Jump to content
MAINOS

Oppositio vastustaa pakkolakia


Annanna

Recommended Posts

Timo Soini oli ilmoittanut että perussuomalaiset eivät halua olla missään tekemisissä tällaisen pakkolain kanssa, pari milliä peliin niin homma on hoidettu eikä lakeja tarvita. Jos nyt lakialoite kaatuu opposition vastustukseen, äänestän Soinia joka ikisissä vaaleissa mihin hän ehdolle asettuu.

Vasemmistoliitto oli samalla kannalla ja demareilla jyrkkä ehkä.

Tällaista kuuden uutisissa.

Ja että ollaan vielä hyvin kaukana palkkaratkaisusta. Jostain luin että 10 prossaa vielä väliä KTn ja Tehyn välillä. En olisi uskonut että työtaistelu alkaa. Ja meillä kriittisen paikan tädeillä vielä pakkolakivääntö. Jumaliste.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Äläkääs nyt rakkahat riehkaantuko. Ne teistä, jotka ootte tehyläisiä, käykää meidän omilla sivustoilla www.tehy.fi , jos olette jäseniä, niin lämpimästi tervetuloa. Valitettavastti muille täytyy kertoa, että ette pääse näille sivustoille.

Sen vain voin sanoa että elämää on Tehyn sivustoilla... siellähän me kaikki ... päivittäin. Tämä on huolestuttavaa, ei enää ole muuta elämää kuin tehyn omat sivut....

joka toiselle kuoppaa kaivaa jokatoiselle ei

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eipä tässä muuta ole tehty kuin seilattu tämän ja tehyn sivustojen väliä ja purettu tuntemuksia, minkä ehtii kirjoittamaan... ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Timo Soinille mailasin ja hän vastasi ja kertoi, että missään nimessä ei puolla pakkotyölakia.

Ja kertoi ymmärtävänsä tehyläisten hoitajien tilanteen.

Antoi ymmärtää, että jos heidän puolueensa kiinnostaa, olen tervetullut, ei houkutusta, ei painostusta, ainoastaan erittäin korrektia ja sivistynyttä kädenojennusta!

Luulen, että tämä se puolue, jota olen odottanut. Taikka sitten ei!!!

Päivi Räsäseltä sain myös omasta mielestäni rehellisen, kunnollisen vastauksen. Ei edes houkutteluja. Kertoi, ettei hyväksy pakkotyölakia.

Kunnioitan näitä kahta kansanedustajaa. Meidän on muistettava, että he ovat oppositiossa

joka toiselle kuoppaa kaivaa jokatoiselle ei

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Etana postin ollessa liian hidas niin:

Voit ottaa yhteyttä Kokoomukseen

    * soittamalla valtakunnalliseen vaihdenumeroon 0207 488 488

    * lähettämällä faksin numeroon 0207 488 505

    * lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@kokoomus.fi tai henkilökohtaisiin sähköpostiosoitteisiin (muotoa etunimi.sukunimi@kokoomus.fi)

    * täyttämällä palautelomakkeen

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse kirjoitin Risikolle, Väätäiselle, Sihdolle, Virtaselle, Heikkiselle, Kuusistolle ja parille mepille jotka ihmisoikeusasioissa on siellä kunnostautunut. saa nähdä mitä vastaa. lainasin täältäkin vähän tekstiä siihen... sori. Orjuus teemalla.

On aika vaikea pysyä nahoissa ja jotekin korrektina nyt....

___________________________________________

Paljon melua tyhjästä

___________________________________________

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...