Jump to content
MAINOS

Tehyn kanta kansalaistottelemattomuuteen


dino

Recommended Posts

Miksi viikatemiehen nimi on pyyhitty pois?  :)

Etoo kirjoittaa se, kuin matoja möyrisi mahassa.. :)

Muokkaus:Siis Sasi, saakeli, jos joku on ohittanut uutisen... no nih, tuli yrjö olo...

-tule turma tuonen tietä, pikku reppu selässä, pikku kirves kontissa. Napsauta sillä ohtaan, justiinsa nokan kohtaan-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
Hesarista: Kansanedustaja ***** **** (kok) on tuomittu liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja kuolemantuottamuksesta 70 päiväsakkoon.

Hänen tuloillaan tämä tarkoittaa 6 160 euron summaa. Lisäksi hän joutuu korvaamaan 1 200 euroa todistelu- ja ruuminavauskustannuksia

Mikä mua muuten ihmetytti tässä tapauksessa oli se, että miten ko. henkilöllä oli vielä voimassa oleva ajolupa, kun historia selittämättömästä tajunnanmenetyksestä oli tiedossa, minkä takia ajolupaa ei oltu peruutettu? Ja toivonmukaan ainakin nyt on..

- Satu L.

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kaikkien työhön määrättyjen "orjien"  tulisi mielestäni kantaa hihassaan mustaa "surunauhaa"...tai voisihan se olla vaikka punainenkin. Aate kun velvoittaa.... :(

Työn orjat sorron yöstä nouskaa..maan ääriin kuuluu KUTSUMUS ?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kaikkien työhön määrättyjen "orjien"  tulisi mielestäni kantaa hihassaan mustaa "surunauhaa"...tai voisihan se olla vaikka punainenkin. Aate kun velvoittaa.... :(

Hyvä idea. Sitä mm. japanilaiset käyttävät "lakossa" ollessaan.

"Tietä käyden tien on vanki/ vapaa on vain umpihanki."

- A. Hellaakoski -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kaikkien työhön määrättyjen "orjien"  tulisi mielestäni kantaa hihassaan mustaa "surunauhaa"...tai voisihan se olla vaikka punainenkin. Aate kun velvoittaa.... :(

Jos mä joutuisin pakotettuna töihin (olen nyt opiskelija) ni teettäsin kyllä itselleni mustan paidan jossa isolla lukee ORJA tai PAKKOTYÖ - SEN MUKAINEN HOITO ja pitäisin surutta päälläni töissä. Lakia voi noudattaa menemällä töihin, mutta sen mukaisella asenteella myöskin. Tai sitten...onhan siinä se, että jos on sattunut yhden, kaks siideriä juomaan työttömyysmasennukseen, ni eihän sitä töihin voi mennä... >:D

**Jos mitään et uskalla, mitään et saavuta**

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En aio mennä. Mua ei ítsevalitsemani kansanedustaja ja sen kautta hallitus muuta mun perustuslaillisia oikeuksia. Otan kyllä vastaan seuraamukset, tulkoon rekisterimerkintä. Ihan sama.

Rinta rinnan marssimme.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jos jostain ihmeen syystä tällainen minun kaltaiseni perseenpyyhkijä määrätään pakkotyöhön, niin aion olla vuoron alkamishetkellä vähintään parin promillen maistissa. Mikäli työnantaja haluaa, niin hän voi tietysti passittaa minut päihdehoitoon, johon hänellä on oikeastaan velvollisuuskin. Tietääkseni sekään ei ole ihan ilmaista.

1/12800

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...