Jump to content
MAINOS

Nyt kieltämättä alkoi vähän jännittämään...


sh jemi

Recommended Posts

Kuulun siis toiseen aaltoon ja määräaikaisena (alle 5v) en ole enää käytettävissä 27.11 jälkeen. Siitä lähtien kun irtisanoutumisen allekirjoitin olen tietoa ajankohdasta jännittänyt ja odottanut. Ja nyt se tuli. Vähän kyllä säikähdin vain kahden viikon irtisanomisaikaa...kun en pankkiinkaan ennätä keskustelemaan lainoista. Mutta mitä sitten. Nyt innolla odottelenkin uusia työvuoroja ensi viikolle ja tutustumispäivää toiselle erikoisalalle, jonne minut 20.11 siirretään. (Työvuorot ollaan siis jo kolme viikkoa sitten ensi viikoksikin saatu, mutta nyt työnantaja on päättänyt ne muuttaa) No mikäs siinä.

Pikkusen kyllä tää touhu on alkanut jo ärsyttämäänkin. Toisaalta tuntuu, että eihän irtisanoutumisia (ekan aallon) voi tapahtua, mutta toisaalta se on väistämättä edessä.

No kunhan tää homma on hoidettu finaaliin, niin tämä hoitaja lähtee etsimään uutta työsuhdetta toiselta osastolta. Tämä määräaikaisuus kun päättyy vuoden vaihteessa ja yllätys yllätys osaston ainoana määräaikaisena hoitajana, joka on irtisanoutunut, minun työsopimustani ei ole jatkettu.

Pitääpä tässä pikkuhiljaa alkaa tärkeimmille ihmisille ilmoittelemaan, että minua ei tavoita missään muodossa 27.11 jälkeen. Korkeintaan voin oven taa yhtäakkiä tupsahtaa.

Kerran luulin notta olin vääräs mutta sitten huomasinkin notta erehryyn.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tuttuja fiiliksiä kuukauden takaa.... Tuo alun tunnemyläkkä on ihan uskomaton. Nyt kun "loppu häämöttää" on jotenkin paljon seesteisempi ja rauhallisempi olo.

Ja mitä töihin tulee, on Suomessa pula hoitajista ;) joten työtä riittää. Ja eiköhän nuo luottamusmiehet auta jos koet tulevasi syrjityksi määräyskirjojen suhteen

Ei muuta kuin voimia ja RÄHINÄ PÄÄLLE  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...