Jump to content
MAINOS

Tuliko tänään ilmoitus psykiatrian osastoille pakkotyöstä somatiikanosastoille?


MaleNurse

Recommended Posts

Tänään kotiin lähtiessä tuli ylihoitajalta ilmoitus, että lääninhallitus voi antaa määräyksen  potilasturvatyöhön yliopistollisiinsairaaloihin. Siis meitä psykiatrisia hoitajia... Mehän ei kuuluta muutenkaan lakon piiriin... Ei tässä muuten kun se, että on hieman vierähtänyt aikaa somatiikan opinnoista jne. Voi olla ihan pihalla  huh.gif jossain päivystyksessä  :-  no niin... katsotaan mitä ensiviikko tuo tullessaan...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Ei s-tana, mä olen ihan kädetön kaveri somaattisella puolella (jso nyt osaan mitään muutakaan tehdä)!

Viimeisin somaattisen hoidon jakso taisi olla v. -90 tai keväällä -91. 

Hakeekohan ne humalaisten/narkkien kanssa painijoita sinne?

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei s-tana, mä olen ihan kädetön kaveri somaattisella puolella (jso nyt osaan mitään muutakaan tehdä)!

Viimeisin somaattisen hoidon jakso taisi olla v. -90 tai keväällä -91. 

Hakeekohan ne humalaisten/narkkien kanssa painijoita sinne?

Heh...

Mä kans ilmeisesti tappaisin jonkun, tai useita potilaita, jos jonnekin ensiapuun joutuisi menemään?! Siis ihan perustyötä tehdessä, kutsumuksella, en tarkoituksella.

Psykiatria on sentään kotoista ja helppoa...

Tää menee kyllä niin vituralleen koko Suomi

-tule turma tuonen tietä, pikku reppu selässä, pikku kirves kontissa. Napsauta sillä ohtaan, justiinsa nokan kohtaan-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Toistaiseksi ei ole tullut työnantajalta ilmoitusta "pakkotyöstä" somatiikan puolelle. Ihmettelen vain millä nämä hommat saa sitten tehtyä täällä psykiatrisessa akuuttihoidossa kun nytkään ei löydy tarpeeksi väkeä eikä ukkoa töihin. Tuulikaapissa annetaan jo Acu+Ativan kankkuun ja odotellaan siinä ½ tuntia? Jos joudun siirtymään somatiikan puolelle niin meneehän nämä päivät ja viikot mukavasti perehdytyksen parissa.

Mistähän niitä ORJA-paitoja sais? Menen viimeistään lauantaina vaikka itse painattamaan pari työpaitaa..  ;)

The Iron is the best antidepressant I have ever found. The Iron never lies to you. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go. But two hundred pounds is always two hundred pounds.

Henry Rollins

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ruumiita tulee jos tässä joutuu ensiapuun töihin, vaikka perushommat kyllä pitäisi olla muistissa.

Itse olen ollut lomalla eikä mitään irtisanoutumispaperia ole tullut silmien eteen. Mietityttää vaan miten irtisanoutuminen vaikuttaa työnantajan kustantamiin koulutuksiin.  huh.gif  Olen 4 vuoden koulutuksessa ja olisi tylsää keskeyttää se. Kyse on kuitenkin tuhansista euroista.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mietityttää suuresti, kuka maksaa jos somaattisella mokaa? En ole töissä ko. puolella ollut sitten kouluaikojen, joten akuuttipuolelle joutumisen pelko on olemassa...Vi**u jos ja kun sieltä perehdytystä et saa, niin miten hommat osaa hoitaa oikein.

Olen miettinyt näitä uutisia kuunnellessa, että meillä, jotka olemme lakon ulkopuolella on riski joutua suojatyöhön. Tuolloin se ei riko ihmisten oikeutta lakkoilla...ja kunnan isät eivät joudu tuomioistuimen eteen...Alkaa hieman pelottaa huominen töihin meno, varsinkin kun olen koko viikonlopun töissä.

la vida es una buena adventure - elämä on kaunis seikkailu

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Muistaakseni Tehyn ohjeistuksessa sanottiin niin, että työntekijä voidaan siirtää työtehtäviin, joihin hänellä on RIITTÄVÄ osaaminen eli tuskin psykiatrian hoitajaa ihan heti ensiapuun ollaan siirtämässä, mitenkään väheksymättä meitä psykiatrian ammattilaisia... Työntekijä on vastuullinen ilmoittamaan riittämättämästä osaamisestaan, koska tulee olemaan myös vastuussa mahdollisesti uudessa työtehtävässä tekemistään virheistä

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tehyn sivuilta löytyy lomakkeita, joita voi täyttää, joissa vaaditaan perehdyttämistä, muute ei suostu.. Kollegat jotka on ollu kauan psykan puolella meinaa semmosta lappuu käyttää jos käsky muualle käy. ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Helppoa hommaa. Käypi siihen vuoteen vierelle, ottaa kädestä kiinni ja kysyy silmät märkänä " Ihminen miltä sinusta tuntuu?".

Varhaisapsuuden ihmissuhteita selviteltäs. Todennäköisesti kyseessä olisi vähintään koulukiusattu tai kaappihomo. Eheytyminen voisi alkaa.

Zen ja moottoripyörän kunnossapito: tutkimusmatka arvojen maailmaan. (valitettavasti Zen ei ymmärrä mitään moottorikelkkojen sielunelämästä)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Juu kuulin kaverilta kanssa, töissä psyk ja valtion laitos, tullut ukaasi, että työtaistelun alkaessa voitas siirtää yliopistolliseen. Aika outoa, koska sekin talo on pienellä miehityksellä pyörimässä ja tarve olis kokoajan sinnekin saada lisää tekijöitä. Miten sitä sitten yhtäkkiä voitas vielä osa pistää somatiikan puolelle. Toisaalta outoa, että valtion sektorin ihmisiä komennellaan kuntapuolelle. Koskakohan ne käskee meitit amppareista polille ja sanois, että davet kyllä joutaa odottaa. Toivottavasti ei koskaan vaan työtaistelu peruuntuu, kuten nyt näyttää.

Opettaja jumalan armosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä olen myös töissä psyk.puolella valtiolla, mutta meillä ei ole hoitaijille tullut ukaaseja. Potilaita kyllä on tyrkytetty enemmän kuntapuolen sairaaloista sekä meiän omat potilassiirrot on olleet jäissä, kunne tää työtaistelu on ohi.

"Maailmassa ei ole koskaan saatu aikaan mitään ilman suoraa toimintaa."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...