Jump to content
MAINOS

Tehy perustaa lähihoitajille oma jaoston


OldOne

Recommended Posts

Hei Pälli lukiessa viestejäsi tulee kyllä mieleen missähän se propakanda koneisto oikein sijaitsee? Löytytysiköhän ihan omasta järjestöstäsi. Tehy sai oman sopimuspöytäkirjan, varsinainen terveydenhuollon oma sopimus olisi saatu jos teidän "isä aurinkoinen" olisi ollut loppuun asti mukana. Olihan tämä neuvottelukierros jo toinen kerta jolloin loppumetreillä vetäydyitte.

Voisi verrata vaikka esinahkaan tiukan paikantullen se vetäytyy taaksepäin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 159
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Totta, siis omaa työehtosopimusta emme saaneet, mutta oman sopimuksen palkoista, luotamusmiehistä yms saimme. Turha noilla sanoilla on yrittää kikkailla, meillä on oma palkkaohjelma yms ja ihan sama millä nimellä muut liitot sitä haluavat kutsua. Sopimus sekin on. Juu pälli, ei oma työehtosopimus mutta vain tehyläisiä koskeva oma sopimus se on. Sopimuksia kun on muitakin maailmassa kuin se kvtes. :nauraa:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hei Pälli lukiessa viestejäsi tulee kyllä mieleen missähän se propakanda koneisto oikein sijaitsee? Löytytysiköhän ihan omasta järjestöstäsi. Tehy sai oman sopimuspöytäkirjan, varsinainen terveydenhuollon oma sopimus olisi saatu jos teidän "isä aurinkoinen" olisi ollut loppuun asti mukana. Olihan tämä neuvottelukierros jo toinen kerta jolloin loppumetreillä vetäydyitte.

Voisi verrata vaikka esinahkaan tiukan paikantullen se vetäytyy taaksepäin.

Hehe, loistava provo, illan jatkoja sinnekin! <3

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 kuukautta myöhemmin...

SuPerin luottamusmiehhen mennyt luotto. Joten olen alkanut harkitsemaan vakavasti vaihtamista Tehyyn. Kuten muutki osastomme lh/ph, meitä 17 kpl. Olen lähihoitaja, ja kiinnostais tuo lähihoitaja jaosto? Onko toimintaa Oulun alueella? Onko lh oma luottamushenkilö vai kaikille yhteinen? Tiedoista kiittäen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onko lh oma luottamushenkilö vai kaikille yhteinen? Tiedoista kiittäen.

Tehyn luottamusmies edustaa kaikkia tehyläisiä, ammattiin katsomatta. :)

Lähihoitajaostosta saa jotain tietoa tehyn sivuilta https://www.tehy.fi/tehy_jarjestona/keita_tehy_edustaa/tehyn_jaostot_ja_ryhmat/ . Eli ensin pitää liittyä Tehyyn ja sitten tuohon jaostoon. Lisätietoja voi kysellä esim jaoston sihteeriltä, Heikki Saldenilta, etunimi.sukunimi@tehy.fi .

Jos jaoston toiminta kiinnostaa, tuo vois olla ihan mielenkiintoinen sen kannalta: http://www.tehy.fi/viestinta/esitykset_ja_aineistot/lahihoitajapaivat/ohjelma/

SuPerin luottamusmiehhen mennyt luotto.

Jos luottamusmies ei nauti teidän luottamusta, laittakaa vaihtoon se. Ei yhden huonon luottamusmiehen takia kannata koko liittoa teilata, olipa kyse mistä liitosta hyvänsä.

Puheet sairaanhoitajiin keskittyneestä liitosta voidaan unohtaa

Tehyn ammattiosastojen jäsenistä oli 2007 52,3% sairaanhoitajia, eli käytännössä puolet jäsenistä on muista ammattiryhmistä. Eli tuo puhe pelkkien sairaanhoitajien liitosta on tuulesta temmattu ja tietyt tahot sitä vaan tykkäävät viljellä.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Tehyn jäsenpaperit postitettu ja viety palkkikseen. Ja lähihoitaja jaostoon liitytty. Eiku innosta puhkuen ay toimintaan ;D

Siis....pitääkö liittyä kahteen eri paikkaan?

Itse liityin oman kaupungin suureen instanssiin.

Meniköhän väärin? huh.gif

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Lähihoitajajaosto on erillinen jaos tehyssä johon pitää liittyä erikseen jos siihen haluaa kuulua. Kaikki tehyn palvelut ja edut on käytössä ilmankin. Lähihoitajajaoksen jäsenyys ei maksa mitään ja siihen kaikkien lähihoitajien kannattaaneekin liittyä ;D Liittyminen jaokseen on helppoa intran kautta https://www.tehy.fi/jasensivut/tehyn_toiminta/jaostot_ja_ryhmat/lahihoitajajaosto/

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Liittyminen jaokseen on helppoa intran kautta

Juu, niin on. Sinne läks...

Kiitos Oskulle!

Intraan pääsin taas tauon jälkeen eilen, en ollut kyllin perehtynyt tähänkään asiaan.

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kaikki lähihoitajat liittymaan tehyyn  niin saadaan lisää voimaa :) Nuoret on saatava vannoutuneeksi jäsenyyden tärkeydestä![ Ao.n toimintaan tarvitaa uutta verta

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

SuPerin luottamusmiehhen mennyt luotto.

