Jump to content
MAINOS

Tsemppiä tehyläiset!


OldOne

Recommended Posts

Finaali alkaa lähestyä ja ihmiset alkaa olla jo vähän väsyneitä. Se on ihan ymmärrettävää. Taisteluun on tullut monta mutkaa orjatyölakeineen jne. Täytyy sanoa että itsekkin hetkeksi panikoiduin että näinkö hallitus sitten murtaa meidän rivit asettuessaan lain mukana KT:n puolelle.

Nyt ei kumminkaan saa lannistua, me pystymme edelleen hoitamaan tämän. Tukeakin voi olla tulossa sellaisilta tahoilta joilta emme sitä ehkä uskaltaneet odottaakkaan. Tehyläiset ovat korvaamattomia, se on nyt oikein lakiesityksellä toteen näytetty. Joten nyt tsemppi ja kiukku päälle ja täysillä eteenpäin! Periksi ei anneta #¤#!!&*!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Edelleen vahvasti sitä mieltä että Tehy kirjoittaa historiaa tänä syksynä!

mikä ihmisiä oikein vaivaa? kun ne tulee sairaalaan ne menettää kaiken toimintakyvyn ja maalaisjärjen.    -Lyrica

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nimenomaan!

Tehy sivujen keskusteluja seuratessa ja sairaalassa muutenkin, hoitajat ovat kertakaikkiaan r-a-i-v-o-i-s-s-a-a-n!

Yhteenvetona, irtisanoutujat tulevat kieltäytymään orjatyöstä. Tyypit ei oikeesti oo menossa töihin  ;D

Kuten Osku sanoi, myös mä olin eilen "pari minuuttia" masiksessa, nyt takas tilanteeseen!

Peliä ei todellakaan ole vielä pelattu!!!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Edelleen vahvasti sitä mieltä että Tehy kirjoittaa historiaa tänä syksynä!

On tehnyt jo. Nyt odotellaan vain loppuluvun kirjoittamista.

- vain yksi yksityskohta voi jäädä mieleen / jäädä mieleen koko elämästä / jokin valkea hehku päivän jo mentyä / jokin katse kumppanin -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Missään nimessä tässä vaiheessa ei saa luovuttaa. Näin pitkälle ollaan päästy ja loppurutistus on vielä edessä. Minä en enää 19.11. jälkeen tule töihin ennen kuin uusi työehtosopimus on allekirjoitettu. Työehtosopimus joka nostaa palkkaani 24 prosenttia. Tuli mikä laki tahansa, niin minä en taivu.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tehy sivujen keskusteluja seuratessa ja sairaalassa muutenkin, hoitajat ovat kertakaikkiaan r-a-i-v-o-i-s-s-a-a-n!

Kyllä, todellista talvisotahenkeä on ilmassa!  :)
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei ole periksi antaminen tullut täälläkään suunnalla mieleenkään. Taistelutahto vain lujittuu mitä kovemmaksi tämä peli menee. Usko yhteiskunnan oikeudenmukaisuuteen on kyllä pahasti horjunut ja maasta muuttokin on pyörinyt mielessä viimepäivinä. Mutta ennen kuin lähden yhtään mihinkään, katson tämän "ottelun" loppuun asti.

Sodassa, rakkaudessa ja yleisessä vitutuksessa kaikki on sallittua.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei missään nimessä anneta yhtään periksi. Jos nyt menisi luovuttamaan, niin sitä saisi katua lopun ikäänsä. Tämä katsotaan nyt loppuun asti, ja rivien pitää pysyä tiiviinä.

1/12800

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Työn orjat sorron yöstä nouskaa,

maan ääriin kuuluu kutsumus

Nyt ryskyin murtuu pakko valta,

tää on viime ponnistus.

Pohja vanhan järjestyksen horjuu.

Orjajoukko taistohon!

Alas lyökää koko vanha maailma

ja valta teidän silloin on...

...Lait pettää, hallitukset sortaa,

verot köyhälistön verta juo,

ja köyhän ihmisoikeuskin

ompi tyhjä lause tuo.

Pois jo kansat holhouksen alta.

Veljeyden sääntö on:

kellä velvoitusta, sillä valtaa

ja oikeutta olkohon.

Tää on viimeinen taisto,

rintamaamme yhtykää

niin huomispäivänä kansat

on veljet keskenään...

:) Voittajat ei koskaan luovuta! Rintama pitää.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meill' vapauden kaiho soi,

Rinnassamme toveri toi,

Siks' yhteistyöhön rintamahan käy

Pelastusta köyhille ei ennen näy.

Kai aamu armas sarastaa

Ja aurinkoinen heijastaa

Nuo synkät pilvet varjostavat viel'

Jylhät vuoret ompi vapauden tiel'

kertosäe:

Oi vapaus, kuule kutsuas,

Sua itkevät orvot kaipaa.

Oot köyhän kansan pelastus,

Siks' vapauslaulut raikaa.

Viha vaino pois, rauha parempi ois

Sopusointu keskenämme vallitkoon

Ja vaik' jo musta yö veljen kättä nyt lyö,

Sumu haihtuu, pilvet vaihtuu tieltä pois.

kertosäe (2x)

Zen ja moottoripyörän kunnossapito: tutkimusmatka arvojen maailmaan. (valitettavasti Zen ei ymmärrä mitään moottorikelkkojen sielunelämästä)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nyt jos koskaan tuemme toisiamme. Olen itse kolmekymppinen kaveri hoitoalalla. Vaimoni on anestesiasairaanhoitaja, kumpikaan meistä ei ole siis palkkatöissä.

Silti olen yllättynyt tästä hoitajien joukkohengestä, positiivisesti. Jos joskus on ihmisillä syytä taistella niin nyt. Jaksamista kaikille hoitajille, varsinkin neuvottelijoillemme.

Me tulemme voittamaan tämän taistelun, tavalla tai toisella!

"Minulla on omia mielipiteitä - vahvoja mielipiteitä, mutta en ole aina samaa mieltä niistä."

-George Bush-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...