Jump to content

Helenan vanhainkoti

Recommended Posts

Posted

Minkälainen mahtaa olla työpaikkana Helenan vanhainkoti Helsingin Hämeentiellä? huh.gif

Onko isokin laitos? Työilmapiiri? Kaikki tieto tervetullutta ;)

MAINOS
Posted

En tiedä mittään :-) Mitä siitä vierestä kulkenut niin ei se iso ole, muttei ihan pienikään. Oma talo, ja uusi "rivitalorakennus" jossa on varmaan muutama palveluasunto (näyttää siltä). Se on venäjänkielinen, ortodoksien vanhainkoti tietääkseni??

Vanha koira. Uusia temppuja.

Posted

Kuten ylläolevasta linkistä voi päätellä, paikka on ortodoksinen. Se ei kuulemma kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö Helenan vanhainkodissa voisi työskennellä joku muukin kuin ortodoksisen kirkon jäsen.

Olen käynyt Helenakodissa kirkossa. Sellaisen käynnin perusteella on vaikea sanoa mitään hoidon tasosta, mutta olen aistinut ystävällisen ilmapiirin.

• 1 month later...
Posted

Helena-kotiin pääsee asumaan jos on ortodoksi ja täyttää kriteerit, jotka tarvitaan, että ylipäänsä pääsee vanhainkotiin. Venäjää ei tarvitse osata. Suurin osa potilaistakaan ei osaa. Helsingin kaupunki on ostanut sieltä paikkoja eli sikäli Helena-koti ei ole tavallaan "yksityinen". Työ on käsittääkseni samanlaista kuin missä tahansa muussakin vanhainkodissa. Voinnin heikentyessä potilaat siirretään sairaaloihin eli asukkaat ovat siis jollakin tapaa itse liikkuvia.

• 1 year later...
Posted

Kiinnostaisi nykyinen tilanne?

" Vaikeuksien kohdatessa saa huomata, kuinka rikas sitä on monella tapaa ollut. "

MAINOS

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...