Jump to content
MAINOS

x-päiviä uudessa työvuorolistassa


sh jemi

Recommended Posts

Mitenkähän tää homma nyt oikeesti mahtaakaan meillä mennä... nimittäin listoihin on suunniteltu x päiviä siltä varalta että työtaistelu realisoituu. Jos työtaistelua ei tule niin ne saa halutessaan pitää vapaapäivinä. Mutta ihmetettää kovasti kuinka niitä x-päiviä on joillakin jo ennen 19.11.? Tai sitten nuo yksittäiset x-päivät on perehtyttämispäiviä uuteen työpaikkaan...mullakin on yks sellanen suoraan yövuorojen jälkeen...todella mielenkiintoista. Ja sitten me ollaan vuosityöajassa...niin monelta löytyy T-päiviäkin. Eikös sekä saldojen käyttö että kerryttäminen riko ylityö- ja vuoronvaihtokieltoa?

Kerran luulin notta olin vääräs mutta sitten huomasinkin notta erehryyn.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Mitenkähän tää homma nyt oikeesti mahtaakaan meillä mennä... nimittäin listoihin on suunniteltu x päiviä siltä varalta että työtaistelu realisoituu. Jos työtaistelua ei tule niin ne saa halutessaan pitää vapaapäivinä. Mutta ihmetettää kovasti kuinka niitä x-päiviä on joillakin jo ennen 19.11.? Tai sitten nuo yksittäiset x-päivät on perehtyttämispäiviä uuteen työpaikkaan...mullakin on yks sellanen suoraan yövuorojen jälkeen...todella mielenkiintoista. Ja sitten me ollaan vuosityöajassa...niin monelta löytyy T-päiviäkin. Eikös sekä saldojen käyttö että kerryttäminen riko ylityö- ja vuoronvaihtokieltoa?

Rikkoo Tehyn ohjeita, ota yhteys liittoon, nyt ei pidä sietää minkäänlaisia työnantajan laittomia vastatoimia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Huomasinpa tässä työvuorolistaa lisää tutkiessa, että minä osaston ainut tehy aktiivi ja asioista kiinnostunut olen saanut kaksi x-vuoroa seuraavaan listaa, joista toinen siis jo ennen 19.11. Parilla muulla näyttää olevan yksi x-päivä ja ne 19.11 jälkeen.

Kerran luulin notta olin vääräs mutta sitten huomasinkin notta erehryyn.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mitä / Mikä on X-päivä tai T-päivä?

Jos et pidä siitä, että muut kävelevät ylitsesi, nouse ylös lattialta.

Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mitä / Mikä on X-päivä tai T-päivä?

K-SKS:ssa X=perehdytys ja T=toivottu vp. Ainakin siis osassa osastoista.

"If you ain't part of a solution, you are solid or gas."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meidän osastolla K-SKS:ssä x on perehdytyspäivä ja T on työntasauspäivä.

Kerran luulin notta olin vääräs mutta sitten huomasinkin notta erehryyn.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meidän osastolla K-SKS:ssä x on perehdytyspäivä ja T on työntasauspäivä.

Eli x on työpäivä.

Onko tunnit oikein ?

Jos x:iä voi pitää vapaana kun sopimukseen on päästy, niin viittaa siihen että on suunniteltu liikaa tunteja.

Se on lainvastaista.

Ylitöihin tarvitaan työntekijän lupa. Listalle ei saa suunnitella ylitöitä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...