voikukka Posted November 15, 2007 Posted November 15, 2007 http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/vasen/id75049.html STTK:lainen Toimihenkilöunioni aloittaa Tehyn työtaistelun tukitoimet. Asiasta kerrotaan tiedotustilaisuudessa tarkemmin torstaina kello 13. Vihdoinkin! :-*
StarOfLife Posted November 15, 2007 Posted November 15, 2007 HYVÄ!! Mielenkiintoista kuulla mitä ovat keksineet :) Ku tutkituttaa piäsä, ni suap oekkeet liäkkeet..
Safeguard Posted November 15, 2007 Posted November 15, 2007 Loistavaa! Pakko jäädä kuuntelemaan tiedotustilaisuutta ja nostattaa fiilistä iltapäivän mielenosoitukseen. :) Toinen puhuu aidasta, toinen aidan seipäästä.
sissy Posted November 15, 2007 Posted November 15, 2007 Hienoa! Voisi muu STTK:n väki ottaa mallia :) Yleislakko :)
-VF- Posted November 15, 2007 Posted November 15, 2007 Hienoa! Voisi muu STTK:n väki ottaa mallia :) Yleislakko :) Itse odotan ja toivon, että SAK aloittaisi tukitoimet. SAK on perinteisesti puolustanut duunareita kovinkin ottein. Ikävä kyllä Tehy kuuluu STTK:hon, joten SAK:n puolelta ei tukitoimia välttämättä tule. Failure is always an option
Safeguard Posted November 15, 2007 Posted November 15, 2007 Hienoa! Voisi muu STTK:n väki ottaa mallia :) Yleislakko :) Itse odotan ja toivon, että SAK aloittaisi tukitoimet. SAK on perinteisesti puolustanut duunareita kovinkin ottein. Ikävä kyllä Tehy kuuluu STTK:hon, joten SAK:n puolelta ei tukitoimia välttämättä tule. Itse olen koko ajan odotellut, koska AKT:n autot tukkivat esim. Helsingin liikenteen... :) Toinen puhuu aidasta, toinen aidan seipäästä.
Guest Yuri Posted November 15, 2007 Posted November 15, 2007 Itse olen koko ajan odotellut, koska AKT:n autot tukkivat esim. Helsingin liikenteen... >:D ;D ja paperikoneet seis!
otto Posted November 15, 2007 Posted November 15, 2007 Kapina, mutta vasta viikon päästä. Pitää keretä kohdistamaan ;D Zen ja moottoripyörän kunnossapito: tutkimusmatka arvojen maailmaan. (valitettavasti Zen ei ymmärrä mitään moottorikelkkojen sielunelämästä)
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.