Jump to content
MAINOS

Mielenosoitus pakkotyölakia vastaan torstaina 15.11. klo 15


OldOne

Recommended Posts

Vasemmistonuoret tiedottaa:

Suomen hallitus ei suostu neuvottelemaan kunnollisen kuoppakorotuksen antamisesta hoitajille. Kunnilla ei ole mahdollisuutta nostaa hoitoalan palkkoja, ellei hallitus anna siihen rahaa. Ainoa, joka jumiutuneen tilanteen pystyy ratkaisemaan, on hallitus. Hallituksella on miljardien eurojen ylijäämä käytössään, muttei tahtoa lunastaa lupauksiaan.

Ihmisoikeuksia loukkaavalla pakkotyölailla pyritään estämään sairaanhoitajien työtaistelu. Hallitus asettaakin rahan ihmishenkien edelle ja pakottaa sairaanhoitajat vastuunkantajiksi. Etenkin sairaanhoidon tulevaisuus on nyt vaakalaudalla, hallituksen toiminnan johdosta alasta kiinnostuneiden joukko tulee pienenemään, vaikka jo nyt kärsitään hoitajapulasta.

Tule Eduskuntatalolle osoittamaan tukea sairaanhoitajille ja vastustamaan hallituksen törkeää vastakkainasettelua. Mielenosoitus alkaa Eduskuntatalon portailla torstaina 15.11. klo 15.

Mielenosoituksen järjestäjinä on joukko huolestuneita kansalaisia, kansalaisjärjestöaktiiveja, hoitajia, kätilöitä ja opiskelijoita.

Lisätiedot:

Jussi Saramo, p. 041 503 4000, jussi[at]vasemmistonuoret.fi

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 58
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Ehdottomasti tulen paikalle. Nyt pitää mun mielestä ihmisten olla valmiita lähtemään mukaan, vaikka jokaisellahan tietysti olisi joku este tai työvuoro tai muu meno. Jos nyt ei mennä paikalle, niin me annetaan aika selkeä viesti, ettei me olla tosissaan.

1/12800

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jos jaksan nousta niin enköhän paikan päälle raahaudu... Ja siitä sitten pääseekin hienosti suoraan Tehyn tilaisuuteen...  ;D

Sillä minä olen Pieniälyinen Karhu, jolle kummalliset sanat ovat Harmi.

- Nalle Puh

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Oliskohan jotain tukimielenosoituksia esim Tampereella, Turussa tai esim. Oulussa?

Tervetuloa tamperelaiset tehyläiset ja kaikki muutkin hengessä mukana olevat hiljaiseen mielenilmaukseen huomenna tiistaina 13.11. klo 16 alkaen Stockmannin edestä keskustorille! Punaista päälle! Ilmaistaan kansalle ja medialle mitä mieltä olemme pakkolain virittelystä!  (lainaus tehyn sivuilta)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei kellään olis vangin pukua lainata tonne mielenosotukseen päällepantavaksi???

Sillä minä olen Pieniälyinen Karhu, jolle kummalliset sanat ovat Harmi.

- Nalle Puh

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En lupaa mitään lopullista, mutta aikatauluun periaatteessa sopisi, yövuorojen väliin. Voisi vaikka lähteä agitoimaan ja kiehuttamaan omaa vertansa.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vasemmistonuoret tiedottaa:

Suomen hallitus ei suostu neuvottelemaan kunnollisen kuoppakorotuksen antamisesta hoitajille. Kunnilla ei ole mahdollisuutta nostaa hoitoalan palkkoja, ellei hallitus anna siihen rahaa. Ainoa, joka jumiutuneen tilanteen pystyy ratkaisemaan, on hallitus. Hallituksella on miljardien eurojen ylijäämä käytössään, muttei tahtoa lunastaa lupauksiaan.

Ihmisoikeuksia loukkaavalla pakkotyölailla pyritään estämään sairaanhoitajien työtaistelu. Hallitus asettaakin rahan ihmishenkien edelle ja pakottaa sairaanhoitajat vastuunkantajiksi. Etenkin sairaanhoidon tulevaisuus on nyt vaakalaudalla, hallituksen toiminnan johdosta alasta kiinnostuneiden joukko tulee pienenemään, vaikka jo nyt kärsitään hoitajapulasta.

