Jump to content
MAINOS

Tehy-laki eduskunnassa suorana netissä


blondi

Recommended Posts

MAINOS

Melkoisen hyvä pointti - oppositiopuolueet joutuu taistelemaan hallituspuolueen antamien vaalilupausten puolesta.

Jos on jotain valittamista, voitte mennä sanoon mun iskälle.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Katainen ja Vanhanen eivät ole vaivautuneet paikalle. Miten he kehtaavat olla poissa?

Ja minä en muuten enää äänestä vihreitä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ihme mussutusta hallituspuolueiden edustajilta. Halutaan taata potilasturvallisuus pakkotyölailla ja puhutaan kuolevista keskosista ja muusta täysin irti realiteeteista olevista asioista.

Miksi hallitus ei ole ripittänyt työnantajapuolta siitä, että se ei ole yli kuukauden varoitusajalla saanut järjestettyä kiireellistä hoitoa muulla tavalla, kuin tilaamalla hallitukselta lain? Miksi tämä asia on pelkästään hoitajien niskaan kaadettu?

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyllä on mukavaa / ärsyttävää kuunnella tota istuntoa...

On se kumma, että väitetään että rahaa on ja että hoitajille täytyy nyt maksaa mutta väitellään edelleen jostain turhasta laista, josta ei todellisuudessa ole muuta kuin haittaa.

Kuinka moni hoitajista tuntee työnsä arvostetuksi ja olonsa kunnioitetuksi. Nyt myönnetään, että hoitajia tarvitaan, mutta millä hinnalla. Pakolla ja orjuuttamalla.

Hyvän kuvan antaa opiskelijoillekin, opiskelkaa vaan alalle, ette ikinä siitä pääse eroon!!!

Ja kuinka moni ajattelee näiden keskustelujen jälkeen, että tämän taistelun jälkeen voisi ihan hyvin alkaa etsiä itselleen uutta työtä toiselta alalta. Sellaiselta jossa työntekijää oikeasti arvostetaan ja josta oikeasti maksetaan myös sen mukaan!!!

Jos pakkolaki toteutuu, kuinka moni on valmis kävelemään poliisiasemalle antautumaan kansalaistottelemattomuuden vuoksi...

Sillä minä olen Pieniälyinen Karhu, jolle kummalliset sanat ovat Harmi.

- Nalle Puh

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Harvinaisen noloa katsella Risikkoa ja Cronbergia sekä Braxia kolmestaan puolustamassa lakiesitystä... Ois ees nää puuhamiehet voinu saapua paikalle, ja etenkin kaksikko Vanhanen ja Katainen.

Muutamia hyviä puheenvuoroja kuului mutta Asko-Seljavaaran kannan etenkin osasi arvata, kuten muidenkin keskustan ja kokoomuslaisten noin yleensäkin. Ryhmäkurin mä ymmärrän ja muutoinkin omien arvojen takana seisomisen, mutta hohhoijaa vaan. Risikko jaksoi paasata suojelutyöstä ja sen rajaamisesta ulos työtaistelusta, olisin halunnut kuulla että joku selittää tuolla kuinka turhaa tällä alalla lakko on jos suojatyötä tehdään kuntatyönantajan vaatimusten mukaan. Morjes vaan Suomi,  ulkomaat kutsuu kyllä.

- Irish wolfhound. The dog of kings, and the king of dogs. -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vanhanen jossain helvetin Tallinnassa, eikö asiat kiinnosta? Jos puhutaan jo ennennäkemöttömästä kriisistä ja muuta, jätkät jossain piilossa....

Katainen kans, mikähä se sen syy on... oli se haastattelun kuitenki rykässy, oisko silti pojalla liikaa painetta..

http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Kataisen+HSlle+antama+Tehy-haastattelu+kokonaisuudessaan/1135231764544

syskovits tiivisti kuitenkin koko paskan, jos rahaa aletaan antaan, alkaa sitä ruinaan muutki ja sitä ei talous kestä.. Eli ovat varmaan valmiit ottamaan melkoisen riskin, että maltilliset korotukset meille tulee, ei muuta. Eli sieltäpä se totuus tuli.. :(

Johtavat lääkärit suosittelevat Pahkasikaa!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Harvinaisen noloa katsella Risikkoa ja Cronbergia sekä Braxia kolmestaan puolustamassa lakiesitystä...

