osalta. Jos TNJ olisi ollut hengissä ja Super mukana tässä työtaistelussa, niin korotukset olisivat olleet lähihoitajien ja sairaanhoitajien osalta paljon paremmat. Tästä työtaistelusta nyt siis valitettavasti tuli sairaanhoitajien työtaistelu, josta kyllä lähihoitajatkin hyötyivät jonkun verran.

Minusta superilaiset voisivat (yrittää) periä superin lakkokassasta nämä Tehyn sopimukseen nähden tulleet erot perustuen Palomäen puheisiin tai yksinkertaisella tavalla erota Superista liittyä Tehyyn ja taistella paremmasta tulevaisuudesta paremmin odotuksin.

Ironiaa "Ellei sopimusta allekirjoiteta, superilaiset menettävät selviä euroja" - J.Palomäki

Niinpä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mutta tehy kusi itseään silmään sillä, että toisen asteen koulutuksen saaneet eivät saa samaa ja siihenhän tuo pölvästi nyt takertuu. Enemmän kylläkin kuin Superin diilillä, mutta jäsenet on kuitenkin "eriarvoisia" jonkun mielestä. Voisi olla jäseniä Tehy jäseniä tällä hetkellä enemmänkin..

Sille Tehy ei valitettavasti mahda mitään ettei parempaa sopimusta voitu lähihoitajien osalta neuvotella, koska Tehyllä ei ole edustavuutta lähihoitajien osalta.

Kuten varmaan tiedät niin tehyn foorumilla oli paljon puhetta toisen asteen tutkinnon suorittaneiden kohtalosta juuri ennen työtaistelua. Vakuuttavalta taholta annettiin ymmärtää että ongelmia ei ole ja edut tulevat olemaan samat kuin sairaanhoitajilla. Kuten on huomattu asia ei kuitenkaan aivan näin ollut, eli nyt tarvittaisiin tehyltä toimia jotta epäluulot saataisiin hälvennettyä. Vähin mitä asialle voidaan tehdä on tiedottaa jäsenistölle ja ammattiosastoille järjestelyvarojen oikeudenmukaisesta jakamisesta, tästä ei ole vielä kuulunut kuin huhuja nettikeskusteluissa.

Ja mitä tulee siihen ettei tehyllä ollut edustavuutta neuvotella meidän palkoista niin se saattaa kyllä pitää paikkaansa. Järjestöllä olisi kyllä ollut useita muita keinoja hoitaa homma niin ettei jälkipuheita synny, jostain minulle käsittämättömästä syystä niitä ei nyt käytetty.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Antakaapa Juhanin olla. Onko teillä jokin muu syy kiusata, mollata ja pitää Juhania otsikoissa, kuin kauna ja vahingonilo?[br][br]Ylläoleva osuus viestistä on kirjoitettu: 22.11.07 - klo:21:33


Varmaan voi jokainen ihan itse ratkaista, kumpi on luotettavampi lähde, ja kummalla on oma lehmä vähemmän ojassa.  ::)

Yhtä luotettavía lähteitähän nuo on ku molemmat on MTV3:lta. Tällä sivustolla ei liene epäselvää, kumman lukija valitsee itselleen luotettavammaksi.

Sic transit gloria mundi

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Antakaapa Juhanin olla. Onko teillä jokin muu syy kiusata, mollata ja pitää Juhania otsikoissa, kuin kauna ja vahingonilo?

Onko sinun mielestäsi Juhani käyttäytynyt asiallisesti?  Onko hän ollut solidaarinen, kannustava, tukenut puheillaan Tehyä eikä missään vaiheessa kääntänyt selkäänsä tehylle ja jättänyt heitä yksin työtaisteluun ja työtaistelun jälkeen (ja aikana) on kuitenkin ollut valmis "haaskalle"... Näinkö toimii kunnon ammattiliiton puheenjohtaja?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Antakaapa Juhanin olla. Onko teillä jokin muu syy kiusata, mollata ja pitää Juhania otsikoissa, kuin kauna ja vahingonilo?

Onko sinun mielestäsi Juhani käyttäytynyt asiallisesti?  Onko hän ollut solidaarinen, kannustava, tukenut puheillaan Tehyä eikä missään vaiheessa kääntänyt selkäänsä tehylle ja jättänyt heitä yksin työtaisteluun ja työtaistelun jälkeen (ja aikana) on kuitenkin ollut valmis "haaskalle"... Näinkö toimii kunnon ammattiliiton puheenjohtaja?

Olen sitä mieltä että Palomäki on pahimpia takinkääntäjiä mihin olen viime aikoina törmännyt.

