Jump to content
MAINOS

Kovemmat panokset?


mikkosika

Recommended Posts

Niin, sopua ei ole tulossa. Tuntuu, että tässä keskitytään enemmän pelleilyyn, kuin asioiden ratkaisemiseen, pakkolait sun muut painostukset (vaik ei menekkään läpi), höpöhöpö..

Eli pitäisikö neiteily lopettaa kokonaan ja läsäyttää ne seuraavat 4000 nimeä pöytään lisää? Eli ei milliäkään periksi, alkuperäiset vaatimukset pysyy, mutta laitettas vähän lisää painostusta...

Tässä meille nyt vittuillaan päin naamaa, lopetetaan uhkaukset ja painetta lisää..  :D

Vai miten?

Johtavat lääkärit suosittelevat Pahkasikaa!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Sen mitä äsken katsoi tuota lakiesittelyä eduskunnassa, niin ei pitäisi olla mitään pelkoa siitä, että tuo "tehy laki" menisi läpi. Aika jyrkkiä vasta kommentteja sieltä esiteltiin. Kaikki pitää vain pintansa niin kyllä se siitä, tosin tässä vaiheessa voisi jo miettiä uudestaan sitä toista aaltoa ja miksei myös kolmatta jos siihen saataisiin kans jengiä :D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vastareaktiohan tästä syntyy, meni laki läpi tai ei. Ja sillä reaktiolla voi olla hemmetin kauaskantoiset seuraukset, eli saattaa tulla todella kallis kasvojenvarjelu ja käsien pesu tällä tempulla.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olin pikkasen yllättynyt kun jopa Zysse sano ettei Kokoomus tule kannattamaan tätä lakiesitystä...

Nyt kannattais keskittyä neuvotteluihin ja yhtään huonoa ei tekis toisen aallon nimet ottaa nyt käyttöön ja näyttää että meitä ei kerpele kyykytetä!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Paska hommahan tuossa on se jos ne saa väännettyä sen perustuslakivaliokunnassa tavalliseksi laiksi niin silloin siihen riittää yksinkertainen enemmistö, tosin en pidä sitäkään taattuna. Toinen aalto peliin ja kolmatta keräämään Henk.koht. alkaa rauhallinenkin mies tässä v...tumaan kun koko ajan tulee puukkoa selkään. ;D

Live Healthy Die Anyway

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Paska hommahan tuossa on se jos ne saa väännettyä sen perustuslakivaliokunnassa tavalliseksi laiksi niin silloin siihen riittää yksinkertainen enemmistö, tosin en pidä sitäkään taattuna. Toinen aalto peliin ja kolmatta keräämään Henk.koht. alkaa rauhallinenkin mies tässä v...tumaan kun koko ajan tulee puukkoa selkään. ;D

Itse olen sitä mieltä että kyseessä on sovittelulautakunnan ja tehyläisten painostuslaki sekä hallituksen tapa pestä kätensä jos irtisanoutumiset realisoituu. Tästä on vielä pitkä matka siihen että armeija raahaa hoitajia väkipakolla sairaaloiden poliklinikoille töihin.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Opiskelijoilta kirjallinen ilmoitus opintojen keskeyttämisestä eduskuntaan ja ilmoitus aikomuksista lähteä opiskelemaan jo ennestään ylikuormitetuille aloille (media-ala, tradenomi).

Jokainen jo ammatissa oleva hoitaja ilmoittautuu yksityisyrittäjäksi, perustaa uuden sukupolven internet-firman, muuttaa Neitsytsaarille joissa firman toiminnot pyörivät verottomana.

Kosto on suloinen  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Niin ja tuli laki tai ei, eihä se tätä perusongelmaa ratkaise, ainoastaan jonkin aikaa viivyttää. Jos irtisanoutumiset realisoituu eli katastrofihan siitä silti potilaiden kannalta tulee, muutamaa päivää myöhemmin vaan.. Tätä tässä juuri mietiskelen, käytetään aikaa tähän "turhanpäiväisyyteen" millä mikään ei kuitenkaan muutu.. Ja kun todesta ei oteta, niin ei muuta kun lisää tehoa, nimet pöytään ja uusia keräämään, sympatiasta viis..  ;D

Johtavat lääkärit suosittelevat Pahkasikaa!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

jos tuo pakkolaki menee läpi, saa minua tulla hakemaan töihin  poliisiautolla. Tod näk en pääse töihin vaan virkavallan vastustamisesta pääsen putkaan  ;D

Toinen vaihtoehto on mukavampi, päivittäiset pikkujoulut pystyyn, eipähän tarvitse töitäkään tehdä kun ei ole kunnossa...

Aikuisten oikeesti, herne on nyt aika tiukasti nenässä!

Ai lempiväri? Tällä hetkellä sellainen tuskanpunainen ja paskanruskea.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Lain toimeenpanemiseksi ei näy esitettävän varsinaisia pakkokeinoja. Eli kukaan ei tulisi raudoissa hakemaan.

