Jump to content
MAINOS

Hoitotieteen pääsykoe Tampereella


KanervaK

Recommended Posts

Onko täällä ketään sellaista, joka oli tänään 14.5 hoitotieteen pääsykokeessa Tampereella? Miten meni? Mitä olitte mieltä kokeesta?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Ainakin sisällönanalyysistä, keskiluvuista, korrelaatiosta, laadullisen tutkimuksen luotettavuuskriteereistä, triangulaatiosta....nämä nyt äkkiä muistan... Ja ai niin, saatekirje piti kirjoittaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: karamelli

Minä olin! 

Koe oli sen tyyppinen, kuin osasin odottaakin. Vastausrivit tuntuivat paikoittain melko lyhyiltä, tuntuu että vastauksista tuli tönkköjä osittain tilanpuutteen vuoksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Samaa mieltä! Miten muuten koit kokeen? Itse arvelen, että vähän paremmalla lukemisella se ois voinut tuntua jopa helpolta. Nyt huonohkolla lukemisella jäi joitakin kohtia vähän epävarmoiksi. Haitko Karamelli nyt ekaa kertaa vai ootko hakenut aiemmin?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: karamelli

Hain ensimmäistä kertaa. Koe oli ainakin aika aikaa vievä, koko neljä tuntia meni sitä tehdessä ja tarkastaessa. Itsellänikin muutama epävarmempi kohta, mutta koe meni mielestäni kokonaisuudessaan hyvin. Oletko KanervaK hakenut aikaisemmin?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minä hain ekaa kertaa myös. Alun perin ajattelin lähinnä tulla katsomaan, millainen koe on, kun en ollut kauhean paljon ehtinyt/jaksanut lukea. Koe ei sitten ollutkaan niin paha kuin olin arvellut, ja harmitti sitten, kun en ollut lukenut edes vähän enemmän... Korrelaatiotehtävät saattoivat mennä väärin, muuten luulen osanneeni ainakin jotain joka kohtaan..Saapa nähdä. Ensi vuonna ehkä uusi yritys paremmalla lukemisella.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: karamelli

En muistanut kokeessa laskea, paljonko kokonaispistemäärä on. Olisi kiva tietää, millaiset pistemäärät pitäisi saada, että olisi edes lähellä sisäänpääsyä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: karamelli

Mutta siis sama juttu itsellä, että korrelaatiotehtävät saattoivat mennä väärin. Tuli opiskeltua sitä puolta liian vähän.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...
  • 1 kuukausi myöhemmin...
MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...