Jump to content
MAINOS

Tässäkö ratkaisu?


lemmy

Recommended Posts

MAINOS
Hesarilla tuntuu olevan melko luotettava syväkurkku hallituksessa, sen verran paljon oikeita tietoja on viime päivinä "vahingossa" hesarille vuodettu. Itse ainakin uskon että juuri tämänkaltaisella kikkailulla ja salailulla hallitus tämän kriisin joutuu hoitamaan, eli uutisessa saattaa olla perää.  Tyylipisteitä ei tässä lajissa kyllä jaeta, eli eurot ja prosentit ratkaisee. Peskööt hallitus kasvojaan niin paljon kuin haluaa kunhan sopimuksen detaljit ovat kunnossa, itse en ainakaan ole enää vähään aikaan uskonut hallituksen kykenevän suoraselkäiseen ja reiluun toimintaan ja tämäkin uutinen tukee tätä käsitystä.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hesarilla tuntuu olevan melko luotettava syväkurkku hallituksessa, sen verran paljon oikeita tietoja on viime päivinä "vahingossa" hesarille vuodettu. Itse ainakin uskon että juuri tämänkaltaisella kikkailulla ja salailulla hallitus tämän kriisin joutuu hoitamaan, eli uutisessa saattaa olla perää.  Tyylipisteitä ei tässä lajissa kyllä jaeta, eli eurot ja prosentit ratkaisee. Peskööt hallitus kasvojaan niin paljon kuin haluaa kunhan sopimuksen detaljit ovat kunnossa, itse en ainakaan ole enää vähään aikaan uskonut hallituksen kykenevän suoraselkäiseen ja reiluun toimintaan ja tämäkin uutinen tukee tätä käsitystä.

No eikös se hallituksella ala oleen arvovaltakysymys. Mutta HS kautta tuleva viesti on selkee, sopimus on 18%,solmittava torstaina tai perjantaina lakko rajataan lailla vai voiko tätä muuten tulkita

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mielestä nämä uutisvuodot ovat tahallisia yrityksiä hämätä, sotkea, harhauttaa ja luoda hämmennystä, jotta huomio kääntyisi pois nykyhallituksen lempipuuhasta, eli hoitajien kusetuksesta.

Voi vaan kuvitella, kuinka hyvällä rahalla palkatut imagokonsultit ja muut alan ammattilaiset suunnittelevat Kataisesta ja Vanhasesta koko Suomen terveydenhuollon Suurta Pelastajaa, Vaikeuksien Kautta Kansan Sydämiin!

Ps:Oiskohan Saksan ilmatilaa ostetuilla miljardeilla ja Jenkkilän loistavilla paperitehdaskaupoilla maksetuilla €uroilla (edes osalla) kustannettu minkä verran meidän palkkoja? Niin isoja lukuja, että vaikea edes laskea?!

Vittu.

-tule turma tuonen tietä, pikku reppu selässä, pikku kirves kontissa. Napsauta sillä ohtaan, justiinsa nokan kohtaan-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...