Uhkasakkoja ilm. sitten perittäisiin ulosotolla.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

on seki todella viisasta että saat sakon, koska olet hoitaja etkä suostu orjatyöhön.. hmm hyvä SUOMI!

meitä vois rinnastaa suoraan rattijuoppoihin, ylinopeusajajiin, huumeiden hallussapitäjiin yms. sakkoa vaa kaikille! valtio rikastuu ja voi maksaa enemmän valtiovelkaa!

I´am Wizard

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

voisko joku nopsaan referoida mitä äsken eduskunnassa puhuttiin, yön jäljiltä nukkuen meni vähän ohi ko. lähetys. Hirmu kipinää vaan iskee ohtaluusta pelkkä ajatuskin pakkolaista. Hyvä täällä höyrytä varsinkaan kun ei asiasta mitään vielä tiedä  ;D

Ai lempiväri? Tällä hetkellä sellainen tuskanpunainen ja paskanruskea.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

voisko joku nopsaan referoida mitä äsken eduskunnassa puhuttiin, yön jäljiltä nukkuen meni vähän ohi ko. lähetys. Hirmu kipinää vaan iskee ohtaluusta pelkkä ajatuskin pakkolaista. Hyvä täällä höyrytä varsinkaan kun ei asiasta mitään vielä tiedä  ;D

www.eduskunta.fi, www.vn.fi

Jo käyty keskustelu oli koht. kiivassävyistä. Jatkuu klo 15.30, nettilinkeistä seuraamaan!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

voisko joku nopsaan referoida mitä äsken eduskunnassa puhuttiin, yön jäljiltä nukkuen meni vähän ohi ko. lähetys. Hirmu kipinää vaan iskee ohtaluusta pelkkä ajatuskin pakkolaista. Hyvä täällä höyrytä varsinkaan kun ei asiasta mitään vielä tiedä  ;D

www.eduskunta.fi, www.vn.fi

Jo käyty keskustelu oli koht. kiivassävyistä. Jatkuu klo 15.30, nettilinkeistä seuraamaan!

Mä oon nyt ihan avuton mutta missä tuolta pääsee keskustelua seuraamaan?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

voisko joku nopsaan referoida mitä äsken eduskunnassa puhuttiin, yön jäljiltä nukkuen meni vähän ohi ko. lähetys. Hirmu kipinää vaan iskee ohtaluusta pelkkä ajatuskin pakkolaista. Hyvä täällä höyrytä varsinkaan kun ei asiasta mitään vielä tiedä  ;D

www.eduskunta.fi, www.vn.fi

Jo käyty keskustelu oli koht. kiivassävyistä. Jatkuu klo 15.30, nettilinkeistä seuraamaan!

Mä oon nyt ihan avuton mutta missä tuolta pääsee keskustelua seuraamaan?

Koita tästä:

http://akastreaming.yle.fi/vp/fiyle/no_geo/live_c.asx

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

voisko joku nopsaan referoida mitä äsken eduskunnassa puhuttiin, yön jäljiltä nukkuen meni vähän ohi ko. lähetys. Hirmu kipinää vaan iskee ohtaluusta pelkkä ajatuskin pakkolaista. Hyvä täällä höyrytä varsinkaan kun ei asiasta mitään vielä tiedä  ;D

www.eduskunta.fi, www.vn.fi

Jo käyty keskustelu oli koht. kiivassävyistä. Jatkuu klo 15.30, nettilinkeistä seuraamaan!

Mä oon nyt ihan avuton mutta missä tuolta pääsee keskustelua seuraamaan?

Koita tästä:

http://akastreaming.yle.fi/vp/fiyle/no_geo/live_c.asx

Kiitos, sieltä löytyi ainakin jotain. Vaikka kuvassa näkyy tyhjä sali..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olin pikkasen yllättynyt kun jopa Zysse sano ettei Kokoomus tule kannattamaan tätä lakiesitystä...

Joo mutta se sanoi siinä puheenvuoronsa lopussa että jos neuvottelut ei tuota tulosta niin tähän lakiin täytyy turvautua. Eli ovat lakia vastaan mutta pitävät sitä kuitenkin välttämättömänä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tarja Halonenkin pisti sitten lain eteenpäin....

http://www.valtioneuvosto.fi/tiedostot/julkinen/pdf/Tasavallan_presidentin_lausuma_9.11.2007/fi.pdf

Jotenkin toivoin muuta... tietämättömyyttäni ja naiviuuttani tietenkin.

Olisiko Tarja voinut tehdä muuta?

___________________________________________

Paljon melua tyhjästä

___________________________________________

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mielenkiintoista seurata eduskunnan keskustelua.. Nyt vain täytyy toivoa että edes osalla järki säilyy päätöksenteossa mukana.

Kannattaisi varmaan laittaa viestiä muille ammattiyhdistyksille (AKT, paperi, PAM, jne): seuraavalla kerralla poikkeuslaki saattaa koskea teitä!

Tähän saakka olen kyennyt uskottavasti esittämään tervettä....

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nyt kaikki kynnelle kykenevät pommittamaan ulkomaisia lehtiä tällä. Jokelan ampumisen jälkeen suomen uutiskynnys on vähän matalampi ja aihe on aika raflaava... :-

"Minulla on omia mielipiteitä - vahvoja mielipiteitä, mutta en ole aina samaa mieltä niistä."

-George Bush-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...