Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Saikkuli

Erikoistumiskoulutus Sair.hoit. vastaanottotoiminta, kokemuksia

Recommended Posts

Guest Saikkuli

Hei!

Onko täällä ihmisiä joka olis käyneet tämän SAIRAANHOITAJAN VASTAANOTTOTOIMINTA erikoistumiskoulutuksen 30 op, kertokaa kokemuksia.

Itse sain paikan 2 hakemaani erikoistumiskoulutukseen (toinen on tämä) ja nyt pohdiskelen kumman paikan otan. 

Guest heidi

En ole itse käynyt ko. koulutusta, mutta olen tehnyt vastaanottotyötä vuosikausia; sekä diabeteshoitajana sekä terveysaseman päivystyksen vastaanotossa, jossa työ sisältää päivystystyötä,  ns. "kiireettömien potilaiden" hoitotyötä sekä kansanterveysvastaanottoa. Voin sanoa, että työni on erittäin antoisaa, monipuolista sekä hyvin itsenäistä. Työ vaatii itsenäistä ratkaisuntekotaitoa ja kykyä kokonaisvaltaiseen hoitotyöhön. Suosittelen ehdottomasti ko. koulutusta. Työ on antoisaa ja ainakin itse nautin suuresti työstäni sen vastuullisuuden ja haasteellisuuden vuoksi. Lisäksi tulevaisuutta ajatellen kannattaa miettiä myös lääkkeenmäärämishoitajan-opintoja; siitä on suuresti apua työssä. Siihen hakeutumista nyt itsekkin mietiskelen.

Guest Saikkuli

Kiitos Heidi vastauksesta mutta olen kyllä itsekin tehnyt vastaanottotyötä jo jonkin aikaa... Haluaisin kuulla Sairaanhoitajan erikoistumiskoulutuksen (esim. Haavanhoito, Vastaanottotyö jne) käyneiden mielipiteitä ja kokemuksia koulutuksesta, kannattiko? Kuka maksoi? Saitko koulutuksesta eväitä omaan työhösi?