Jump to content
MAINOS

Nelonen etsii pakkotyöstä kieltäytynyttä hoitajaa


HoitoKone

Recommended Posts

Facebookista löytyi tällainen, nyt olisi sanavalmiilla hoiturilla foorumi tiedossa:

Moi,

Etsin Nelosen uutisiin haastateltavaksi hoitajaa, joka on kieltäytynyt kuulemiskirjeessä esitetystä työkutsusta (pakkotyölain nojalla märätty kutsu tulla lakon alkupäivinä töihin)

Haastattelu tapahtuisi tänään sunnuntaina. Kestäisi noin puoli tuntia. Kysyisin miksi kieltäydyit ja pelkäätkö seuraamuksia?

Kaikki vinkit tervetulleita.

kiitos

Riikka Suominen

riikka.suominen@nelonen.fi

puh 045 67 22 137

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

VF  ;D

Paitti ettei VF:lle tainut tulla kutsua.

Tekeeköhän Nelonen jutun ääni ja nimi muutettu -periaatteella  ;D

Hoitaja istuu valon takana ja toteaa surullisesti kuinka tilanne on vaikea

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Voisin kyllä antaa lausunnon, mutta kun ei ne oo tuonu sitä lappua... Kun eivät jaksa odottaa viittä minsaa kauemmin että avaisin oven.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei taida meikäläinen pakkotyöhön joutua. Ylihoitaja sekä lääninhallituksen edustaja täällä töissä tänään pyöri, mutta lappua ei minulle jaettu.  ;D

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei taida meikäläinen pakkotyöhön joutua. Ylihoitaja sekä lääninhallituksen edustaja täällä töissä tänään pyöri, mutta lappua ei minulle jaettu.  ;D

Julkisuudesta on mitä ilmeisemminkin hyötyä.  Vapise suomen ykkössairaala, VF pistää hallinnon hameväen polvilleen. Eivät taatusti uskalla tehdä susta varoittavaa esimerkkiä kieltäytyjästä. :nauraa:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei taida meikäläinen pakkotyöhön joutua. Ylihoitaja sekä lääninhallituksen edustaja täällä töissä tänään pyöri, mutta lappua ei minulle jaettu.  ;D

Julkisuudesta on mitä ilmeisemminkin hyötyä.  Vapise suomen ykkössairaala, VF pistää hallinnon hameväen polvilleen. Eivät taatusti uskalla tehdä susta varoittavaa esimerkkiä kieltäytyjästä. :nauraa:

Juu... siellä ovat laatineet listoja että ketä kutsutaan: "Okei, eli kaikki kutsutaan paitti SE YKS agitaattori?" "Kuulostaa suunnitelmalta, tilantaampa nyt pullakahvit firman laskuun."

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei taida meikäläinen pakkotyöhön joutua. Ylihoitaja sekä lääninhallituksen edustaja täällä töissä tänään pyöri, mutta lappua ei minulle jaettu.  ;D

Julkisuudesta on mitä ilmeisemminkin hyötyä.  Vapise suomen ykkössairaala, VF pistää hallinnon hameväen polvilleen. Eivät taatusti uskalla tehdä susta varoittavaa esimerkkiä kieltäytyjästä. :nauraa:

Juu... siellä ovat laatineet listoja että ketä kutsutaan: "Okei, eli kaikki kutsutaan paitti SE YKS agitaattori?" "Kuulostaa suunnitelmalta, tilantaampa nyt pullakahvit firman laskuun."

Mä olen tavallaan vähän pettynyt, että en saanut pakkotyökutsua. Olisin niin halunnut tapella sitä vastaan viimeiseen saakka.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei taida meikäläinen pakkotyöhön joutua. Ylihoitaja sekä lääninhallituksen edustaja täällä töissä tänään pyöri, mutta lappua ei minulle jaettu.  ;D

Julkisuudesta on mitä ilmeisemminkin hyötyä.  Vapise suomen ykkössairaala, VF pistää hallinnon hameväen polvilleen. Eivät taatusti uskalla tehdä susta varoittavaa esimerkkiä kieltäytyjästä. :nauraa:

Juu... siellä ovat laatineet listoja että ketä kutsutaan: "Okei, eli kaikki kutsutaan paitti SE YKS agitaattori?" "Kuulostaa suunnitelmalta, tilantaampa nyt pullakahvit firman laskuun."

Mä olen tavallaan vähän pettynyt, että en saanut pakkotyökutsua. Olisin niin halunnut tapella sitä vastaan viimeiseen saakka.

Sun täytyy VF haastaa HUS oikeuteen koska työnantajasi ei arvosta sinun työpanosta ja pidä sinua korvaamattomana, kun eivät yritä raahata sua pakolla töihin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei taida meikäläinen pakkotyöhön joutua. Ylihoitaja sekä lääninhallituksen edustaja täällä töissä tänään pyöri, mutta lappua ei minulle jaettu.  ;)

Julkisuudesta on mitä ilmeisemminkin hyötyä.  Vapise suomen ykkössairaala, VF pistää hallinnon hameväen polvilleen. Eivät taatusti uskalla tehdä susta varoittavaa esimerkkiä kieltäytyjästä. :nauraa:

Juu... siellä ovat laatineet listoja että ketä kutsutaan: "Okei, eli kaikki kutsutaan paitti SE YKS agitaattori?" "Kuulostaa suunnitelmalta, tilantaampa nyt pullakahvit firman laskuun."

Mä olen tavallaan vähän pettynyt, että en saanut pakkotyökutsua. Olisin niin halunnut tapella sitä vastaan viimeiseen saakka.

Sun täytyy VF haastaa HUS oikeuteen koska työnantajasi ei arvosta sinun työpanosta ja pidä sinua korvaamattomana, kun eivät yritä raahata sua pakolla töihin.

Niinpä! Ja kunnianloukkauksesta kans 8)

Tuntuu varmasti pahalle kun eivät luota sun ammattitaitoon että kutsuisivat sua töihin.

Minä jus heräsin haastemiehen koputukseen. Kyllä itsetunto nousi heti pykälällä kun tajusin että muakin haluavat töihin kutsua vaikka ole itse lähdössä pois.

Ku tutkituttaa piäsä, ni suap oekkeet liäkkeet..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei taida meikäläinen pakkotyöhön joutua. Ylihoitaja sekä lääninhallituksen edustaja täällä töissä tänään pyöri, mutta lappua ei minulle jaettu.  ;D

Julkisuudesta on mitä ilmeisemminkin hyötyä.  Vapise suomen ykkössairaala, VF pistää hallinnon hameväen polvilleen. Eivät taatusti uskalla tehdä susta varoittavaa esimerkkiä kieltäytyjästä. :nauraa:

Mä hyödyin sit ilmeisesti myös VF:n julkisuudesta, saman katon alla kun asutaan niin mullekaan ei tullu haastemiehet perään.... Thanx LOVE  :-*
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...