Jos luottamusmies ei nauti teidän luottamusta, laittakaa vaihtoon se. Ei yhden huonon luottamusmiehen takia kannata koko liittoa teilata, olipa kyse mistä liitosta hyvänsä.

Ihmettelen kyllä, että miten luottamusmies on sitten uudelleen valittu, jos ei kerta luottamusta nauti  huh.gif Tuolloinhan luulisi olla enemmän, kuin aiheellista tosiaan vaihtaa lm.

En minä ainakaan liittoa alkaisi yhden luottamusmiehen takia vaihtamaan.

Olen tässä itsekseni pohtinut, että mikä siinä Superissa sitten mättää?  huh.gif Ei minulla opiskelijana olekaan juuri mitään kokemusta näiden kahden liiton toiminnasta. Aiemmin olen toiminut aktiivisena palvelualojen järjestötyössä, joten sieltä ainoastaan kokemusta. Sen kyllä olen todennut, että tämä palsta huokuu Superin vastaisuutta  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Luottamusmiehellä oma piirii pienii pyörii joiden kanssa sopii asiat jo etukäteen. Kun hallituksen kokouksessa esitän jotain asiaa niin heti tyrmätään. LM tehnyt omavaltaisesti päätöksiä koskien koko superin sakkia. Joten en jaksa enään taistella tuulta vasten vaan äänestin jaloilla ja vaihdoin liittoa. Nyt kun olen vaihtanut liittoa, mukani vaihtoa Tehyyn päin tullut 10 muuta ex-superilaista. Jonkun on näytettävä tietä....

Ja alkoi kypsyttään kun Palomäki kaikissa palavereissa haukkui Tehyä, taisipa jopa SuPer lehdessäkin haukkua. Mutta en ole kuullut Jaanan haukkuvan SuPeria. Uskompa että isomalla liitolla saamme enemmän aikaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Luottamusmiehellä oma piirii pienii pyörii joiden kanssa sopii asiat jo etukäteen. Kun hallituksen kokouksessa esitän jotain asiaa niin heti tyrmätään. LM tehnyt omavaltaisesti päätöksiä koskien koko superin sakkia. Joten en jaksa enään taistella tuulta vasten vaan äänestin jaloilla ja vaihdoin liittoa. Nyt kun olen vaihtanut liittoa, mukani vaihtoa Tehyyn päin tullut 10 muuta ex-superilaista. Jonkun on näytettävä tietä....

Ja alkoi kypsyttään kun Palomäki kaikissa palavereissa haukkui Tehyä, taisipa jopa SuPer lehdessäkin haukkua. Mutta en ole kuullut Jaanan haukkuvan SuPeria. Uskompa että isomalla liitolla saamme enemmän aikaa.

Tulevaisuudessa on nähdäkseni vain yksi hoitoalan ammattiliitto. Se on luontaista kehitystä mitä voimme nähdä jo muualla ay-kentällä, so. siirtymistä suurempiin kokonaisuuksiin. Tehy on ollut avoin näihin suunnitelmiin, mutta en tiedä mikä on Superin tahtotila. On tietysti totta, että muutama johtajan paikka vähenee. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nyt kun olen vaihtanut liittoa, mukani vaihtoa Tehyyn päin tullut 10 muuta ex-superilaista. Jonkun on näytettävä tietä....

Ja alkoi kypsyttään kun Palomäki kaikissa palavereissa haukkui Tehyä, taisipa jopa SuPer lehdessäkin haukkua. Mutta en ole kuullut Jaanan haukkuvan SuPeria. Uskompa että isomalla liitolla saamme enemmän aikaa.

Tulevaisuudessa on nähdäkseni vain yksi hoitoalan ammattiliitto. Se on luontaista kehitystä mitä voimme nähdä jo muualla ay-kentällä, so. siirtymistä suurempiin kokonaisuuksiin. Tehy on ollut avoin näihin suunnitelmiin, mutta en tiedä mikä on Superin tahtotila.

SuPerin tahtotila tuntuu olevan kielteinen jos kysyy johtavassa asemassa olevilta, mutta onneksi kenttä on ajantasalla ja senhän ääni kuitenkin ratkaisee...

Samaa mieltä olen urkin kanssa, ei voi olla muuta järkevää tavoitetta kuin yksi suurliitto. Järkevintä kyllä olisi hallittu ja suunniteltu liittojen sulauttaminen kuin kriisin/jäsenkadon tms. kautta tapahtunut pakkoliitos.

Aika näyttää millä tyylillä homma hoidetaan - pääasia että asia hoidetaan ja mieluusti nopealla aikataululla.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...

Onko Tehyn lähihoitajapäiville tulossa porukkaa???

*viittaa*

Koulutusanomus laitettu vetämään, saa nähdä meneekö läpi.

Joko muitakin tulossa?

Lisäksi siis linkki ko. tapahtumaan

http://www.tehy.fi/viestinta/esitykset_ja_aineistot/lahihoitajapaivat/ohjelma/

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 viikkoa myöhemmin...

Terkut lähäripäiviltä!

Mielenkiintoisia juttuja, hyvä ruoka ja parempi mieli..... ::)

Aineisto nähtävillä ens viikolla os.

www.tehy.fi/lahihoitajapaivat

Ensi vuonna 23.10.2009 ja paikkana Finlandia-talo.

Juu, ammatillisestii erittäin hyvä ja laadukas sisältö ::).

Oli kiva kun Jaanakin pääsi tuomaan terveisensä.

Toinen puhuu aidasta, toinen aidan seipäästä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...