Jump to content
MAINOS

Hannakaisa Heikkisellä blogi, jättäkääpä terveisiä


Mursu

Recommended Posts

http://www.hannakaisaheikkinen.fi/blogi/2007/11/14/1#comments

Hannakaisa Heikkinen on kansanedustaja, Tehyläinen, sairaanhoitaja, terveystieteiden maisteri ja "luotettava Kepulainen".

Hänellä on sana hallussa: Sairaanhoitajana, kansanedustajana ja ihmisenä koen, että minulla on henkilökohtainen vastuu toimia siten, että ihmisten henkeä ja terveyttä suojellaan. Maanantaina eduskunnassa äänestykseen tuleva poikkeuslaki on ennen kaikkea velvollisuus tätä pyhää oikeutta, elämää, kohtaan.

Hannakaisa Heikkinen

Kansanedustaja (kesk.)

Sairaanhoitaja, tehyläinen

Siilinjärvi

Itse toivoin, että eroaisi Tehystä kun ei voi toimia liittonsa vaan puolueensa mukaisesti. Maksaakohan hän kansanedustajana Tehyn jäsenmaksua vai onko hän vapautettu siitä?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
Vieras: Student Midwife

Veikkaanpa, että kommentointimahdollisuus häviää rouvan blogista pikapikaa tai tulee moderoinnin alaiseksi. Hän tietää saavansa niin paljon kriittistä kommentointia, että tokkopa kehtaa tai haluaa jättää niitä kaiken kansan luettavaksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kommentit (lähes kaikki) on poistettu ja kun kirjoitin uudelleen, meni se moderoitavaksi. No ainakin hänen täytyy itse lukea kaikki kommentit, joten on siitä jokin hyöty  :(

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hyvä Hannakaisa.

Kiitos mahdollisuudesta kommentoida blogiasi. Olit varmasti tietoinen tulevasta kritiikistä, koska toimesi ovat olleet tällä hetkellä erittäin kaukana Tehystä, johon sanot kuuluvasi. Olitko aivan valmis kaikkiin näihin kommentteihin? Ilmeisesti et, koska suuri osa niistä on nyt poistettu. Osa varmasti asiattomia, osa asiallisia. Toivon, että et moderoinnilla raakkaa tähän näkyviin vain itsellesi edullisia kommentteja.

Tahtoisin tietää tässä vaiheessa kuitenkin sen, kuinka kauan olet sairaanhoitajan ammatissa toiminut? Olet valmistunut vuonna 1999 sairaanhoitajaksi, ja jo vuonna 2006 maisteriksi. Minkälaista kokemusta sinulta on alalta, jonka edustajana niin hanakkaan tunnut itseäsi pitävän? Jotenkin jää tuntuma, että henkilökohtainen kokemuksesi hoitajana ei ole niin laaja kuin mitä annat ymmärtää...

Ja vaikka koet, että sinulla on "henkilökohtainen vastuu toimia siten, että ihmisten henkeä ja terveyttä suojellaan", olet myös kansamme edustaja. Tällä hetkellä toimit toista etujärjestöäsi vastaan. Olisiko sinun aika miettiä Tehyn jäsenyyttäsi uudelleen?

Katsotaan meneekö moderoinnista läpi.  :(

Jos vasara on ainoa työkalu, niin kaikki ongelmat alkavat näyttämään nauloilta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

16.1-22.8.2004

sairaanhoitaja, Jyväskylän Sotainvalidien Asuntosäätiön palvelutalo Telkänpesä.

25.6.2001-27.7.2001

sairaanhoitaja, Tallhöjden´s Åldringshus, Haninge, Ruotsi.

1.12.2000-31.3.2001

sairaanhoitaja, 2-osastonhoitaja, Seniorenpflegeheim Maria Schnee, Saksa.

1.9.-30.11.2000

sairaanhoitaja, Betreuungszentrum St. Wolfgang, Saksa

20.12.1999-13.8.2000

sairaanhoitaja, Rauhaniemen (nykyisin Koukkuniemen) sairaala, Tampere.

Pitkä on tyttärellä kokemus suomen "rivihoitajan" työstä  :)

Pikaisesti yövuoron jälkeen laskettuna mä saan riivittyä tosta kokoon (sairaanhoitajan työtä) 21kuukautta. Tollaa virkaiällä voikin toki puhua jo kokemuksen syvällä rintaäänellä *huoks*

Jos et pidä siitä, että muut kävelevät ylitsesi, nouse ylös lattialta.

Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pitkä on tyttärellä kokemus suomen "rivihoitajan" työstä  :D

Pikaisesti yövuoron jälkeen laskettuna mä saan riivittyä tosta kokoon (sairaanhoitajan työtä) 21kuukautta. Tollaa virkaiällä voikin toki puhua jo kokemuksen syvällä rintaäänellä *huoks*

Huoh nimenomaan. Mä ainakin olen systeemaattisesti kieltäytynyt vastaamasta ryhmänjohtajan puhelimeen, koska kriteereissä lukee että pitää olla kokenut hoitaja. Mietin asiaa uudelleen sen toisen seitsemän vuoden jälkeen.

Sitäpaitsi nuo muutama kuukausi mitä Hanski on noita oikeita töitä tehnyt... Anteeksi jos kuulostan karulta, mutta eivätkö ne ole juuri näitä kutsumushoitajien luvattuja työkenttiä?

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hannakaisa on valitettavasti tähdenlento. Hoitajien ääniä ei ensivaaleissa tipu, ei lirise.

Good bye, nauti niin kauan kuin vaalikautta on jäljellä. Pääsit eduskuntaan Sari Sairaanhoitajan äänillä nipin napin viimeistä kertaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...