OldOne Posted October 30, 2007 Posted October 30, 2007 Opiskelija, tulevana sosiaali- ja terveysalan ammattilaisena voit tukea Tehyn tavoitetta koulutetun hoitohenkilöstön palkkauksen korjaamiseksi. Tehyn tavoittelemien palkankorotusten jälkeen 2,5 vuoden sopimuskaudella esimerkiksi ammattikorkeakoulututkintoa vaativissa tehtävissä (esim. sairaanhoitaja, röntgenhoitaja, fysioterapeutti) vähimmäispalkka nousisi 2 190 euroon ja toisen asteen koulutuksen saaneilla 1 990 euroon (esim. lähihoitaja, lastenhoitajalla, sairaankuljettaja). Tehyläisten peruspalkkatason on nyt noustava tuntuvasti. Se mittaa koulutetun hoitohenkilöstön työn arvostusta suomalaisessa yhteiskunnassa. Kyse on myös kaikille suomalaisille tärkeiden terveys- ja sosiaalipalveluiden tulevaisuuden varmistamisesta. Sosiaali- ja terveydenhuollon palveluiden turvaamiseksi tarvitaan nyt tekoja. Tehyläiset taistelevat nyt tulevien työkavereidensa puolesta. Voit olla mukana tukemassa tehyläisiä tavoitteessaan ja työtaistelussaan täyttämällä Opiskelijat-etusivulla olevan tukilomakkeen. Laita linkki kiertämään! https://www.tehy.fi/opiskelijat/opiskelijasivut/
Frigga Posted October 30, 2007 Posted October 30, 2007 Allekirjoitin minäkin kun kerran ainakin vielä koulun kirjoilla olen :)
OldOne Posted October 30, 2007 Author Posted October 30, 2007 Muistakaa mainostaa opiskelijakollegoille! :)
Kidella Posted October 30, 2007 Posted October 30, 2007 Mulle ainakin tuli Tehyltä sama viesti suoraan sähköpostiin. Eli eiköhän kaikki Tehyläiset opiskelijat huomaa. Pitää siis herätellä liittoon kuulumattomia :) Viisasteleva ajattelee harvoin, ajattelija viisastelee vielä harvemmin.
Jafuli Posted October 30, 2007 Posted October 30, 2007 Allekirjoitin ja laitoin samantien eteenpäin kaikille opiskelukavereille. :(
Annastiina Posted October 30, 2007 Posted October 30, 2007 Allekirjoitettu :( Mä en halua olla töissä enää, mä en ikinä riitä. Mä raadan ja raadan mutta kukaan ei nää, kukaan ei kiitä - Maija Vilkkumaa-
Torsola Posted October 30, 2007 Posted October 30, 2007 Kuin myös allekirjoitettu! Nimi taitaa olla jo kaikilla mahdollisilla listoilla :( Mitä nopeammin, sitä nopeammin Hiki säästää verta
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.