Nimenomaan. Ei näytä oma lakiesitys kiinnostavan.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kuka h...tin pelle tuo ääliö on joka sanoo itseään hoitajaks ja Tehyläiseks... Että pistää vihaks.  :( Miten se jaksaa paasata tuosta rikkuruudesta. Me irtisanoutuneet KESKOSTEN hoitajathan ollaan tehty päätös irtisanoutumisesta jo silloin, kun ollaan nimi listaan laitettu. Jos kyseessä olis ns. tavallinen lakko niin silloinhan töihin jäävä olisi rikkuri.  Argh. No hän voi itse mennä sit hoitamaan niitä keskosia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kuka h...tin pelle tuo ääliö on joka sanoo itseään hoitajaks ja Tehyläiseks... Että pistää vihaks.  :( Miten se jaksaa paasata tuosta rikkuruudesta. Me irtisanoutuneet KESKOSTEN hoitajathan ollaan tehty päätös irtisanoutumisesta jo silloin, kun ollaan nimi listaan laitettu. Jos kyseessä olis ns. tavallinen lakko niin silloinhan töihin jäävä olisi rikkuri.  Argh. No hän voi itse mennä sit hoitamaan niitä keskosia.

Just samaa mietin täällä. Että pisti toi puheenvuoro vihaksi. Oli puhuvinaan kaikkien hoitajien puolesta. Ei v**tu ainakaan mun puolesta puhunut. Jos mun työsopimus päättyy niin en kai mä he**tti jää töihin ilman mitään vakuutuksia ym... Ja rikkurina pitäisin itteäni vaikka pakkolain pakottamana töitä tekisin...

Sillä minä olen Pieniälyinen Karhu, jolle kummalliset sanat ovat Harmi.

- Nalle Puh

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Aika vähän edustajia enää salissa istuu. Ovat tietysti kahvilla, nauramassa koko hommaa. Miksi he siellä salissa olisivatkaan kun jokainen heistä tietää mitä tulee äänestämään. Tämä on sitä demokratiaa ja kansan edustamista?

Asioilla on tapana järjestyä :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

^^ + ^^^

Eikös toi kyseinen Heikkilä jo Sairaanhoitajaliiton mielenosoituksessakin sanonu häpeävänsä sitä että vedetään hallitus ja eduskunta mukaan tähän työtaisteluun?  :(

- Irish wolfhound. The dog of kings, and the king of dogs. -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joku opposition edustajahan sanoi kovaan ääneen sitä, että hallitukselle ja ministereille pitäisi asettaa laki, jonka velvoittamina he olisivat kuuntelemassa istuntoa ja vastaamassa siitä sopasta jonka keittivät.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Uskomatonta huttua tuo Karhuvaara (kok., yllätysyllätys) puhuu: "Tämän lain avulla nimenomaan suojellaan hoitajia..." Yrittää selittää, että hoitajat joutuisivat ilman tätä lakia yksittäisinä henkilöinä vastuuseen potilaitten hengestä, jos lähtevät työpaikaltaan irtisanoutumisten toteutuessa. No huhhuh!  :( Holhokkejahan me ollaan...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joku opposition edustajahan sanoi kovaan ääneen sitä, että hallitukselle ja ministereille pitäisi asettaa laki, jonka velvoittamina he olisivat kuuntelemassa istuntoa ja vastaamassa siitä sopasta jonka keittivät.

Moinen laki olisi ihan asiaa. Kun ei näköjään kiinnosta, niin mitä sitä turhaan on paikalla. Mieluummin mäkin taitaisin Liettuassa olla, kuin tuolla kuuntelemassa korvat hohkaten moitteita.  :(

Mukavaa on kuunnella, kun vedetään kuolevat keskoset ja vammautuvat ihmiset näihin selityksiin mukaan. Eipä siinä, kukaan ei satu muistamaan sitä että ihan yhtä kusessa tässä irtisanoutumisen jälkeen on jokainen hoitajakin, jos sattuu sairastumaan tai joutumaan onnettomuuteen...

- Irish wolfhound. The dog of kings, and the king of dogs. -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Naurettava sälli toi partajeesus mieto.

:( Samaa kuuntelin minäkin! Voi Mietaa minkä sammakon päästit suustasi...

Työ on vain sarja nälän aiheuttamia pakkoliikkeitä

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...