Jump to content
MAINOS

Sopimusta ei tullut


jakroo

Recommended Posts

Odotettavissahan tämä oli. Taitaa Jalonen pitää kiinni lupauksestaan, että lisää rahaa ei tipu.

Olisi mielenkiintoista tietää, että missä näissä neuvotteluissa mennään ja mikä on se asia tai summa josta tällä hetkellä kiistellään.

Taitaa meidän irtisanoutumiset astua voimaan. Hallitus tekee mieluummin uuden lain estääkseen ja näin vaikuttaakseen palkkaneuvotteluihin kuntatyön antajan puolella. Minua ei ainakaan saada töihin jos olen irtisanoutunut kuin poliisien hakemana. Pistää hallituksen toimet kyllä kiehumaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Ikävää ettei kukaan saa sanomaa perille eduskunnassakaan. Arvovalta on poliitikoilla pelissä ja se menee ihmishengen ohi. Ja me ollaan ne moraalittomat.... huh huh.

henkilökohtaisesti haluan käsiini äänestys tuloksen jos laki sinne asti edes menee. Ikinä en tule ainuttakaan "Jaa" äänen antajaa kannattamaan ja teen kaikkeni että heidän ajamansa asiat mutkistuvat. Paljoa en pysty yksin vaikuttamaan mutta periaate jo lohduttaa.

Tämä saa sappeni kiehumaan ja järki on vaikea pitää tallella.

Lääkäriliiton ja SAK:n/STTK:n, mikälie,  totaalista hiljaisuutta ihmettelen. Onko hoitajat todella niin arvottomia ja yksin asiansa kanssa että ainoastaan työnantajaa tuetaan?

PERKELE!!!

___________________________________________

Paljon melua tyhjästä

___________________________________________

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Uskomatonta tämä valtiovallan toiminta. Kuten Jaana Laitinen-Pesola eräässä haastattelussa sanoi: Tämä olisi helposti rahalla ratkaistavissa. Haluaa valtiovalta pitää periaatteestaan kiinni hinnalla millä hyvänsä.  Toivon todella että tämä leviää maailmalla ja saavat muutkin tiedon millainen hyvinvointivaltio suomi on. Olen todella pettynyt hallitukseen. Tämä ei ainakaan minua lannista, päinvastoin. Toteutuessaan laki rikkoo mielestäni yksilönvapautta. Mahtaa olla siinä vaiheessa potilailla rauhallinen olo kun hoitajat tulevat töihin poliisien saattelemana, pakotettuina. Uskomatonta.

Voisitko toistaa, mitä sanoit sen jälkeen kun olit sanonut:

”nyt kuuntele hyvin tarkkaan” ?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...