Jump to content
MAINOS

Sovittelulautakunnan ratkaisuehdotus - mikä meille riittää??


dino

Minkälaisen sovittelulautakunnan esittämän prosenttikorotuksen vielä hyväksyisit?   

213 ääntä

  1. 1. Minkälaisen sovittelulautakunnan esittämän prosenttikorotuksen vielä hyväksyisit?

    • 24 %, tästä ei tingitä
      65
    • 22-23.9%
      43
    • 20-21.9%
      85
    • 18-19.9%
      19
    • 16-17.9%
      5
    • alle 16%
      1


Recommended Posts

MAINOS
  • Vastauksia 118
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Kun nyt ollaan tässä vaiheessa, ei pitäisi antaa senttiäkään periksi!!

24% ja sillä siisti. angry.png

Aivan!

Lisäksi oma sopimusoikeus

sopimuskausi 2.5 vuotta

mielellään lomien kertymiseen vähän jotain lisäystä

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tuntuu yhä vahvemmin, että oma sopimusoikeus on tärkein mitä voi saavuttaa. Ilman sitä isompikin korotus on syöty kymmenessä vuodessa varsinkin kun joukkoirtisanoutuminen ei ole mikään uudelleenladattava ase.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tuntuu yhä vahvemmin, että oma sopimusoikeus on tärkein mitä voi saavuttaa. Ilman sitä isompikin korotus on syöty kymmenessä vuodessa varsinkin kun joukkoirtisanoutuminen ei ole mikään uudelleenladattava ase.

Täysin samat fiilikset. Jos valittavana on 24 prosentin korotus ilman omaa sopimusoikeutta tai 18 prosentin korotus sopimusoikeudella valitsisin jälkimmäisen.  Mieluummin tietysti kermat päältä molemmista mutta se ei ihan taida nyt onnistua..
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tuntuu yhä vahvemmin, että oma sopimusoikeus on tärkein mitä voi saavuttaa. Ilman sitä isompikin korotus on syöty kymmenessä vuodessa varsinkin kun joukkoirtisanoutuminen ei ole mikään uudelleenladattava ase.

Onse kumma että lääkärit saavat sopia itse sopimuksensa, mutta hoitajien pitäsi sopia OPETTAJIEN kanssa!?

Oma sopimus on saatava, kävi miten kävi!

Ku tutkituttaa piäsä, ni suap oekkeet liäkkeet..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mulle riittää myös tää 60 euroo päivässä, jos ei tarvi tulla töihin.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ja se hemmetin katainen kommetoi jostain brysselistä että nyt on kompromissien aika! Ketut, sanon minä!!

Mitä lähemmäs 20.11.2007 tulee sitä kovemmat on meidän vaatimukset. Kompromissien aika oli ja meni.

24% ja ei piiruakaan vähempää!!!

kohta pitää alkaa vaatimaan enemmän kuin 24%...ihan vasta kettuiluna  :)

- Ambulanssijuntti -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ja se hemmetin katainen kommetoi jostain brysselistä että nyt on kompromissien aika! Ketut, sanon minä!!

Mitä lähemmäs 20.11.2007 tulee sitä kovemmat on meidän vaatimukset. Kompromissien aika oli ja meni.

24% ja ei piiruakaan vähempää!!!

kohta pitää alkaa vaatimaan enemmän kuin 24%...ihan vasta kettuiluna  :)

Juu, vois neuvottelulautakunnassa ilmoittaa maanantai iltana että huomenaamusta eteenpäin palkkavaatimus nousee 0,5% päivässä. :)

KT:lle Luu Kurkkuun!!!!

___________________________________________

Paljon melua tyhjästä

___________________________________________

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Paskanakkipakkolaki on siis vahvistettu. Sen verran pöyristyttävää, nöyryyttävää, loukkaavaa ja alistavaa etten enää ole valmis antamaan edes prosenttia-kahta periksi. Oma sopimusoikeus ja 24%. Nyt ei saa tinkiä yhtään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No nyt kun sovintositys on tehty ja sen pituus on 4 vuotta niin mikä olisi sopiva prosentti. 30%?

