Flywoman Posted November 17, 2007 Posted November 17, 2007 Meillä kävi joku ukko soittamassa ovikelloa. En yllättäen avannut ovea. Soitti meidän kerroksessa vain meidän ovikelloa ja sitten lähti hissillä alas ja ulos. Voihan se olla joku muukin, mutta tulipa vaan mieleen, että olisiko se pakkotyömääräystä tarjonnut. Res. alik.
puh Posted November 17, 2007 Posted November 17, 2007 Ei ole käyty ovikelloa soittamassa. Mutta voihan se olla että en listoilla olekaan.
turbiini Posted November 17, 2007 Posted November 17, 2007 Työnantajalla on lista työhön määrättävistä irtisanoutuneista. Kysymys: onko työntekijöillä oikeus nähdä ko.lista? Olen kuullut, että jossain oli osh kieltäytynyt näyttämästä listaa.
Pernasoppa Posted November 17, 2007 Posted November 17, 2007 Työnantajalla on lista työhön määrättävistä irtisanoutuneista. Kysymys: onko työntekijöillä oikeus nähdä ko.lista? Olen kuullut, että jossain oli osh kieltäytynyt näyttämästä listaa. Me myös kysyimme perjantaina onko meidän osastolta ylipäätään tarkoitus kutsua orjatöihin, emmekä saaneet vastausta. Nyt kuulemma on määräilty tänään porukkaa... Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.
OldOne Posted November 17, 2007 Posted November 17, 2007 Peijaksen pävystysalueella kiertää tällä hetkellä stalkkerit...
Esa Posted November 17, 2007 Posted November 17, 2007 Tänään hakkasin mökillä puita saunaan varten ja ajattelin että ihannaa olla mökilla rauhassa ja hetken päästä itelan autosta nousee kaksi naista tuoden kirjettä lääninhallitukselta. Ihmettelin et kuinka osasivat mökille ja kysyin sitä olivat aamulla käyneet kotiovella ja kun ei vastattu tulivat tänne mökille joka merkitty postin tiedostoon toiseksi postiosoitteeksi postit tiedostoon.. ;D Etulinjan mies Kanyloi varjoaan nopeammin.
-VF- Posted November 17, 2007 Posted November 17, 2007 *naps* Napsahtiko töissä vai kotona? Failure is always an option
holo Posted November 17, 2007 Posted November 17, 2007 Allekirjoittaneelle on vähän vaikea tuoda määräystä (en tosin luultavimmin olisi listassa muutenkaan), kun en ole vielä virallisessa kotiosoitteessa Helsingissä. Ja toisaalta, kun on töissä jossakin muualla, on epätodennäköistä että määräisivät. Onnea nakkien väistelemiseen ja kestämistä jo määräyksen saaneille. God save the king - cause no-one else will! - Black Adder
Pernasoppa Posted November 17, 2007 Posted November 17, 2007 Jahas, just kävi Itellan ahdistelijat oven takana... Piru kun just lähtivät ennen ku ehdin avaamaan, voi harmi. No, taitaa tulla lappu käteen maanantaina töissä. Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.
holo Posted November 17, 2007 Posted November 17, 2007 Jahas, just kävi Itellan ahdistelijat oven takana... Piru kun just lähtivät ennen ku ehdin avaamaan, voi harmi. No, taitaa tulla lappu käteen maanantaina töissä. Sehän taitaa tarkoittaa, että mulla on oikeasti olemassa harjoittelupaikka viikon kuluttua. >:D Katsoo sitten, miten tuon kanssa loppujen lopuksi käykään. ::) God save the king - cause no-one else will! - Black Adder
theino Posted November 17, 2007 Posted November 17, 2007 Kuulin juuri että eiliset kuulemiset ei päde ja kaikki uudestaan ilmeisesti maanantaina. Alkaa kuulostaa pompottelulta. Voisko sieltä läänistä tulla seuraavaksi joku joka osaa hommansa ...kele. Jos firma on maksavinaan niin minä olen tekevinään.
