Jump to content
MAINOS

Kuinka saan motivoitua ihmisiä...


sh jemi

Recommended Posts

...taistelemaan asian puolesta ja nostamaan takapuolet penkistä ja vaikuttamaan asioihin? Ei auta vaikka vakuutan, että kellekään henkilökohtaisesti ei tässä taistelussa aiheudu mitään kuluja eikä mitään menetyksiä! Eikä auta vaikka vakuutan, että muillakin on pieniä lapsia ja velkoja sun muita. Kaikki vaan "nostavat hattua" niille jotka uskaltavat. Alan olla jo epätoivoinen... Olen oikeastaan ainut joka jäsentilaisuuksissa käy ja joiden sisällöistä sitten tiedotan osastoilla muillekin. Kaikki haluaa vaan palkan korotukset, mutta kukaan ei ole valmis tekemään asian eteen mitään.  Joukkoomme toki mahtuu järjestäytymättömiäkin, mutta suurin osa tehyyn kuuluu. Antakaa mulle jotain vinkkiä ja jotain että jaksan "työni" loppuun...

Kerran luulin notta olin vääräs mutta sitten huomasinkin notta erehryyn.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Joskus on hyvä antaa vaan asioiden olla. Liika esille tuominen voi joskus olla jopa huonompi juttu. Anna aikaa välillä, kyllä ne ihmiset miettii asoita vaikkei ne sitä tuokaan ehkö esille *pyhimys*

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Niin en tietenkään ole joka kulman takana vaanimassa työtovereitani vaan annan toki, eilen tiedotin ensimmäisille ja tänään toisille työtovereille. Eilen tiedotetuilta uskalsin tänään jo kysyäkin. Mutta homma heidänkin kohdallaan jatkuu edelleen. Aikaa vaan ei ole rajattomasti, kuten tiedätte.

Kerran luulin notta olin vääräs mutta sitten huomasinkin notta erehryyn.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jos jotenkin pitää "aktivoida", niin kerro mieluummin, että ymmärrät päätöksen olla tekemättä mitään, ymmärrät henkilökohtaisen ahdingon, jne. Hyväksyntä tuo useimmiten enemmän tulosta kuin painostus tai faktojen latelu, niille, jotka oikeesti miettii selviikö ja jaksaako. Eli anna aikaa ja tilaa. Ei mikään sota yhteen mieheen kaadu, mutta ylenmääräinen painostus karkottaa ne jotka epäröi. Et voi faktoilla lohduttaa, mutta sillä valaa uskoa, että maailma ei sorru ympäriltä henkilökohtaisen ratkaisun takia. Ainakin meillä päin paine sekä liiton että ta:n puolelta on niin kova, että ne välitilassa olevat tarttuu siihen onkeen, joka antaa tilaa hengittää. *pyhimys*

Kunnallisessa koiranvirassa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

...taistelemaan asian puolesta ja nostamaan takapuolet penkistä ja vaikuttamaan asioihin? Ei auta vaikka vakuutan, että kellekään henkilökohtaisesti ei tässä taistelussa aiheudu mitään kuluja eikä mitään menetyksiä! Eikä auta vaikka vakuutan, että muillakin on pieniä lapsia ja velkoja sun muita. Kaikki vaan "nostavat hattua" niille jotka uskaltavat. Alan olla jo epätoivoinen... Olen oikeastaan ainut joka jäsentilaisuuksissa käy ja joiden sisällöistä sitten tiedotan osastoilla muillekin. Kaikki haluaa vaan palkan korotukset, mutta kukaan ei ole valmis tekemään asian eteen mitään.  Joukkoomme toki mahtuu järjestäytymättömiäkin, mutta suurin osa tehyyn kuuluu. Antakaa mulle jotain vinkkiä ja jotain että jaksan "työni" loppuun...

Kaikki meistä vain eivät ole samanlaisia. Joitain vain yksinkertaisesti pelottaa niin paljon, vaikka faktat on selvät. Kyllä se nimenkirjoitus pitää lähteä omasta halusta olla mukana. Painostus on keinoista pahin. Sillä vain hajoitetaan omia rivejä. Kieltämättä aina välillä ei jaksa ymmärtää niitä, jotka valittaa joka asiasta ja sitten kun tulee paikka tehdä jotain, vetäydytään verukkeisiin. Itse nostan erityisen paljon hattua niille rohkeille, jotka ovat vähemistössä työpaikoilla.Se sotii kaikkea ihmisen perusturvaa vastaan. Harva haluaa erottua joukosta ja olla erilainen. Jaksamista meille kaikille!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meillä tuo motivaatio on lähtenyt ihan työnantajan touhuista käsin.  :o Tampereen kaupunki kun on sitä mieltä, että irtisanoutuneet hoitajat on helppo korvata, jonoa on vaikka kuinka ja hoitajia on niin paljon, että riittää lainaksi Taysiinkin. Tuon hoitajien ammattitaitoa pahasti mollaavan lausunnon jälkeen meidän osastolta ilmestyi jälleen uusia nimiä listaan ja entisetkin saivat taas uutta potkua pysyä vahvana työnantajan propagandasta huolimatta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...