Jump to content
MAINOS

AktiiviHaku


Verticia

Recommended Posts

Mol:in sivuilla oli AktiiviHaulla jokin paikka avoinna. Ymmärsin, että heidän kauttaan voi tehdä keikkaa eli jonkinnäköinen henkilöstönvuokraus firma. Sitten yritin googlettaa, että löytäisin kotisivut tms. Mitään ei löytynyt.. Mikä tämä tällainen paikka on? Ja onko heillä kotisivuja, että voisi ottaa yhteyttä tai lähettää hakemuksen?

Ja onko kokemuksia millaista keikkaa heiltä pukkaa vai pukkaako?

[br][br]Ylläoleva osuus viestistä on kirjoitettu: 13.11.07 - klo:22:43


Eikö kellään oikeasti ole tietoa tästä paikasta  :nauraa:

"Synkältä näyttää, mutta onneksi valopilkkuja on näkyvissä." -Ihaa-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Heippa,

tätä kyseltiin jo kerran aikaisemminkin. Itse olen keikkaillut Aktiivihaun kautta 2003-2004 vuoden verran. Työtä oli tarjolla aika paljon silloin Kauniaisissa ja Helsingissä. Palkka tuli nopeasti ja oikein. Yleensä paikat olivat vanhaikodeissa tai pitkäaikaispaikoissa tai esim. terveskeskuksen vuodeosastolla. Itse tein lähinnä yötyötä ja näitä vuoro kyllä riitti hyvin. Pirjon (yrittäjän) kanssa oli asillaista ja mukavaa asioida. Kannattaa soittaa ja kysäsätä mihin suuntaa keikkaa nykyään on. Aika ajoin hakevat keikkalaisia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Nyt näkyy olevan haku päällä siellä. Laitoin tiedustelun lähinnä noista yötyöpaikoista.. katsellaan, mitä vastaa mulle.  :(

" Vaikeuksien kohdatessa saa huomata, kuinka rikas sitä on monella tapaa ollut. "

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 kuukautta myöhemmin...

Nyt näkyy olevan haku päällä siellä. Laitoin tiedustelun lähinnä noista yötyöpaikoista.. katsellaan, mitä vastaa mulle.  ;)

Ei oo tullut mitään vastausta kyselyyn, joten ei liene tarvetta.  :-

" Vaikeuksien kohdatessa saa huomata, kuinka rikas sitä on monella tapaa ollut. "

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...