Jump to content
MAINOS

Älkää naiset käykö taas uhrautumaan !


Vieras: Seija2006

Recommended Posts

Vieras: Seija2006

Monelle tuo houkutus alkaa olla näköjään jo liian suuri. Halutaan antaa telvisiossakin haastateluja, että liikaa me vaaditaan. Vähän vanhemmat sairaanhoitajat ovat näköjään alttiimpia edelleenkin hakemaan tätä sädekehää ja selkään tapautuksia työnantajalta ja medialta.. Uhriksi pakkotyöhän tyrkyttäytymällä tai jäämällä työtaistelun ulkopuolelle  "välittämään potilaista, koska juuri minä olen se kunnollinen ja osaston uhrautuvaisin hoitsu" .

Tuollainen uhriroolilla ja alistumisella nautiskelu on aina ollut eräs niistä syystä, miksi naiset suostuvat raatamaan huonolla palkalla ja tekemään niin paljon myös täysin palkatonta työtä. Koska osa haluaa olla alistettuna ja työnantajan kiltti nöyrä piika.

Toivottavasti se ryhmä on nyt mahdollisimman pieni, jotta saamme työolosuhteemme edes siedettäviksi ja ihmiset pysymään alalla.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Ja tämän varaanhan se KT ja pallituskin laskee. Että kumpa noita oikeita Florenceja löytyisi niin paljon, että omilla aivoillaan ajattelevien vaatimukset kaatuisivat. Ja siinä samassa suomalaisen terveydenhuollon tulevaisuus.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mitäs tämäkin höpöttää jostain juhlallisesta lupauksesta? Onko tollainen oikeasti jossain olemassa, nykyään kun ei mitään valmistumisjuhliakaan ole. Voi että kun nämä joille tuo nälkäpalkka riittää, ja jotka eivät toivo että Suomessa on hoitajia tulevaisuudessa, tajuaisivat edes pitää päänsä kiinni. Olisivat hiljaa, pysyisivät kotonaan tämän taistelun ajan. Prkl.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyllä kymppiuutisissa näytettiin hoitajaa,joka oli sitä mieltä että "onhan nämä työt kuitenkin tehtävä."Ja että hän itse tai omainen voi sairastua... Nuorempia hoitajia oli kaksin kappalein hyvin topakkana taas "ettei piiruakaan periksi."

Ihan käy pelottamaan,kuinka paljon näitä ensiksimainittuja oikeasti sitten on?

Kyllä alkaa tuntua ettei tästä mitään tule tämän lain vuoksi,pyöriihän hoito jotenkuten ja teho jää samaksi kuin -95 huh.gif

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: inkeri 59

Kyllä kymppiuutisissa näytettiin hoitajaa,joka oli sitä mieltä että "onhan nämä työt kuitenkin tehtävä."Ja että hän itse tai omainen voi sairastua... Nuorempia hoitajia oli kaksin kappalein hyvin topakkana taas "ettei piiruakaan periksi."

Ihan käy pelottamaan,kuinka paljon näitä ensiksimainittuja oikeasti sitten on?

Kyllä alkaa tuntua ettei tästä mitään tule tämän lain vuoksi,pyöriihän hoito jotenkuten ja teho jää samaksi kuin -95 huh.gif

No minä en usko, että niin käy. Työvoimavaje on ruuhkasuomessa jo sitä luokkaa, että ei siitä enään voin puristaa lisää. Minä veikkaan, että tämä taistelu ratkeaa parissa päivässä siitä kun se on täysmittaisena alkanut! Katainen ja kumpanit joutuvat nöyrtymään. Jos älliä ei löydy niin toivottavasti löytyy edes nöyryyttä viheltää peli poikki jossain vaiheessa.

Minä liityin tänään Tehyyn ihan periaatteen vuoksi. En tiedä onko siitä minulle mitään erityistä hyötyä tai haittaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Seija2006

No minä en usko, että niin käy. Työvoimavaje on ruuhkasuomessa jo sitä luokkaa, että ei siitä enään voin puristaa lisää. Minä veikkaan, että tämä taistelu ratkeaa parissa päivässä siitä kun se on täysmittaisena alkanut! Katainen ja kumpanit joutuvat nöyrtymään. Jos älliä ei löydy niin toivottavasti löytyy edes nöyryyttä viheltää peli poikki jossain vaiheessa.

Minä liityin tänään Tehyyn ihan periaatteen vuoksi. En tiedä onko siitä minulle mitään erityistä hyötyä tai haittaa.

Olen samaa mieltä, en usko, että tämä jatkuu tai pitkittyy. Hallitus tietä, että tästä ei hyvä seuraa ensi vaaleja ajatellen. Etenkin kokoomus tietää, että koko tämä kaaos kaatuu heidän niskaansa, ja sieltä on Markku Jalosta ohjeistettu varmasti siihen, että työtaistelu katkaistaan heti ensimmäisen päivän jälkeen. Silloin on hoitajille näytetty, että se on työnantaja joka määrä, mutta samalla ei ole aiheutettu suurempaa konkreettista vahinkoa potilaille niin että yleinen mielipide ei kääntyisi enempää hallitusta vastaan. Kyllä oikeistopoliitikot osaavat nuo pelit pelata. Eivät kai ne muuten vaalejakaan olisi  voittaneet.

Muokkaus:lainaukset

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minä liityin tänään Tehyyn ihan periaatteen vuoksi. En tiedä onko siitä minulle mitään erityistä hyötyä tai haittaa.

Jos ei muuten niin ainakin tervetuloa upeaan joukkoon! T:Tehy:n (tuore) opiskelijajäsen JA YLPEÄ SIITÄ! :o

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: inkeri 59

eiköhän tämä ole ennen seuraavia eduskuntavaaleja jo unohtunut asia ainakin valtaväestölle...

Jospa me muistuttaisimme valtaväestöä siitä ennen seuraavia vaaleja ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...