Jump to content
MAINOS

HUS laittaa työpaikat hakuun


Annanna

Recommended Posts

HUS on julkaissut määräaikaisohjeen jonka mukaan kaikki irtisanoutuvien työpaikat menevät hakuun 19.11. Työsuhdelippu otetaan tietysti takaisin ja työsuhdeasunto sanotaan irti. Työtaistelun aikana ei neuvotella tehyn jäsenten oikeuksista, sanoo ohje. Määräaikaisille ei makseta lomakorvauksia. Jos yleiskorotus on vahingossa maksettu jollekulle joka on sittemmin liittynyt tehyyn, se peritään loppupalkassa pois.

Täytyy tässä alkaa siivota pukukaappia ja lähettää HUS -pinssi takaisin hallintoon. On sitten kohta 3000 hoitajan paikkaa hesarissa auki.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 50
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Siinähän sitten hakevat ja haastattelevat :) haluan nähdä sen onnettoman, joka yhtäkään avointa paikkaa hakee... Voipi olla hyvin yksinäistä työhönotossa ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hki-kaupunki sanoo henkilöstökassan jäsenyyden irti,eli sieltä otetut lainat on TA:n mukaan maksettava heti takaisin.sieltä on moni asuntolainansa ottanut.työsuhdeasunnoista lähdettävä 6kk aikana ja vuokrat nostetaan tappiin heti kun irtisanotuminen tehty.tosin ne on ollu aika tapissa jo vuosia kun 2000-luvun alussa vuokrat nostettiin 3vuoden aikana "käyvälle tasolle".

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Niiden kannattaa varmaan painattaa Hesariin HUS-liite....

Mielenkiintoista seurata sitten niitä työpaikkailmoituksia, mitä etuja tai muita houkuttimia siellä tarjotaan. Miten ihmeessä TA saa kasvonsa pestyä? Taitaa tarvita ihan kunnon kuorinnan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Käsittääkseni myös Pirkanmaalla Aamulehti julkaisee jo irtisanoutuneiden avoimet työpaikat sunnuntaina. Lie paksuhko liite sekin. Tiedä sitten onko tornihuhu vaiko eikö.  Voi niitä raukkoja, jotka joutuvat sen hakemustulvan käsittelemään...  ;D

Kunnallisessa koiranvirassa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Voin vain sieluni silmin kuvitella sitä hässäkkää, kun 2011 koittaa ilman sopimusta. Siinä haipakassa on johdolla pikkuisen muuta miettimistä, kuin työhaastetteluun kutsuminen.

Voihan ne työpaikat lehdissä olla, mutta olkoon vaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

psykologista sodankäyntiä parhaimmillaan...

- Satu L.

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Miten musta tuntuu et toi HUS on aika mulkku työnantajana  :o

Nyt vastako se selvisi  :nauraa:

Nooh kun ei pidä luoda ennakkokäsityksiä ilman et itellä ois työnantajasta kokemusta.. nooh olen mielipiteeni ilmaissut nyt ilman henk.koht kokemusta *pyhimys*

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hussilaisten (irtisanoutuneiden) ei sitten pidä unohtaa lähettää Nenoselle sisäisessä postissa hus-pinssiä *pyhimys* vaikka mä kerään kyllä matkamuistoja ja päänahkoja, olkoon tuo pinssi sitten se number one  :o

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ja voi että miten kiva ois et jos "muutama" nykyinen hussilainen ei mahdollisen irtisanoutumisen myötä enää palaiskaan hussin leiviin takaisin....

Luulis hussin työnatajana olevan tälläisestäkin asiasta huolissaan..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olisikin hyvä kun laittaisivat paikat hakuun.

Näkisivät ettei ole tulijoita.

Saattaisivat kyllä ensin uhota että on niin ja niin paljon ollut tulijoita.

Mutta kun alettaisiin sitten kysellä että onkos tarpeeksi että saadaan irtisanoutuvat korvattua, niin eivät kauaa voisi lupailla. Joutuisivat pahaan välikäteen julkisesta valehtelusta.

Toisaalta, jos eivät laita niitä hakuun, niin voidaan sitten kyseenalaistaa työnantajan pyrkimykset, kun ei edes viitsi yrittää saada uusia hoitajia irtisanoutuneiden tilalle.

Eivät siis välitä vaikka potilaita kuolee.

