Jump to content
MAINOS

Verkkokauppamme tiedottaa


OldOne

Recommended Posts

Nyt verkkokauppaan on lisätty paljon toivottu Designer -osio, mitä kautta voi itse suunnitella tuotteensa. Tekstiilien yms mallivalikoima on todella laaja, lisäksi valittavana on iso määrä erilaisia grafiikoita. Nyt suunnittelemaan joululahjoja http://hoitajat2.spreadshirt.net Monet verkkokaupan tuotteista saa aavistuksen halvemmalla kun suunnittelee ne itse tätä kautta.

Itse verkkokaupasa lähes kaikkien tuotteiden hintaa on tiputettu joulusesongin kunniaksi.

http://hoitajat.spreadshirt.net

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Huom! Jos käytät jotain adblokkeria selaimessasi, nuo molemmat sivut pitää laittaa ns 'white' -listalle, muuten kauppa ei pelaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

T-paita Designerin kautta voit tehdä nyt paidan myös omasta kuvasta. Valitse 'Grafiikat' -> 'Lataa oma valokuva'. Kuvan oheen on mahdollista liittää myös oma teksti.

oma_kuva.jpg

Omia kuvia voi painattaa vain valkoisiin tai erittäin vaaleisiin kankaisiin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nyt suosituimmat tekstit löytyy T-paita designerista valmiina kuvina. Joten esim suosituimman tekstin 'Be safe at night, sleep with a nurse' saa nyt kaikenvärisiin tuotteisiin ja värit saa valita itse. :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kauppaan lisätty uusia painatuksia. Esimerkkinä 'Tribaali -nurse' -painatus. Laatupaita, missä niskassa tribaalipainatus.

image.php?type=image&partner_id=1081163&product_id=6740205&img_id=2&size=huge&bgcolor_images=white

Paidan mallista johtuen hinta on aavistuksen korkeampi kuin perus t-paidassa, mutta kuvio löytyy myös Desineristä jolla sen saa painettua lähes kaikkiin malleihin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Painatustyyppien kirjo kasvaa. Paitojen toimmittaja tarjoaa uutena kirjoituspinnaksi soveltuvaa fleksipainatusta. Painatuksen päälle voit kirjoittaa ja piirtää lähestulkoon loputtomasti haluamiasi viestejä ja piirroksia.

Näin se toimii:

Mene T-paita Designeriin. Luo ja lataa oma grafiikka tai valitse valmiista grafiikoista tarkoitukseen sopiva. Pidä huoli, että valitsemassasi grafiikassa on vaalea alue, jotta tussi erottuu varmasti taustastaan. Sitten vain asettelet grafiikan haluamallesi tuotteelle, valitset oikeat värit ja koot - ja tilaat!

Tuote toimitetaan postilaatikkoosi. Paketista löydät paidan lisäksi tarkoitukseen sopivan poispyyhittävän Crayola-tussin. Voit koristella grafiikkaa haluamallasi tavalla: kirjoittaen tai maalaten sen päälle. Vesiliukoinen tussi lähtee pois helposti märällä käsipyyhkeellä tai pesukoneessa.

Kirjoituspinnaksi soveltuvaa fleksipainatusta on saatavilla seuraavissa väreissä: musta, valkoinen, kulta (ei-metallinen), keltainen, kerma, punainen, ruskea ja vihreä.

kirjoituspinnaksisoveltkx5.jpg

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...
  • 4 kuukautta myöhemmin...
  • 1 kuukausi myöhemmin...
MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...