Tule Eduskuntatalolle osoittamaan tukea sairaanhoitajille ja vastustamaan hallituksen törkeää vastakkainasettelua. Mielenosoitus alkaa Eduskuntatalon portailla torstaina 15.11. klo 15.

Mielenosoituksen järjestäjinä on joukko huolestuneita kansalaisia, kansalaisjärjestöaktiiveja, hoitajia, kätilöitä ja opiskelijoita.

Lisätiedot:

Jussi Saramo, p. 041 503 4000, jussi[at]vasemmistonuoret.fi

Hip, mua kiinnostais tietää mistä tämä linkki on peräisin. Yritin tiedotetta etsiä vasemmistonuorten sivuilta, mutta en löytänyt...

Sillä minä olen Pieniälyinen Karhu, jolle kummalliset sanat ovat Harmi.

- Nalle Puh

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hip, mua kiinnostais tietää mistä tämä linkki on peräisin. Yritin tiedotetta etsiä vasemmistonuorten sivuilta, mutta en löytänyt...

Sain sen parin välikäden kautta. Usko pois, en minä sitä keksinyt *nolona*
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hip, mua kiinnostais tietää mistä tämä linkki on peräisin. Yritin tiedotetta etsiä vasemmistonuorten sivuilta, mutta en löytänyt...

Sain sen parin välikäden kautta. Usko pois, en minä sitä keksinyt 8)

En sitä uskokkaan  *nolona*

Minulta vaan kysytään tiedon todenperäisyydestä... Meitä on ainakin pari sinne tulossa >:D

Tehyn sivuilla kysellään myös jo Tehyn mukaan tuloa...

Sillä minä olen Pieniälyinen Karhu, jolle kummalliset sanat ovat Harmi.

- Nalle Puh

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Oliskohan jotain tukimielenosoituksia esim Tampereella, Turussa tai esim. Oulussa?

Turussa taas järjestetään kulkue torstaina klo 16.30 alkaen. Kokoontuminen torilla ja marssi VPK-talolle.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hip, mua kiinnostais tietää mistä tämä linkki on peräisin. Yritin tiedotetta etsiä vasemmistonuorten sivuilta, mutta en löytänyt...

Sain sen parin välikäden kautta. Usko pois, en minä sitä keksinyt ;)

En sitä uskokkaan  8)

Minulta vaan kysytään tiedon todenperäisyydestä... Meitä on ainakin pari sinne tulossa ;)

Tehyn sivuilla kysellään myös jo Tehyn mukaan tuloa...

Nyt löytyy vasemmistoliiton sivuilta...

http://www.vas.fi/uutiset/marraskuu_2007/fi_FI/1194875730431/

Sillä minä olen Pieniälyinen Karhu, jolle kummalliset sanat ovat Harmi.

- Nalle Puh

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Turussa taas järjestetään kulkue torstaina klo 16.30 alkaen. Kokoontuminen torilla ja marssi VPK-talolle.

Tämä tulee sinne ja yrittää tuoda myös kavereita. Mikä taho tämän järjestää, lähinnä sen takia, että tuleeko olla yhtenäisyyttä pukeutumisessa esim. punaiset (tehy)paidat? Tampereellehan oli kaavailtu kyseisen huomiovärin 8) käyttöä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mun pitäisi juuri ja juuri ehtiä sinne töistä, joten yritän liittyä joukkoon!

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi. Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten, että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Aion osallistua elämäni ensimmäiseen mielenosoitukseen.

Itsellä vaihtui hoitoala ATK -hommiin vuosituhannen vaihteessa, mutta hengessä olen mukana.

GO TEHY GO!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sitten vaan keksimään hyviä sloganeita, tyyliin:

Katainen, Heikkinen, Sarkomaa; huijaamalla pääsi eduskuntaan!

Poliisit hakekoon meidät töihin, laittakaa meidät  vaik lepovöihin!

Jyrki ja  Matti antakaa fyrkkaa; tai kohta mä rupeen dokaa styrkkaa  ;D

1/12800

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulla olisi vielä torstai vapaapäivä....

Jälleennäkemisen toivossa ;D

Hieman OT. Jos pääsen paikalle niin toki nähdään tai sitten vain hieman siirretään tapaamista. Voi olla, että mua tapaa pks:n maisemista  8)

Totuus ei pala tulessakaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...