Jump to content
MAINOS

SPR:n järjestämä sairaankuljetus, kokemuksia?


Fiu

Recommended Posts

Onkos kellään kokemuksia SPR:n järjestämästä sairaankuljetuksesta? Esim. millainen on SPR työnantajana?

Tulipa vaan mieleen, kun työpaikkoja tässä vähän mietiskelen...

- Sinähän olet väsynyt, kun on oikein pussitkin silmien alla!

- Ei ne oo pussit, ne on tissit!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

kokemusta on vain stadin rististä eli nykyinen esperi.työnjohto on täysin kyvytöntä ja kouluttamatonta.

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jossain pelaa jossain ei. Itse olin valitettavasti puolisen vuotta yhdessä ristin yksikössä sisäsuomen alueella. Täysin sieltä koko toiminta. Ammattitaito ei merkannut mitään, vain suhteet firman paikalliseen johtoon. Työkavereina oli kaikkea rekkakuskista alkaen ja niin pois päin. Vastuuta oli liikaa, kun oli ainoa koulutuksen omaava. Joskin siinä sitä oppi. Suoraan koulunpenkiltä vastuulliseksi. Savon alueella taasen ristillä taitaa olla yksi alueen parhaita yksiköitä. Riippuu paljon henkilökunnasta ja paikallisjohdosta. Ristin maineen liene vienyt nuo sotkut sopimusten kanssa muutaman vuoden takaa Seinäjoelta.

Opettaja jumalan armosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ai niin unohdin sanoa... Ristillä parempi palkka SK 4 heti kättelyssä ja lisät. Tövuorotkin inhimillisiä. 4 töitä 2 vp. Pystyi ajoissa suunnitella kaikkea itselleen tärkeää. Ongelma oli se, että piti olla oma auto ja osata talonmiehen hommat. Hoidimme talkkarin hommia (leikattiin ruohoa, hoidettiin pannuhuonetta,  ilmastointia jne) Kotipalvelun ruuat jaettiin keikkojen välissä omalla autolla ja hälyn tullessa taksi hakee safkat autostasi, jonka ovet jää auki ison tien varrelle. Ei hyvä!

Opettaja jumalan armosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Kiitokset vastanneille! Sain nimittäin juuri töitä SPR:n lanssista (pitkä sijaisuus).

Alku kuulostaa lupaavalta:

- hoitotason lanssi

- mukavan tuntuiset työkaverit (olen heidät jo tavannut)

- monipuolinen työ (sakun lisäksi ateriapalvelu, tk:ssa työskentely, jne.)

- upea työympäristö (keskellä kauneinta suomea)

- asunto työnantajan puolesta

- palkkaus 1300 €+risat+lisät (toki parempikin voisi olla  O:-))

- etc.

- Sinähän olet väsynyt, kun on oikein pussitkin silmien alla!

- Ei ne oo pussit, ne on tissit!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onneksi olkoon, jos ole työllistynyt sinne minne luulen. Tulet mahdollisesti pettymään vielä...Tai toivottavasti toiminta on muuttunut 3 v aikana. Ja paikkakunnan asukasluku on noin 3500???

Opettaja jumalan armosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ensihoitaja: Paikkakunnan vakioasukkaiden lukumäärä on vajaat 3 000, kesäisin mökkiläiset kasvattavat lukumäärän 10 000:een.

- Sinähän olet väsynyt, kun on oikein pussitkin silmien alla!

- Ei ne oo pussit, ne on tissit!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ensihoitaja: Paikkakunnan vakioasukkaiden lukumäärä on vajaat 3 000, kesäisin mökkiläiset kasvattavat lukumäärän 10 000:een.

Joo uskon sun työllistyneen sinne, missä itse olin valmistuttuani. väkeä vain vähän vähemmän nyt. Sakussa ollut kiivasta vaihtuvuus. Noin 3-6 kk ja uusi jengi sisään. Olet varmaan mol.fi sivuja seuraillut.