Olen myös sitä mieltä että jossakin vaiheessa työtaistelun jälkeen on palattava takaisin arkeen ja unohdettava sodan aikainen vihanpito. Rauhansopimus on allekirjoitettu ja minun mielestä arjen aika alkaisi olla jo kohta käsillä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Student Midwife

Palomäki on täysin puolueensa talutusnuorassa. Tehy, Super ja Lastentarhanopettajien liitto olivat sopineet yhteisrintamasta ennen sopimusneuvottelujen alkua, mutta Palomäki sai mahtikäskyn puolueeltaan hyväksyä se, mitä ehdotetaan ja OAJ pyyhki lastentarhanopettajien valtuuston toiveilla pepanderiaan. Valtuusto oli yksimielisesti äänestänyt sopimuksen hylkäämisen puolesta, mutta OAJ ei ottanut liiton kantaa mitenkään huomioon hyväksyessään KT:n ehdotuksen.

Palomäki on syystäkin peloissaan pallinsa puolesta. Kuka voi enää tämän jälkeen luottaa miehen tekevän parhaansa jäsenistönsä puolesta, kun tälläkin kertaa miehellä meni pupu pöksyyn vaikka rinnalla olisi taistellut isompi järjestö. Ensi kerralla Super on neuvotteluissa ihan yksin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kumpa Jussinkin tuon tajuaisi.

Näin, ei lopu puhe kentällä ennen kuin eräät ymmärtävät lopettaa julkiset katkeruuksien tilittämiset.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olenkin ollut aina sitä mieltä ettei liittojen takana olisi minkään valtakunnan puolueita. Ensinnäkin ne on aina intona määräilemässä ja sitten vielä kerjäämässä puoluetukea vaalikassoihinsa. Ja kenenkä pussista sekin raha on peräisin. Liiton jäsenenä kun luulis sijoittavansa itselleen turvaa, niin se kassa saattaalin olla jokupäivä tyhjänä kun tarvetta olisi ja puolueelta annettava tuki pyyhitty jo moneen kertaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onko sinun mielestäsi Juhani käyttäytynyt asiallisesti?  Onko hän ollut solidaarinen, kannustava, tukenut puheillaan Tehyä eikä missään vaiheessa kääntänyt selkäänsä tehylle ja jättänyt heitä yksin työtaisteluun ja työtaistelun jälkeen (ja aikana) on kuitenkin ollut valmis "haaskalle"... Näinkö toimii kunnon ammattiliiton puheenjohtaja?

Et vastannut kysymykseeni. Vaikka Juhani olisi miten käyttäytynyt, niin sinä haluat ilmeisesti lähteä samalle linjalle? Meinaan sitä, että viksumpi tajuais pittää suunsa kiinni. Ja muuten, noinhan se toimii ammattiliiton johtaja omalle liitolleen. Ei Juhanilla pitäis olla mitään velvotteita Tehyä kohtaan, vai pitäiskö?[br][br]Ylläoleva osuus viestistä on kirjoitettu: 23.11.07 - klo:13:09


Kumpa Jussinkin tuon tajuaisi.

Näin, ei lopu puhe kentällä ennen kuin eräät ymmärtävät lopettaa julkiset katkeruuksien tilittämiset.

Todennäköisesti Palomäki on katkera ja harmissaan, mutten luule hänen vapaaehtoisesti antavan kommenttejaan. Taitaa olla tässäkin Suomen vapaalla medialla (ja sopuleilla) jotain osaa.

Sic transit gloria mundi

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Student Midwife

Ei Juhanilla pitäis olla mitään velvotteita Tehyä kohtaan, vai pitäiskö?

Kyllä minä näen annetut lupaukset velvotteina, jotka tulisi pitää. Ja koska tässä tapauksessa lupauksen rikkominen tarkoitti samalla oman jäsenistönsä myymistä halvalla, niin eipä ole miehestä mitään hyvää sanottavaa.

Hyvä, että sinä pidät puheenjohtajasi puolia. Laitathan hänelle kiitospostia, että teki erinomaisen sopimuksen ja kannattaa jatkaa valitsemallaan linjalla eli johtaa Super yksinään tuleviin neuvotteluihin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kumpa Jussinkin tuon tajuaisi.

Näin, ei lopu puhe kentällä ennen kuin eräät ymmärtävät lopettaa julkiset katkeruuksien tilittämiset.

Todennäköisesti Palomäki on katkera ja harmissaan, mutten luule hänen vapaaehtoisesti antavan kommenttejaan. Taitaa olla tässäkin Suomen vapaalla medialla (ja sopuleilla) jotain osaa.

Kyllä aikusen miehen pitää tuossa asemassa tietää milloin lopettaa katkeroitunut räksytys. Kysyisi edes kenttäväeltään joka kuulostaa olevan keskimäärin hyvin kyllästynyt johtajaansa, tuollainen toimintahan sahaa ainoastaan oksaa Juhanin alta päivä päivältä enemmän.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyllä minä näen annetut lupaukset velvotteina, jotka tulisi pitää. Ja koska tässä tapauksessa lupauksen rikkominen tarkoitti samalla oman jäsenistönsä myymistä halvalla, niin eipä ole miehestä mitään hyvää sanottavaa.

Ok, samaa mieltä minäkin, että (miehen varsinkin) annetut lupaukset tulisi pitää. Mutta kysyin siksi, että jollakin voisi herätä isojen aivojen aivokuorella jotain asioiden yhdistämiseen viittaavaa. Onko jollakin muuten linkkiä niihin lupauksiin? Ihan mielenkiinnosta haluaisin kerrata niitä.

