Jump to content
MAINOS

Aamulehti:pakkotyölaki tulee..


TeMeZ

Recommended Posts

Siihen listaan mä ainakin voisin laittaa ekana nimeni, ei taida musta sh/th amk:ta tulla... Tosin pitäis sitä varten varmaan käydä joskus siellä koulullakin. Nythän mä oon kotihoidontuella mutta piti silti laittaa itseni läsnäolevaksi kun ei kerran pois saa olla kuin sen 2v mikä nyt on siis jo hujahtanut lapsia saadessa..

Mä olen yllättävän monelta kuullut tästä lopettamisesta juttua. Tämä pitää ottaa ihan varteenotettavaksi ehdoksi.

"Jos KT, Hallitus ja Tehy eivät pääse vaadittuun 24% palkankorotus sopimukseen, tammikuussa 2008 arviolta n.xxxx hoitoalan opiskelijaa keskeyttää opinnot"

Jep jep. Mihin listaan nimi laitetaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 54
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Mielenilmaus toki tuokin.

IMHO, tiukempaa olisi opiskelijan ottaa se laillistus taskuun rauhassa ja organisoida opintojen loppuvaiheessa koko ryhmän hakeutuminen duuniin toiseen maahan. Kuvia mediaan hymyilevistä vastavalmistuneista lentokentällä / paatissa  :D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jep jep. Mihin listaan nimi laitetaan.

Mä aatostelin tätä kotoa ajaessani tunnin verran. Valitettavasti yksin tätä ei saa pystyyn, eikä Tehyäkään tähän täysin voi vetää, korkeintaan tueksi. AMK:ssa järjestäymisaste on perin huono.

Järjestäminen on myös ongelmallista. Periaatteessa tähän tarvitaan välttämättömästi SAMOK:n apua. On vaikeaa lähteä yksilönä tätä ajamaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Niin, ei muuten valjennut, miksi lähdettiin rankimman kautta säätään laki pakkotyöstä, eikä pakkosovittelusta? Eikös tämä ole se juttu, esim tanskassa ja norjassa? Jossa joku siis sanelee miten tehdään,jos ei tule sopu. onkos se niin? No, siinäpä ois Jaloselle uus duunipaikka  >:D  En tiedä onko se mihinkään pakottaminen ikinä missään hyvä, mutta kuulostashan se paremmalta ku orjatyö..

Johtavat lääkärit suosittelevat Pahkasikaa!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Niin, ei muuten valjennut, miksi lähdettiin rankimman kautta säätään laki pakkotyöstä, eikä pakkosovittelusta? Eikös tämä ole se juttu, esim tanskassa ja norjassa? Jossa joku siis sanelee miten tehdään,jos ei tule sopu. onkos se niin? No, siinäpä ois Jaloselle uus duunipaikka  >:D  En tiedä onko se mihinkään pakottaminen ikinä missään hyvä, mutta kuulostashan se paremmalta ku orjatyö..

Minun käsittääkseni pakkosovittelu Tanskan ja Norjan tapauksessa tarkoittaa että ulkopuolinen puolueeton lautakunta pistää riidan halki ja siihen on molempien osapuolten tyydyttävä. Suomessa sitä ei otettu edes harkintaan, uskoakseni siitä syystä että siitä olisi tullut hallituksen mielestä liian kallis työnantajalle.

Uskon kuitenkin että hallituksen ylimielisyydellä ja itsevarmuudella on tässäkin tapauksessa hintansa...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...