___________________________________________

Paljon melua tyhjästä

___________________________________________

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No nyt kun sovintositys on tehty ja sen pituus on 4 vuotta niin mikä olisi sopiva prosentti. 30%?

Sanotaanko, että en vieläkään rupeaisi availemaan oveani ja kuittailemaan kaikenmaailman määräyksiä ennenkuin TEHYN valtuusto on puhunut. Siihen saakka vaan käsi liipasimella...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Turun Sanomien vahvistamattomien tietojen mukaan palkankorotus olisi 20%/4v.

Tehyn hoitajille on luvassa vahvistamattomien tietojen mukaan noin 20 prosentin palkankorotukset seuraavan neljän vuoden aikana. Tavoite oli 24 prosentissa, tosin lyhyempänä sopimuskautena. Osa korotuksista on mahdollisesti verhottu sovintoehdotuksen tekstien taakse.

Eli noi tekstien taakse verhotut korotukset olisivat niitä ilta/yö/vklo:ppu lisiä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Turun Sanomien vahvistamattomien tietojen mukaan palkankorotus olisi 20%/4v.

Tehyn hoitajille on luvassa vahvistamattomien tietojen mukaan noin 20 prosentin palkankorotukset seuraavan neljän vuoden aikana. Tavoite oli 24 prosentissa, tosin lyhyempänä sopimuskautena. Osa korotuksista on mahdollisesti verhottu sovintoehdotuksen tekstien taakse.

Eli noi tekstien taakse verhotut korotukset olisivat niitä ilta/yö/vklo:ppu lisiä.

En ole tyytyväinen tuohon. 4 vuotta on niin pitkä aika. Ja miksi lisä rahaa lisiin kun nimenomaan oli puhe peruspalkkojen nostamisesta. Monet jää ilman kun eivät vuorotyötä tee.

Toivottavasti turun sanomat on saanut väärää tietoa.

___________________________________________

Paljon melua tyhjästä

___________________________________________

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minusta tuo 4v. kuullostaa ihan hullulta, sisällöstä riippumatta, ellei korotusprosentti ole reippaasti yli 24%.

Ja minulle ei riittäisi enää kaiken tapahtuneen jälkeen kinkkuraha jos se sattuisi olemaan tarjolla, vaan haluan kipurahaa hoitajien ihmisoikeuksia loukkaavan pikalainsäädännön ja sen surkuhupaisan tai itse asiassa suorastaan raadollisen käytännön toteutuksen takia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Aamulla autoa ajellessani Radio Rockin aamushow 'tiesi' korotusprosentin olevan 20 eli aika perberistä tuolla neljän vuoden sopimuksella  :- Mut ans olla mitä ilta tuo tullessaan.

- Satu L.

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Juu on kyllä pelkästään huonoja uutisia tullut sopimukseen liityen. Mikähän siinä on sitä hyvää mihin Jaana ja Minna oli tyytyväisiä?

Turun sanomien "tiedot" eivät kyllä hyvää lupaa. Meille nauraa kaikki liitot jos homma menee valtuustossa läpi.

Kädet kyynärpäitä myöden ristissä odotan ja toivon parasta.

___________________________________________

Paljon melua tyhjästä

___________________________________________

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Luottakaa meidän neuvottelijoihin he eivät taatusti tämän mylläkän ja tahtotilan vallitessa suostu mihinkään järjettömään sopimiseen. Vaan he neuvottelevat taatusti parhaan mahdollisen sopimuksen meille.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Juu on kyllä pelkästään huonoja uutisia tullut sopimukseen liityen. Mikähän siinä on sitä hyvää mihin Jaana ja Minna oli tyytyväisiä?

Syynä lienee ne vanhat katkeruudet/pettymykset edelliseen soppariin. Mitään tietoa ei ole vielä varmistettu, joten itse ainakin odotan rauhallisin mielin illan virallisia tietoja. Uskon, että Jaana ja Minna tietää kentän toiveet ja odotukset  ::)

Mä en halua olla töissä enää, mä en ikinä riitä.

Mä raadan ja raadan mutta kukaan ei nää,

kukaan ei kiitä

- Maija Vilkkumaa-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...