Hyvä, että sinä pidät puheenjohtajasi puolia. Laitathan hänelle kiitospostia, että teki erinomaisen sopimuksen ja kannattaa jatkaa valitsemallaan linjalla eli johtaa Super yksinään tuleviin neuvotteluihin.

Jos olet yhtään seurannut foorumia ja minunkin viestejäni, tiedät etten ole Superlainen enkä perus-/lähihoitaja. Enkä varsinaisesti pidä Juhanin puolia; ensimmäisessä viestissäni ihmettelin ja kysyin foorumilaisilta syytä tähän mollaukseen. Yksi foorumilainen on vastannut kysymykseeni.

Sic transit gloria mundi

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Student Midwife

Onko jollakin muuten linkkiä niihin lupauksiin? Ihan mielenkiinnosta haluaisin kerrata niitä.

Selkeä näyttö velvoitteiden pettämisestä on pelkästään jo siinä, että Super rikkoi räikeästi TNJ:n sääntöjä ja näin ollen aiheutti TNJ:n hajoamisen.

Tokkopa järjestöt työtaistelustrategioitaan minnekään julkisuuteen laittavat, joten lupauksia, joihin itse vittasin ja joita sinä kyselet, ei löydy mistään julkisista lähteistä kirjattuna. Itse luotan saamaani tietoon, koska olen Palomäen/Superin lupaukset kuullut ihmiseltä, joka on ollut hänen kanssaan samassa neuvottelupöydässä hiomassa juuri tuota yhteistä strategiaa, josta Super sitten lipesi heti alkusenteillä. Ymmärrän toki, että tämä perustelu ei vakuuta ulkopuolisia, mutta koska olen asiasta keskustellut epävirallisesti ja ko. henkilö on puolestaan julkisessa asemassa, en aio hänen nimeään laittaa minnekään esiin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onko sinun mielestäsi Juhani käyttäytynyt asiallisesti?  Onko hän ollut solidaarinen, kannustava, tukenut puheillaan Tehyä eikä missään vaiheessa kääntänyt selkäänsä tehylle ja jättänyt heitä yksin työtaisteluun ja työtaistelun jälkeen (ja aikana) on kuitenkin ollut valmis "haaskalle"... Näinkö toimii kunnon ammattiliiton puheenjohtaja?

Et vastannut kysymykseeni. Vaikka Juhani olisi miten käyttäytynyt, niin sinä haluat ilmeisesti lähteä samalle linjalle? Meinaan sitä, että viksumpi tajuais pittää suunsa kiinni. Ja muuten, noinhan se toimii ammattiliiton johtaja omalle liitolleen. Ei Juhanilla pitäis olla mitään velvotteita Tehyä kohtaan, vai pitäiskö?[br][br]Ylläoleva osuus viestistä on kirjoitettu: 23.11.07 - klo:13:09


Kumpa Jussinkin tuon tajuaisi.

Näin, ei lopu puhe kentällä ennen kuin eräät ymmärtävät lopettaa julkiset katkeruuksien tilittämiset.

Todennäköisesti Palomäki on katkera ja harmissaan, mutten luule hänen vapaaehtoisesti antavan kommenttejaan. Taitaa olla tässäkin Suomen vapaalla medialla (ja sopuleilla) jotain osaa.

Anteeksi Lauri, jos en vastannut selvästi kysymykseesi. Mutta niinhän se metsä vastaa, niin kuin sinne huudetaan... Tätä keskustelua ei varmasti koskaan olisi käyty jos Juhani olisi toiminut eri tavalla, eikä esiintynyt julkisuudessa katkerana ja marttyyrinä mollaten Tehyn toimintaa... Minun puolesta Juhani saa olla, kunhan hän itse ymmärtäisi lopettaa turhat marinat...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Anteeksi Lauri, jos en vastannut selvästi kysymykseesi. Mutta niinhän se metsä vastaa, niin kuin sinne huudetaan... Tätä keskustelua ei varmasti koskaan olisi käyty jos Juhani olisi toiminut eri tavalla, eikä esiintynyt julkisuudessa katkerana ja marttyyrinä mollaten Tehyn toimintaa... Minun puolesta Juhani saa olla, kunhan hän itse ymmärtäisi lopettaa turhat marinat...

Suotta anteeksi pyydät, en ole loukkaantunut.  :D Ja mun pointtina on koko ajan ollut se, että ollaan tehyläiset fiksumpia, eikä tuollaisia metsän puupökkelöitä. Harmikseni oo todennu, että liian moni ei malta olla olematta vahingoniloinen. Ei mun silmiin eikä korviin muuten oo sattunu silti yhtään Palomäen kommenttia (Tehyn tekemän spoimuksen jälkeen) ku en oo niitä etsinyt.

Sic transit gloria mundi

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jeps... Samaa mieltä, mitäpä sitä "vajoamaan" samalla tasolle, ollaan iloisia meidän sopparista ja Superilaiset omastaan... No hard feelings  :D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...