Teemu Posted November 18, 2007 Share Posted November 18, 2007 Enkä todellakaan kerro lääninhallituksen edustajille kuka olen. Noh, eihän niiden tarvi kuin lukea viime/tän viikon Ilta-Sanomat ::) Kiitos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
-VF- Posted November 18, 2007 Share Posted November 18, 2007 Enkä todellakaan kerro lääninhallituksen edustajille kuka olen. Noh, eihän niiden tarvi kuin lukea viime/tän viikon Ilta-Sanomat ::) Todellakin! Pääsi unohtumaan. Olen merkitty mies. ;) Failure is always an option Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smeichel Posted November 18, 2007 Share Posted November 18, 2007 Enkä todellakaan kerro lääninhallituksen edustajille kuka olen. Noh, eihän niiden tarvi kuin lukea viime/tän viikon Ilta-Sanomat ;D Todellakin! Pääsi unohtumaan. Olen merkitty mies. 8) Niin ja vielä pelottavan näköinen jolle kukaan ei edes uskalla eikä halua tulla hoitoon jos on Hesarin keskusteluja uskominen ;D Live Healthy Die Anyway Link to comment Share on other sites More sharing options...
-teme- Posted November 18, 2007 Share Posted November 18, 2007 Enkä todellakaan kerro lääninhallituksen edustajille kuka olen. Noh, eihän niiden tarvi kuin lukea viime/tän viikon Ilta-Sanomat ;D Todellakin! Pääsi unohtumaan. Olen merkitty mies. 8) Niin ja vielä pelottavan näköinen jolle kukaan ei edes uskalla eikä halua tulla hoitoon jos on Hesarin keskusteluja uskominen ;D siis oikeestikko porukka pelkää pientä VF:ää? lol Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morte Posted November 18, 2007 Share Posted November 18, 2007 siis oikeestikko porukka pelkää pientä VF:ää? lol Ainakin huumepoliisi ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pölhö Posted November 18, 2007 Share Posted November 18, 2007 Mietin tässä, missä menee yksityisyyden ja pakkolain raja... Eli jos sattuu vaikka luulemaan niitä kirjeentoimittajia varkaiksi? Jos vaikka hädissään vähän taputtelee ja hapettaa.. ..tai päästää koiran nappaamaan kiinni pakarasta. Tämän varjollahan voi liikkua vaikka millaisia hämärämiehiä pahat mielessä muka "kirjeentoimittajina".. ;D Joo-joo... kaukaa haettua.. ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
darshan Posted November 18, 2007 Share Posted November 18, 2007 Pöh, varsinkin siellä maaseudulla lakeuksien kaskellä pitäisin tuota lähinnä normipäivänä, böhö. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pölhö Posted November 18, 2007 Share Posted November 18, 2007 Hähä.. nimenomaan maaseudun normipäivä.. ;D Pitäisköhän niellä kiukkua ja laskeskella niskavilloja alaisin ja siirtyä takaisin asialliseen moodiin.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.