Jump to content
MAINOS

Liittoon kuulumattomat


almamaria

Recommended Posts

Olen pyrkinyt olemaan (ja onnistunutkin siinä) asiallinen suhtautumisessani TEHY:n kuulumattomiin työtovereihini. Mitä pitemmälle tämä taistelu etenee, sen vaikeampaa on ymmärtää miksi jotkut eivät kuulu liittoon vaan kritisoivat käynnissä olevaa etujen ajamista. Liityin itsekin liittoon vasta muutama viikko sitten, olin monta vuotta poissa petyttyäni liiton saamattomuuteen. Olen yrittänyt puhua ko. ihmisten kanssa ja perustella, miksi kannattaisi osallistua taisteluun mm. OMIEN palkkojen puolesta. Liittoon kuulumattomat eivät myöskään ymmärrä sitä, että he joutuvat tekemään sellaisia töitä (jos ja kun joukkoirtisanoutuminen toteutuu) etteivät niistä selviä ilman virheitä - kuka heitä puolustaa? Ei ainakaan työnantaja. Miksi he eivät ymmärrä omaa parastaan?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sanoppas se. Kannattaa nyt myös muistuttaa heitä siitä, että hoitovirheen sattuessa, HE vastaavat virheistään omalla kukkarolla käräjillä. Siinä ei työnantaja ole auttamassa, ehei.

minusta se vaatii jo aikamoista uskoa omiin kykyihinsä, jos uskaltaa työskennellä tänpäivänä ilman kunnon järjestön turvaamaa vakuutusturvaa.Jotkut ovat aivan liian sinisilmäisiä. 8)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...