Jump to content
MAINOS

Joko pakkotyömääräyksiä on jaettu


Flywoman

Recommended Posts

Meillä kävi joku ukko soittamassa ovikelloa. En yllättäen avannut ovea. Soitti meidän kerroksessa vain meidän ovikelloa ja sitten lähti hissillä alas ja ulos. Voihan se olla joku muukin, mutta tulipa vaan mieleen, että olisiko se pakkotyömääräystä tarjonnut.

Res. alik.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Työnantajalla on lista työhön määrättävistä irtisanoutuneista. Kysymys: onko työntekijöillä oikeus nähdä ko.lista? Olen kuullut, että jossain oli osh kieltäytynyt näyttämästä listaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Työnantajalla on lista työhön määrättävistä irtisanoutuneista. Kysymys: onko työntekijöillä oikeus nähdä ko.lista? Olen kuullut, että jossain oli osh kieltäytynyt näyttämästä listaa.

Me myös kysyimme perjantaina onko meidän osastolta ylipäätään tarkoitus kutsua orjatöihin, emmekä saaneet vastausta. Nyt kuulemma on määräilty tänään porukkaa...

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tänään hakkasin mökillä puita saunaan varten ja ajattelin että ihannaa olla mökilla rauhassa ja hetken päästä itelan autosta nousee kaksi naista tuoden kirjettä lääninhallitukselta.

Ihmettelin et kuinka osasivat mökille ja kysyin sitä olivat aamulla käyneet kotiovella ja kun ei vastattu tulivat tänne mökille joka merkitty postin tiedostoon toiseksi postiosoitteeksi postit tiedostoon.. ;D

Etulinjan mies

Kanyloi varjoaan nopeammin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Allekirjoittaneelle on vähän vaikea tuoda määräystä (en tosin luultavimmin olisi listassa muutenkaan), kun en ole vielä virallisessa kotiosoitteessa Helsingissä. Ja toisaalta, kun on töissä jossakin muualla, on epätodennäköistä että määräisivät.

Onnea nakkien väistelemiseen ja kestämistä jo määräyksen saaneille.

God save the king - cause no-one else will!

- Black Adder

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jahas, just kävi Itellan ahdistelijat oven takana... Piru kun just lähtivät ennen ku ehdin avaamaan, voi harmi. No, taitaa tulla lappu käteen maanantaina töissä.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jahas, just kävi Itellan ahdistelijat oven takana... Piru kun just lähtivät ennen ku ehdin avaamaan, voi harmi. No, taitaa tulla lappu käteen maanantaina töissä.

Sehän taitaa tarkoittaa, että mulla on oikeasti olemassa harjoittelupaikka viikon kuluttua.  >:D Katsoo sitten, miten tuon kanssa loppujen lopuksi käykään.  ::)

God save the king - cause no-one else will!

- Black Adder

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kuulin juuri että eiliset kuulemiset ei päde ja kaikki uudestaan ilmeisesti maanantaina. Alkaa kuulostaa pompottelulta.  angry.png Voisko sieltä läänistä tulla seuraavaksi joku joka osaa hommansa ...kele.

Jos firma on maksavinaan niin minä olen tekevinään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jahas, just kävi Itellan ahdistelijat oven takana... Piru kun just lähtivät ennen ku ehdin avaamaan, voi harmi. No, taitaa tulla lappu käteen maanantaina töissä.

Sama juttu... Harmi että olin just suihkussa enkä kerenny avaamaan...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

KYllä tuli. Kaksi ylihoitajaa tuli tänään tapaamaan typäivän aikana. On se vaan niin hirveä summa maksaa sakkoja kuukauden tai kahden palkka, että en uskalla vastustaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Äsken kävi huumorintajuinen kaksikko ovella, olivat käyneet iltapäivällä jo kerran mutta nyt siis olin kotona. Ehkä siis huomenna tulee uusi kuriiriviesti kotiovelle, mulla ei nimittäin ole työvuoroa enää ennen tiistaita.

"Minä suojelen sinua kaikelta, mitä ikinä keksitkin pelätä. Ei ole sellaista pimeää, jota minun hento käteni ei torjuisi." -Ultra Bra-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Postipojat kävivät tänään, kun olin sattumoisin kaupassa ( aikuisten oikeesti ). Sanoivat miehelleni tekevänsä iltapäivällä toisen kierroksen. Lähdenpä tästä lenkille, en jaksa kauempaa odottaa....

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Koskakohan aletaan määrätä muita kuin tehyläisiä irtisanoutuneita kun ei ilmeisesti kovin hyvin ole onni suosinut tähän astisissa tavoittamisyrityksissä? Ketkä onkaan seuraavana listalla?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Allekirjoitin tänään muun kuin hoitoalan työsopimuksen. Työt alkaa 20.11 klo 7. Jos maanantaina onnistuvat minut työpaikalla tavaoittamaan, riittääköhän uusi työ syyksi, ettei pysty pakkotyötä tekemään?

Res. alik.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Allekirjoitin tänään muun kuin hoitoalan työsopimuksen. Työt alkaa 20.11 klo 7. Jos maanantaina onnistuvat minut työpaikalla tavaoittamaan, riittääköhän uusi työ syyksi, ettei pysty pakkotyötä tekemään?

Ei riitä.

Määräys tulee mulle käteen illalla, kun menen töihin, kuultu on ja nyt pitäis kirjoittaa postia lääniin.

Yeah, right! Like I'm going to put that icky thing in my mouth.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meillä alkoi aamusta heti puhelinrumba, yhden oven takana oli ehditty käymään kun viesti kulki kulovalkean tavoin kaikille jotka viettävät vapaa päivää / viikonloppua. Eli varoitus ovikelloa soittelevista ihmisistä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meillä meni kuulemma kaikki uusiksi koska oli allekirjoitettu nimet perjantaina klo 13 ennen presidentin nimmaria klo 15. Luulis lääninhallituksen ihmisten ymmärtävän lakien päälle edes sen verran.

Jos firma on maksavinaan niin minä olen tekevinään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...