Jump to content
MAINOS

Viisi tärkeintä muistisääntöä koskien työtaistelua ja pakkotyölakia


OldOne

Recommended Posts

MAINOS

Osku ihan ku sulla alkais totaalisesti mennä hermot? :) Sano hep jos harmittaa?  ;D

No ei, jaksamista kaikille. Toivon mukaan viimestään ens viikolla homma ratkee ja kaiken ton pelleilyn jälkeen valtiovalta saa varmasti aika hyvin nenilleen.

- Satu L.

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei siis mä olin tänään jäsenillassa ja olo on mitä rauhallisin. :) Tossa on vaan 5 tärkeintä opetusta mitä olen oppinut viime päivien aikana  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tulipa ketjusta mieleen, että ootteko keränny konkreettisesti ylös työnantajan vetoja johonkin, että on sitten jotain mitä muistella ku Exelon menee jo täydellä annoksella?  ;D Mä sain nimeä rustatessani hienon tarralla varustetun pikkuvihon, kieltämättä on tullut täytettä liiaksikin asti.  angry.png

Kunnallisessa koiranvirassa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei siis mä olin tänään jäsenillassa ja olo on mitä rauhallisin. :) Tossa on vaan 5 tärkeintä opetusta mitä olen oppinut viime päivien aikana  ;D

Nuo ovat todellakin ne viisi tärkeintä opetusta joita kannattaa noudattaa orjallisesti. Sen verran paljon työnantajan puolelta on tullut uhkailua, pelottelua ja suoranaista valhetelua, että toivoisi ihmisten ymmärtävän työnantajapuolen informaation arvon.

OT: Huomaistko muuten, Osku, että Viljakainen puhutteli mua etunimellä vaikka mä en ole itseäni koskaan jäsenilloissa kenellekään esitellyt? Pelottavaa?  :)

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

OT: Huomaistko muuten, Osku, että Viljakainen puhutteli mua etunimellä vaikka mä en ole itseäni koskaan jäsenilloissa kenellekään esitellyt? Pelottavaa?  ;D

No hei, sut tuntee kaikki.  :)
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei siis mä olin tänään jäsenillassa ja olo on mitä rauhallisin. :) Tossa on vaan 5 tärkeintä opetusta mitä olen oppinut viime päivien aikana  8)

Kyllä täytyy komppaa!!!

Noi jäsenillat on kyllä niin pop. Niistä saa vaan sitä uskoo ja toivoo ja taistelutahtoa entisen päälle lisää!!!

20.11 Narikkatorille  ;D[br][br]Ylläoleva osuus viestistä on kirjoitettu: 15.11.07 - klo:23:10


OT: Huomaistko muuten, Osku, että Viljakainen puhutteli mua etunimellä vaikka mä en ole itseäni koskaan jäsenilloissa kenellekään esitellyt? Pelottavaa?  8)

No hei, sut tuntee kaikki.  8)

Eihän sua voi olla tuntematta... Mä oon ollut näillä sivuilla vasta ööh noin yheksän tunnin verran ja mäki tunnistin sut jo  :nauraa:

Sillä minä olen Pieniälyinen Karhu, jolle kummalliset sanat ovat Harmi.

- Nalle Puh

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tulostin seinälle noi...

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

OT: Huomaistko muuten, Osku, että Viljakainen puhutteli mua etunimellä vaikka mä en ole itseäni koskaan jäsenilloissa kenellekään esitellyt? Pelottavaa?  8)

No hei, sut tuntee kaikki.  8)

Mitäs jos se Viljakainen erehtyi joksikin Mikoksi sanomaan VF:ää. Jerehän se VF on 8)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tulostin seinälle noi...

Täällähän on oikeen työtaistelutaulu 8)

Joo olkaa hyvä vaan.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

OT: Huomaistko muuten, Osku, että Viljakainen puhutteli mua etunimellä vaikka mä en ole itseäni koskaan jäsenilloissa kenellekään esitellyt? Pelottavaa?  >:D

No hei, sut tuntee kaikki.  8)

Mitäs jos se Viljakainen erehtyi joksikin Mikoksi sanomaan VF:ää. Jerehän se VF on :nauraa:

Viljakainen mietti että ei voi olla Jere kun se on majoittautunut Espooseen...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

1. Työnantaja puhu paskaa

2. Työnantaja puhu paskaa

3. Työnantaja puhu paskaa

4. Työnantaja puhu paskaa

5. Työnantaja puhu paskaa

Näihän se tekee. Eipä ehdi muuta tehdäkään.

Rinta rinnan marssimme.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...