Jump to content
MAINOS

19.11. vai 20.11.


kätsä

Recommended Posts

Valaiskaas tyhmää.

Täälläkin foorumilla on ollut kahdenlaista tulkintaa irtisanoutumisten voimaantulemisesta (ensimmäinen aalto). Itselläni on se käsitys ollut, että irtisanoutumiset astuvat voimaan 19.11. Eli 19.11.07 kello 0.00, sunnuntain ja maanantain välisenä yönä siis. Eli kukaan irtisanoutuva ei tulisi maanantaina enää töihin. Mutta jotkut puhuvat taas päivämäärästä 20.11. Haluaisin vaan että kaikille olis selvää oikeet termit ja päivämäärät. Ehkä muille on, mutta mulle ei...

Näin sivustaseuraajana vain ihmettelen, itse en kuulu kumpaankaan aaltoon...

Tuli vaan mieleen tästä tämänpäiväisestä Hesarin artikkelista:

http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Mahdollinen+ty%C3%B6taistelu+alkaa+2011/1135231798601

Mahdollinen työtaistelu alkaa 20.11.

Julkaistu: 18:12

Helsingin sanomat

- Jos työtaistelu toteutuu, ensimmäinen irtisanoutumispäivä on ensi viikon tiistai 20. marraskuuta. Silloin irtisanoutuvat hoitajat eivät tule enää töihin.

- Maanantain ja tiistain välisenä yönä irtisanoutuvat jättävät työpaikat kello 24.00.

- Sovinto voi syntyä vielä myöhään maanantaina 19. marraskuuta., jolloin työtaistelu ei ala seuraavana päivänä.

- Tiistaina 20.11. osassa Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirin sairaaloita suljetaan osastoja. Sitä ennen eli tällä viikolla potilaat on kotiutettava tai siirrettävä.

- Joukkoirtisanoutumiseen osallistuvia on Tehyn mukaan yhteensä 15 804. Osan irtisanoutuminen tulisi voimaan irtisanoutumisajasta riippuen 27. marraskuuta tai 13. joulukuuta, jos työtaistelu yhä jatkuu.

- Uusi lista laajentaa työtaistelu-uhkaa alueellisesti Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiiristä pariinkymmeneen sairaalaan.

Jos Hesarin artikkeli ei pidä paikkaansa, niin voisiko joku antaa sinne palautetta? Muussa tapauksessa asia on kai sitten näin.

Muokkaus:linkki artikkeliin lisätty

Sisäisesti latino

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

kiitos asiallisista vastauksista tällaselle tyhmälle 8) En oo pariin viikkoon ollu työpaikalla niin oon ihan pihalla... Eikä oo tarvinnu miettiä noita irtisanoutumispäiviä.

Sisäisesti latino

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...