Opettaja jumalan armosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ensihoitaja: Joo, mol.fi osoitteesta tuon löysin. Tällä kertaa hakivat uusia työntekijöitä sen takia, kun entisillä oli autot seissyt 2vko tallissa (eli eivät olleet lähteneet keikoille). Olivat sitten potkasseet edelliset pihalle ja ottanut uuden jengin tilalle. Entiset työntekijät oli hommattu ostopalveluna. Laittaisitkos muuten ihan mielenkiinnon vuoksi sen paikkakunnan nimen jossa olit duunissa, niin minulle vaikka yv:nä? Olis kiva tietää, onko sama paikka kyseessä  ;)... Tässä paikassa, minne itse olen menossa, on tosi mukavat työkaverit ja oikein mukava työnantaja (työntekijätkin kehuivat häntä hyväksi, päteväksi ja huumorintajuiseksi).

- Sinähän olet väsynyt, kun on oikein pussitkin silmien alla!

- Ei ne oo pussit, ne on tissit!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Onnea vaan Fiulle työpaikan johdosta! Fiun tuntomerkeistä tunnistanen itsekin olleeni töissä ko. paikassa silloin ennen noita Fiun kertomia suurempia sotkuja... Ensihoitajan jälkeen rekkakuskeilla ja ilman...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Alku kuulostaa lupaavalta:

- palkkaus 1300 €+risat+lisät

Alkoi ihan yövuorossakin tuntua puristusta rintarangassa kun lukaisin tuon kohdan.

Vertailuna: lehdessä oli pari kk sitten juttu että Helsinkiin haettiin koulutukseen metron kuljettajia, lähtöpalkka 1600-1850 eur/kk. Taisi kuulua tuohon ylempään summaan vuorolisät (eikös kyseinen metro lopeta ajot kuitenkin jo puolen yön pintaan). Koulutus oli muistaakseni melko lyhyt.

Kieltämättä tulee mieleen yhtä sun toista kun miettii esim. vastuukysymyksiä ja koulutuksen pituuksia.

Sitten hieraisin silmiäni ja luin kirjoituksen vielä uudelleen. Huomasin että olihan siinä mainittu lisäksi että:

- upea työympäristö (keskellä kauneinta suomea)

- asunto työnantajan puolesta

- etc.

Ympäristöasiat ja viihtyminen siinä mielessä on tärkeää. Mutta onhan betonikin tasaista ja rauhoittavaa?

Asuntokin on hyvä etu, jos kyseessä ei se ole paloaseman perunavarasto.

Etc. onkin jo varsin kattava etuisuus.

Yhdellä lauseella: lisää liksaa Suomen terveydenhuoltoon!

angry.png                                           angry.png                                           angry.png

:D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vertailuna: lehdessä oli pari kk sitten juttu että Helsinkiin haettiin koulutukseen metron kuljettajia, lähtöpalkka 1600-1850 eur/kk. Taisi kuulua tuohon ylempään summaan vuorolisät (eikös kyseinen metro lopeta ajot kuitenkin jo puolen yön pintaan). Koulutus oli muistaakseni melko lyhyt.

Mulla oli raskaankaluston kokemusta ja ajoin dösäkortin 3vk:ssa, jouduin ajamaan aluksi ruuhkaa=aamulla pätkä, jonka jälkeen kotiin(mä menin salille) ja sit IP ruuhkaa ajamaan. Mulla oli peruspalkka n. 11400mk, jos olisin jäänyt ajanmaan pidemmäksi aikaa eli siirtynyt sarjoihin jossa 2vkl kiinni 3, kuten tässäkin duunissa, olis palkka noussut tuonne 2600 €? ylityölisät eli helposti tekis 3000-3200 € kuussa. Näin dösäkuskin liksat (HKL), metrossa menee samaan malliin :D

Kutsumustyö O:-)

Anteeksi OFF TOPIC...

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ensimmäinen työputki takana uudessa paikassa  ;) Ja olen enemmän kuin tyytyväinen! Homma pelaa ja porukka on mukavaa. Asuntokin on oikein kivalla paikalla, kun siihen kuuluu jopa oma uimarantakin  :) Rauhallista oli (muutamia keikkoja), mutta työhön perehdytys oli täyden kympin suoritus koko jengiltä.

- Sinähän olet väsynyt, kun on oikein pussitkin silmien alla!

- Ei ne oo pussit, ne on tissit!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...