Jump to content
MAINOS

Erikoistumiskoulutus Sair.hoit. vastaanottotoiminta, kokemuksia


Vieras: Saikkuli

Recommended Posts

Hei!

Onko täällä ihmisiä joka olis käyneet tämän SAIRAANHOITAJAN VASTAANOTTOTOIMINTA erikoistumiskoulutuksen 30 op, kertokaa kokemuksia.

Itse sain paikan 2 hakemaani erikoistumiskoulutukseen (toinen on tämä) ja nyt pohdiskelen kumman paikan otan. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

En ole itse käynyt ko. koulutusta, mutta olen tehnyt vastaanottotyötä vuosikausia; sekä diabeteshoitajana sekä terveysaseman päivystyksen vastaanotossa, jossa työ sisältää päivystystyötä,  ns. "kiireettömien potilaiden" hoitotyötä sekä kansanterveysvastaanottoa. Voin sanoa, että työni on erittäin antoisaa, monipuolista sekä hyvin itsenäistä. Työ vaatii itsenäistä ratkaisuntekotaitoa ja kykyä kokonaisvaltaiseen hoitotyöhön. Suosittelen ehdottomasti ko. koulutusta. Työ on antoisaa ja ainakin itse nautin suuresti työstäni sen vastuullisuuden ja haasteellisuuden vuoksi. Lisäksi tulevaisuutta ajatellen kannattaa miettiä myös lääkkeenmäärämishoitajan-opintoja; siitä on suuresti apua työssä. Siihen hakeutumista nyt itsekkin mietiskelen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...
Vieras: Saikkuli

Kiitos Heidi vastauksesta mutta olen kyllä itsekin tehnyt vastaanottotyötä jo jonkin aikaa... Haluaisin kuulla Sairaanhoitajan erikoistumiskoulutuksen (esim. Haavanhoito, Vastaanottotyö jne) käyneiden mielipiteitä ja kokemuksia koulutuksesta, kannattiko? Kuka maksoi? Saitko koulutuksesta eväitä omaan työhösi? 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...