theino Posted October 25, 2007 Posted October 25, 2007 Hauska kommentti PSHP:n (Pirkanmaan sairaanhoitopiiri) ohjeessa, kuinka turvataan kriittiset toiminnot TEHY:n työtaistelun aikana: "Irtisanoutuneet hoitajat ovat pääosin sellaisia, jotka ovat taidoiltaan osaavammasta päästä ja töihin jää enemmän iäkkäitä ja työrajoitteisia." ;) http://www.pshp.fi/default.aspx?contentid=2428&nodeid=11577&contentlan=1 Jos firma on maksavinaan niin minä olen tekevinään.
ShTintti Posted October 25, 2007 Posted October 25, 2007 Kyllä näytti hurjalta nuo PSHP:n suunnitelmat selvitä 19.11 esillä olevasta tilanteesta! Tulossa on katastrofi, johon shp:n johto yrittää varautua mahdollisimman hyvin. Toivottavasti näillä viesteillä olisi vaikutusta KT:n neuvottelijoihin ensi viikolla, jotta tältä kaikelta vältyttäisiin. Yeah, right! Like I'm going to put that icky thing in my mouth.
_Silja_ Posted October 25, 2007 Posted October 25, 2007 Hauska kommentti PSHP:n (Pirkanmaan sairaanhoitopiiri) ohjeessa, kuinka turvataan kriittiset toiminnot TEHY:n työtaistelun aikana: "Irtisanoutuneet hoitajat ovat pääosin sellaisia, jotka ovat taidoiltaan osaavammasta päästä ja töihin jää enemmän iäkkäitä ja työrajoitteisia." :) http://www.pshp.fi/default.aspx?contentid=2428&nodeid=11577&contentlan=1 Jos mä jäisin töihin ja työnantaja sanoisi jotain tuollaista, mä varmaan nostaisin syytteen herjauksesta >:D Kokemus on hyvä opettaja, mutta lähettää sikamaisen isoja laskuja
Guest Sairaanhoitaja, HUS Posted October 25, 2007 Posted October 25, 2007 Aika rammalta näytti Tayssinkin toiminta tuon selvityksen valossa irtisanoutumisten (mahdollisesti) realisoituessa. Mutta ihan asiaa oli lyöty kansiin, ei enää näitä "eitunnumissään" -hajatelmia (ts viestin pitäisi kuntapuolellekin olla varsin selvä). muoks: lisät
theino Posted October 26, 2007 Author Posted October 26, 2007 Meidän perushoitajat kysyivät, että kumpia he sitten oikein ovat, iäkkäitä vai työrajoitteisia? En uskaltanut ehdottaa kumpaakaan ;D Jos firma on maksavinaan niin minä olen tekevinään.
TimoM Posted October 26, 2007 Posted October 26, 2007 "Irtisanoutuneet hoitajat ovat pääosin sellaisia, jotka ovat taidoiltaan osaavammasta päästä ja töihin jää enemmän iäkkäitä ja työrajoitteisia." :D Se oli kommentti toimialue 3:n reservistä . SK:n väkihän on priimaa !! ;D kevättä odotellessa..
Satu Posted October 26, 2007 Posted October 26, 2007 no mut tommoset sutkautuksethan on omiaan palvelemaan tehyn asiaa, takaapahan sen että töihin jäävät ei ainakaan liian uutterasti yritä tehdä töitään ku heitä arvostetaan noin paljon :) - Satu L. Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.
KV Posted October 26, 2007 Posted October 26, 2007 Meidän perushoitajat kysyivät, että kumpia he sitten oikein ovat, iäkkäitä vai työrajoitteisia? En uskaltanut ehdottaa kumpaakaan :) Heiltä jäi huomaamatta se kolmas määritelmä. TA:n mukaanhan osaavammat ovat irtisanoutuneet. En neuvoisi sitäkään sanomaan. TA:lla ei oikein toimi tuo tiedottaminen. ;D
theino Posted October 26, 2007 Author Posted October 26, 2007 SK:n väkihän on priimaa !! :o Kyllä näin on Timo. p.s. Tosin kyllä hieman oma kehu haisee :) Jos firma on maksavinaan niin minä olen tekevinään.
TimoM Posted November 4, 2007 Posted November 4, 2007 SK:n väkihän on priimaa !! :D p.s. Tosin kyllä hieman oma kehu haisee :) So ? Kuka sen kissan hännän... ja silleen.. :D kevättä odotellessa..
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.