Jump to content
MAINOS

Virkavapaa ja pitämättömät vuosilomat


Tuuvi

Recommended Posts

Olen nyt sairaslomalla. Oletan että sairasloma kestää tämän vuoden loppuun. Vuoden alusta olen aikeissa siirtyä toiseen työpaikkaan. Haen virkavapaata vuodeksi kerrallaan. Minulla on reilu 3 viikkoa pitämätöntä vuosilomaa tällä lomakaudella pidettäväksi.

Kannattaako loma ottaa ennen virkavapaan alkua vai tuleeko ne rahana lomakauden päättyessä vai milloin?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Olen nyt sairaslomalla. Oletan että sairasloma kestää tämän vuoden loppuun. Vuoden alusta olen aikeissa siirtyä toiseen työpaikkaan. Haen virkavapaata vuodeksi kerrallaan. Minulla on reilu 3 viikkoa pitämätöntä vuosilomaa tällä lomakaudella pidettäväksi.

Kannattaako loma ottaa ennen virkavapaan alkua vai tuleeko ne rahana lomakauden päättyessä vai milloin?

Muistan jotenkin hämärästi, että lomat täytyy pitää pois ennen kuin saa virkavapaata.

"If you ain't part of a solution, you are solid or gas."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olisiko jolla kulla mahdollisuus vilkaista tämä asia kvtes:stä?  Miten käy jo kertyneiden lomien, saati niiden pitämättömien? Minun tapauksessani pitämättömiä tällä lomakaudella on 19 päivää.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olisiko jolla kulla mahdollisuus vilkaista tämä asia kvtes:stä?  Miten käy jo kertyneiden lomien, saati niiden pitämättömien?

Vanha kv-tes niin kuin uusikin löytyvät netistä kokonaisuudessaan, eli sieltä voi etsiä sen oikean kohdan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiitos vaan, mutta olen etsinyt vastausta enkä löydä.

Vastasin enemmänkin pyyntöösi, että joku katsoisi sen kv-tessistä, mutta ko. opus on jokaisen itse luettavissa niin netissä kuin työpaikoillakin. Ota yhteys liittoon jos on jotain epäselviä kohtia, niitä kun voi tulkita vähän miten tahtoo.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiitos avusta Lyrica. Miksi vaivaudut kirjoittamaan viisastelevaan tyyliin uutta vastausta, jos sinulla ei ole mitään todellista sanottavaa tai vastausta esittämääni kysymykseen?

Minun puolestani tämän ketjun voi poistaa

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiitos avusta Lyrica. Miksi vaivaudut kirjoittamaan viisastelevaan tyyliin uutta vastausta, jos sinulla ei ole mitään todellista sanottavaa tai vastausta esittämääni kysymykseen?

Olihan Lyricalla sanottavaa. KVTES on luettavissa netissä ja jokaisella työpaikalla. Ei siitä kannata suuttua jos foorumi ei toimi vastausautomaattina jokaiseen kysymykseen. Täältä saa paljon neuvoja, mutta jokaiseen asiaan ei tule yksiselitteistä vastausta. Joskus pitää itsekin tehdä jotain jos haluaa asioihin vastauksia ja siihen sait hyviä neuvoja.

Minun puolestani tämän ketjun voi poistaa

Ei tätä ketjua tulla tämän takia poistamaan.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...