Tuuvi Posted October 30, 2007 Posted October 30, 2007 Olen nyt sairaslomalla. Oletan että sairasloma kestää tämän vuoden loppuun. Vuoden alusta olen aikeissa siirtyä toiseen työpaikkaan. Haen virkavapaata vuodeksi kerrallaan. Minulla on reilu 3 viikkoa pitämätöntä vuosilomaa tällä lomakaudella pidettäväksi. Kannattaako loma ottaa ennen virkavapaan alkua vai tuleeko ne rahana lomakauden päättyessä vai milloin?
{BS} Posted October 30, 2007 Posted October 30, 2007 Olen nyt sairaslomalla. Oletan että sairasloma kestää tämän vuoden loppuun. Vuoden alusta olen aikeissa siirtyä toiseen työpaikkaan. Haen virkavapaata vuodeksi kerrallaan. Minulla on reilu 3 viikkoa pitämätöntä vuosilomaa tällä lomakaudella pidettäväksi. Kannattaako loma ottaa ennen virkavapaan alkua vai tuleeko ne rahana lomakauden päättyessä vai milloin? Muistan jotenkin hämärästi, että lomat täytyy pitää pois ennen kuin saa virkavapaata. "If you ain't part of a solution, you are solid or gas."
Tuuvi Posted October 30, 2007 Author Posted October 30, 2007 Olisiko jolla kulla mahdollisuus vilkaista tämä asia kvtes:stä? Miten käy jo kertyneiden lomien, saati niiden pitämättömien? Minun tapauksessani pitämättömiä tällä lomakaudella on 19 päivää.
Lyrica Posted October 30, 2007 Posted October 30, 2007 Olisiko jolla kulla mahdollisuus vilkaista tämä asia kvtes:stä? Miten käy jo kertyneiden lomien, saati niiden pitämättömien? Vanha kv-tes niin kuin uusikin löytyvät netistä kokonaisuudessaan, eli sieltä voi etsiä sen oikean kohdan.
Tuuvi Posted November 1, 2007 Author Posted November 1, 2007 Kiitos vaan, mutta olen etsinyt vastausta enkä löydä.
Lyrica Posted November 1, 2007 Posted November 1, 2007 Kiitos vaan, mutta olen etsinyt vastausta enkä löydä. Vastasin enemmänkin pyyntöösi, että joku katsoisi sen kv-tessistä, mutta ko. opus on jokaisen itse luettavissa niin netissä kuin työpaikoillakin. Ota yhteys liittoon jos on jotain epäselviä kohtia, niitä kun voi tulkita vähän miten tahtoo.
Tuuvi Posted November 1, 2007 Author Posted November 1, 2007 Kiitos avusta Lyrica. Miksi vaivaudut kirjoittamaan viisastelevaan tyyliin uutta vastausta, jos sinulla ei ole mitään todellista sanottavaa tai vastausta esittämääni kysymykseen? Minun puolestani tämän ketjun voi poistaa
-VF- Posted November 1, 2007 Posted November 1, 2007 Kiitos avusta Lyrica. Miksi vaivaudut kirjoittamaan viisastelevaan tyyliin uutta vastausta, jos sinulla ei ole mitään todellista sanottavaa tai vastausta esittämääni kysymykseen? Olihan Lyricalla sanottavaa. KVTES on luettavissa netissä ja jokaisella työpaikalla. Ei siitä kannata suuttua jos foorumi ei toimi vastausautomaattina jokaiseen kysymykseen. Täältä saa paljon neuvoja, mutta jokaiseen asiaan ei tule yksiselitteistä vastausta. Joskus pitää itsekin tehdä jotain jos haluaa asioihin vastauksia ja siihen sait hyviä neuvoja. Minun puolestani tämän ketjun voi poistaa Ei tätä ketjua tulla tämän takia poistamaan. Failure is always an option
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.