Soulcaptain Posted November 14, 2007 Posted November 14, 2007 Eli mihin hommiin on mahdollista hakeutua työtaistelun aikana. Luonnollisesti ihan eri alojen hommiin, mutta esim. kunnalliset vanhainkodit, terveyskeskukset, työtaistelun ulkopuolella olevat sairaalat? Yksityiset vanhainkodit tms. Entä sosiaalipuolen laitokset? Perhekodit? ...maksetaanko lakkoavustusta, vaikka tekee keikkaa johonkin muualle? ::) ;D
OldOne Posted November 14, 2007 Posted November 14, 2007 Hakusaarto koskee myös sijaisuuksia ja koskee koko kunta-alaa.
Lyrica Posted November 14, 2007 Posted November 14, 2007 Kaikki terveydenhoitotyö on saarrossa, eli tervetuloa seuraksi prisman kassalle ::) (palkka 11e tunti plus normi lisät jos on ilta / vkl)
Lyrica Posted November 14, 2007 Posted November 14, 2007 Saako kaupan kassa noin hyvää liksaa? Siis ihan kassatyöstä? Ainakin niin lukee mun palkkakuitissa. Ei koulutusta, mutta on mulla 7 vuoden kokemus... Ehkä se vaikuttaa jollain lailla. Muoks. niin ja ihan kassatyöstä, ei mitään maitokaappeja tai muuta hyllytystä. Ihan puhdasta kassakoneen naputtelua.
pirita Posted November 14, 2007 Posted November 14, 2007 Lisätkin tulee kassalla vähän eri prosenteilla: ilta 25%, la klo 6-14 50%, su alkaa jo la klo 14 ja siitä su klo 24 100%. Yöstä en tiedä kun silloin ei vielä ollut kaupat yöllä auki kun vakiohommia kassalla tein. Pip pip pip pip "eurot tiskiin, olkaa hyvä" pling "kiitos"
piperita Posted November 15, 2007 Posted November 15, 2007 Siellä Prisman kassalla se alkupalkka ilman sitä kokemusta on jotain 7 € plus sentit päälle? Vai onko nykyään ko kaheksikolla alkava luku? Itse kun sitä tein viisi vuotta sitten alkupalkka taisi olla jotain 6,73 ja vuoden jälkeen nousi 7,34. Juuri kun luulet, ettei mikään voisi olla huonommin, joku varastaa häntäsi. -Ihaa-
sh jemi Posted November 15, 2007 Posted November 15, 2007 Eikös sitä makseta vain palkattomista päivistä!? Näin ainakin tiedoitteista ymmärsin. Eli jos menet jonnekin muualle töihin niin et sitä saa. Kerran luulin notta olin vääräs mutta sitten huomasinkin notta erehryyn.
-VF- Posted November 15, 2007 Posted November 15, 2007 Eikös sitä makseta vain palkattomista päivistä!? Näin ainakin tiedoitteista ymmärsin. Eli jos menet jonnekin muualle töihin niin et sitä saa. Työtaisteluavustusta maksetaan niiltä päiviltä jolloin sinulla ei ole muita tuloja. Failure is always an option
Naina Posted November 15, 2007 Posted November 15, 2007 Mä olen taas vaihteeksi sekaisin, joten kyselen; Olen Tehyn opiskelijajäsen, ja 5 vaille valmis lh. Olen opiskeluaikani keikkaillut Seuren kautta. Nyt en saa keikkailla/en halua/en ole varma/. Silti on nälkä. Keitä avustukset koskevat? Voinko mennä sossuun ja sanoa, etten voi tehdä töitä, ja on nälkä (kun keikkaa siis pukkaisi kokoajan)? Antavatko ne noin vaan rahaa, epäilen?? Jotain oli vielä, mutten muista.
kartsa Posted November 15, 2007 Posted November 15, 2007 Naina: Keikkaa voit tehdä Seuren tms kautta, kunhan se ei kohdistu kunta-alalle. Löytyisikö keikkaa yksityisille? Pv-kohtainen lakkoavustus koskee joukkoirtisanoutuneita, jos/kun irtisanoutumiset realisoituvat ja ao. henkilö jää ilman tuloja. Olisi kyllä mielenkiintoista kuulla miten käy sossussa, so. olisivatko halukkaita kehottamaan rikkuriksi tässä tilanteessa.. Kerro, miten kävi jos sinne tätejä/setiä menet tapaamaan.
-VF- Posted November 15, 2007 Posted November 15, 2007 Niiden keikkalaisten ja määräaikaisten työntekijöiden jotka eivät ole tehneet töitä kuntasektorilla sen vuoksi, että eivät ole halunneet rikkureiksi kannattaa ottaa yhteyttä Tehyyn. Sieltä voi jonkinlaista rahallista avustusta irrota. Failure is always an option
Keep the faith Posted November 15, 2007 Posted November 15, 2007 *siunaa, ettei ole lyönyt nimeään mihinkään keikkafirmaan, mutta ymmärtää muiden (kuten Nainan) tilanteen oikein hyvin :-* carpe diem
Naina Posted November 15, 2007 Posted November 15, 2007 Joo, siis keikkaa pukkaa tekstarina kokoajan, en luonnollisesti ole mennyt, mutta vituttaa rankasti, kun juuri alkaa kahen viikon näyttösuunnitelma-loma, ja aikaa ois keikkailla. Noh, katellaan toi sossu ja Tehy jne. pakkasessakin on jtn ;D
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.