Jone Posted November 17, 2007 Posted November 17, 2007 Jahas, just kävi Itellan ahdistelijat oven takana... Piru kun just lähtivät ennen ku ehdin avaamaan, voi harmi. No, taitaa tulla lappu käteen maanantaina töissä. Sama juttu... Harmi että olin just suihkussa enkä kerenny avaamaan...
OldOne Posted November 17, 2007 Posted November 17, 2007 *naps* Napsahtiko töissä vai kotona? Töissä. Ylihoitaja kavereineen kiersi vuoron vaihteessa. Duunikavereiden ovia on kolkuteltu.
mamimami Posted November 17, 2007 Posted November 17, 2007 KYllä tuli. Kaksi ylihoitajaa tuli tänään tapaamaan typäivän aikana. On se vaan niin hirveä summa maksaa sakkoja kuukauden tai kahden palkka, että en uskalla vastustaa.
kemmuru Posted November 17, 2007 Posted November 17, 2007 Äsken kävi huumorintajuinen kaksikko ovella, olivat käyneet iltapäivällä jo kerran mutta nyt siis olin kotona. Ehkä siis huomenna tulee uusi kuriiriviesti kotiovelle, mulla ei nimittäin ole työvuoroa enää ennen tiistaita. "Minä suojelen sinua kaikelta, mitä ikinä keksitkin pelätä. Ei ole sellaista pimeää, jota minun hento käteni ei torjuisi." -Ultra Bra-
Mariela Posted November 17, 2007 Posted November 17, 2007 Postipojat kävivät tänään, kun olin sattumoisin kaupassa ( aikuisten oikeesti ). Sanoivat miehelleni tekevänsä iltapäivällä toisen kierroksen. Lähdenpä tästä lenkille, en jaksa kauempaa odottaa....
Flywoman Posted November 17, 2007 Author Posted November 17, 2007 Toiseen kertaan jo ovat kotiovella käyneet tänään. Res. alik.
Frigga Posted November 17, 2007 Posted November 17, 2007 Koskakohan aletaan määrätä muita kuin tehyläisiä irtisanoutuneita kun ei ilmeisesti kovin hyvin ole onni suosinut tähän astisissa tavoittamisyrityksissä? Ketkä onkaan seuraavana listalla?
Flywoman Posted November 17, 2007 Author Posted November 17, 2007 Allekirjoitin tänään muun kuin hoitoalan työsopimuksen. Työt alkaa 20.11 klo 7. Jos maanantaina onnistuvat minut työpaikalla tavaoittamaan, riittääköhän uusi työ syyksi, ettei pysty pakkotyötä tekemään? Res. alik.
ShTintti Posted November 17, 2007 Posted November 17, 2007 Allekirjoitin tänään muun kuin hoitoalan työsopimuksen. Työt alkaa 20.11 klo 7. Jos maanantaina onnistuvat minut työpaikalla tavaoittamaan, riittääköhän uusi työ syyksi, ettei pysty pakkotyötä tekemään? Ei riitä. Määräys tulee mulle käteen illalla, kun menen töihin, kuultu on ja nyt pitäis kirjoittaa postia lääniin. Yeah, right! Like I'm going to put that icky thing in my mouth.
Lyrica Posted November 17, 2007 Posted November 17, 2007 Meillä alkoi aamusta heti puhelinrumba, yhden oven takana oli ehditty käymään kun viesti kulki kulovalkean tavoin kaikille jotka viettävät vapaa päivää / viikonloppua. Eli varoitus ovikelloa soittelevista ihmisistä.
Lääkärihoitaja Posted November 17, 2007 Posted November 17, 2007 Jatkanpa saikkua... Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!
theino Posted November 17, 2007 Posted November 17, 2007 Meillä meni kuulemma kaikki uusiksi koska oli allekirjoitettu nimet perjantaina klo 13 ennen presidentin nimmaria klo 15. Luulis lääninhallituksen ihmisten ymmärtävän lakien päälle edes sen verran. Jos firma on maksavinaan niin minä olen tekevinään.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.