Niin tai näin, kannattaa käyttää se hyväksi tiedotussodassa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Voi olla että Hus työhönotto yllättyy kun käytävillä ei näy ketään ja postilokero ammottaa tyhjyyttään työhakemuksista. Jos nytkään ei saada tarpeeksi ihmisiä että saataisiin täytettyä avoinna olevat toimet niin kuinka mahtaakaan käydä kun 3000 Hus:laista poistuu palveluksesta. Ehkäpä se kilometrin pitkä halukkaiden työntekijöiden jono korvaa meidät.  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ehkäpä se kilometrin pitkä halukkaiden työntekijöiden jono korvaa meidät.

Mitä ?  :o

Onko se vain kilometrin  huh.gif

Meillä töissä on pomot aina uhonnut sen olevan yli 15 kilometriä...

;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ehkäpä se kilometrin pitkä halukkaiden työntekijöiden jono korvaa meidät.

Mitä ?  :o

Onko se vain kilometrin  huh.gif

Meillä töissä on pomot aina uhonnut sen olevan yli 15 kilometriä...

;D

Se kilometrin jono on Meilahteen. Tietysti muihin huippu yliopistollisen sairaalan yksiköihin on omat hienoakin hienommat ja upeat jononsa erikseen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jaa että mistähän sitä nyt sitten luullaan löytyvän porukkaa töihin kun sitä ai oo tähänkään mennessä löytynyt?

Jos ei se huussin mulkkuus ole tähän mennessä vielä selvinnyt niin eiköhän tässä koeta kirkastumisia...

Tuleekohan niistä avoimista paikoista oikeen nettiversio että saadaan hyvät naurut ihan ympäri pallon??

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: satakieli

Eräs musiikillisesti lahjakas työkaverini aikoinaan kitaraansa rämpäyttäen hoilasi, jotta "HUSsi, HUSsi, mua pers**seen n*ssi. Niin huonosti asiat olivat jo vuonna 1999. Jos kyseinen henkilö tunnisti tästä itsensä, niin terveisiä, että ehkä ikimuistettavin lause, mitä olen koskaan kuullut.  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mitä, mitä? Kuulkaapas nyt,25 hoitajaa oli ollut  just täällä Tukholmassa rekrytilaisuudessa.

(Joista muutamat oli mun kavereita, ne meni sinne kattoo jos siellä tarjoiltais jotain hyvää syötävää, pummit ;D, mutta sitä ei saa kertoa eteenpäin...)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mitä, mitä? Kuulkaapas nyt,25 hoitajaa oli ollut  just täällä Tukholmassa rekrytilaisuudessa.

(Joista muutamat oli mun kavereita, ne meni sinne kattoo jos siellä tarjoiltais jotain hyvää syötävää, pummit ;D, mutta sitä ei saa kertoa eteenpäin...)

Miksi ei sais kertoa, saa yhä tragikoomisimpia piirteitä tämä suomen hoitajapulan hallinta.  :o

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mitä, mitä? Kuulkaapas nyt,25 hoitajaa oli ollut  just täällä Tukholmassa rekrytilaisuudessa.

(Joista muutamat oli mun kavereita, ne meni sinne kattoo jos siellä tarjoiltais jotain hyvää syötävää, pummit ;D, mutta sitä ei saa kertoa eteenpäin...)

Miksi ei sais kertoa, saa yhä tragikoomisimpia piirteitä tämä suomen hoitajapulan hallinta.  :o

No sitten se tarjoilu loppuu! Ja mä en ole henk.koht. yhteenkään tilaisuuteen päässyt. Mulle kelpaa ilmaisruuat aina. Noissa kuulemma on ihan kohtalaisen hyvät tarjoilut.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mitä, mitä? Kuulkaapas nyt,25 hoitajaa oli ollut  just täällä Tukholmassa rekrytilaisuudessa.

(Joista muutamat oli mun kavereita, ne meni sinne kattoo jos siellä tarjoiltais jotain hyvää syötävää, pummit ;D, mutta sitä ei saa kertoa eteenpäin...)

Miksi ei sais kertoa, saa yhä tragikoomisimpia piirteitä tämä suomen hoitajapulan hallinta.  :o

No sitten se tarjoilu loppuu! Ja mä en ole henk.koht. yhteenkään tilaisuuteen päässyt. Mulle kelpaa ilmaisruuat aina. Noissa kuulemma on ihan kohtalaisen hyvät tarjoilut.

Kyllä ne tuossa tilanteessa tarjoavat, mutta siihen se sitten loppuukin. Ison talon pikkujoulutarjoilutkin ovat vuosi vuodelta huonontuneet.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...