Jump to content
MAINOS

Mielenosoitus pakkotyölakia vastaan torstaina 15.11. klo 15


OldOne

Recommended Posts

MAINOS
  • Vastauksia 58
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Muistakaa saapua paikalle! Tätä on mainostettu pitkin nettiä, eli paikalle tulee paaaaaaljon muitakin kuin pelkkiä hoitajia. Kansa tulee osoittamaan tukeaan meille! ::)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen vähän kummissani, koska kun tänään KESKIVIIKKONA menin edustkuntatalon ohi klo 16, siinä oli just lopettelemassa joku mielenosoitus jossa oli kylttejä hoitamisesta ja laista ja ihmisillä punaisia paitoja ja Tahdon asia rintamerkki näkyi yhdellä joka tuli kohta ratikkapysäkille. Ehkä tämä onkin jokapäiväinen perinne??

Vanha koira. Uusia temppuja.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen vähän kummissani, koska kun tänään KESKIVIIKKONA menin edustkuntatalon ohi klo 16, siinä oli just lopettelemassa joku mielenosoitus jossa oli kylttejä hoitamisesta ja laista ja ihmisillä punaisia paitoja ja Tahdon asia rintamerkki näkyi yhdellä joka tuli kohta ratikkapysäkille. Ehkä tämä onkin jokapäiväinen perinne??

Se oli tämä:

http://www.iltalehti.fi/helsinki/200711146846625_hi.shtml

http://www.iltalehti.fi/nettitvpopup.shtml?27938416

Huomenna tulee koko kansa ::)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tavataanko hoitsunettiläisten kesken ennen mielenosoitusta jossain? esim. 14.45 kiasman edessä?

Itselläni loppuu työvuoro vasta klo. 15, mutta totta hitossahan tällaisiin tapahtumiin lähdetään töistä kesken vuoron.

1/12800

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tavataanko hoitsunettiläisten kesken ennen mielenosoitusta jossain? esim. 14.45 kiasman edessä?

Itselläni loppuu työvuoro vasta klo. 15, mutta totta hitossahan tällaisiin tapahtumiin lähdetään töistä kesken vuoron.

Mulle ainakin sopii...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse kyselin tänään Tehystä ohjeistusta/lupaa pukeutumisen suhteen. Jokainen tehyläinen edustaa tuolla omaa itseään ja pukeutuu omalla tyylillään. ::)

Toinen puhuu aidasta, toinen aidan seipäästä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Menkäähän Kokoomuksen ja Keskustan puoluetoimistoihin "lämmittelykahveille" ja lainatkaa niitä Jyrkin ja Matin pahvinukkeja... Niille varmaan löytyy käyttöä?? Otatte sitten ensi vkolla heidät töihin varmistamaan potilas- ja työturvallisuutta.

Tsemppiä kaikille osallistujille!! Lippu korkealla loppuun asti!!

The Iron is the best antidepressant I have ever found. The Iron never lies to you. I have found the Iron to be my greatest friend. It never freaks out on me, never runs. Friends may come and go. But two hundred pounds is always two hundred pounds.

Henry Rollins

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Missä hoitajat.net miitti? BioRexin edessä 14:45?

Sopii, neuvoa antavalle ennen vai jälkeen, vai ennen ja jälkeen? ;)

Toinen puhuu aidasta, toinen aidan seipäästä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jälkeen lähetään Hilttoniin jäseniltaan

Unohdin jo ton teidän HUSsilaisten jäsenillan. Mä meen sit reserviläisenä teidänkin puolesta...ellei tilaisuus spontaanisti veny hyvinkin pitkäksi. ;) Huomiseksi pitäisi selvitä ruåtsin laivalle...juuri sopivasti.

Bio-Rex 14:45?

Toinen puhuu aidasta, toinen aidan seipäästä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Lahdessa on jäsenilta 19.11. Linja-autoasemalta puuhataan kahlekulkuetta sinne klo 17. Sitä en tiedä, missä vaiheessa järjestelyt ovat. Tehyn intrassa on asiasta vain kaksi viestiä ja niistä jälkimmäinen kirjoitettiin eilen klo 15:52.

Meidän liitto neuvottelee teidänkin liittojen palkat!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiitos mukana olleille!!! Kylmä tuli mutta hyvä meininki oli ja hienoja performanssejakin nähtiin ;D. Ens maanantaina uusiks >:D ? Again...

Piikittämiseen tulee himo ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minä olen Ilmoittautunut Lahden jäseniltaan ja lähden mielenosoitukseen jos sellainen tulee.En kyllä löytänyt Tehy:n sivuilta tietoa siitä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiitos mukana olleille!!! Kylmä tuli mutta hyvä meininki oli ja hienoja performanssejakin nähtiin ;D. Ens maanantaina uusiks >:D ? Again...

Jep, näpit vieläkin jäässä, vaikka pienellä lämmikkeellä tuli käytyä jälkeenpäin.

Nelosen uutisissa saattaapi vilahtaa vieressä seisonut mellakoija (sori jos ei saanut mainostaa >:D)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Juuh, vähän tökki se  kommareiden lehtisten jakelu  :) Toisaalta ei voi ohittaa tilaisuutta päästä avautumaan  >:D

*Erehtyminen on inhimillistä, toisten syyttely politiikkaa*

*Mielummin kahdeksan tuntia koulussa kuin kokonaan ilman unta*

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vähän oli joo, mutta sitäkin äänekkäämpää ja selkeäsanaisempaa >:D

Tämä muuten unohtui:

*KIPPIS*

Tämä ei:

*KULAUS*

Toinen puhuu aidasta, toinen aidan seipäästä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...