Jump to content
MAINOS

Kriittisten toimintojen turvaaminen


theino

Recommended Posts

Hauska kommentti PSHP:n (Pirkanmaan sairaanhoitopiiri) ohjeessa, kuinka turvataan kriittiset toiminnot TEHY:n työtaistelun aikana:

"Irtisanoutuneet hoitajat ovat pääosin sellaisia, jotka ovat taidoiltaan osaavammasta päästä ja töihin jää enemmän iäkkäitä ja työrajoitteisia."  ;)

http://www.pshp.fi/default.aspx?contentid=2428&nodeid=11577&contentlan=1

Jos firma on maksavinaan niin minä olen tekevinään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Kyllä näytti hurjalta nuo PSHP:n suunnitelmat selvitä 19.11 esillä olevasta tilanteesta! Tulossa on katastrofi, johon shp:n johto yrittää varautua mahdollisimman hyvin. Toivottavasti näillä viesteillä olisi vaikutusta KT:n neuvottelijoihin ensi viikolla, jotta tältä kaikelta vältyttäisiin.

Yeah, right! Like I'm going to put that icky thing in my mouth.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hauska kommentti PSHP:n (Pirkanmaan sairaanhoitopiiri) ohjeessa, kuinka turvataan kriittiset toiminnot TEHY:n työtaistelun aikana:

"Irtisanoutuneet hoitajat ovat pääosin sellaisia, jotka ovat taidoiltaan osaavammasta päästä ja töihin jää enemmän iäkkäitä ja työrajoitteisia."  :)

http://www.pshp.fi/default.aspx?contentid=2428&nodeid=11577&contentlan=1

Jos mä jäisin töihin ja työnantaja sanoisi jotain tuollaista, mä varmaan nostaisin syytteen herjauksesta  >:D

Kokemus on hyvä opettaja, mutta lähettää sikamaisen isoja laskuja

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Sairaanhoitaja, HUS

Aika rammalta näytti Tayssinkin toiminta tuon selvityksen valossa irtisanoutumisten (mahdollisesti) realisoituessa. Mutta ihan asiaa oli lyöty kansiin, ei enää näitä "eitunnumissään" -hajatelmia (ts viestin pitäisi kuntapuolellekin olla varsin selvä).

muoks: lisät

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meidän perushoitajat kysyivät, että kumpia he sitten oikein ovat, iäkkäitä vai työrajoitteisia? En uskaltanut ehdottaa kumpaakaan  ;D

Jos firma on maksavinaan niin minä olen tekevinään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

"Irtisanoutuneet hoitajat ovat pääosin sellaisia, jotka ovat taidoiltaan osaavammasta päästä ja töihin jää enemmän iäkkäitä ja työrajoitteisia."  :D

Se oli kommentti toimialue 3:n reservistä  . SK:n väkihän on priimaa !! ;D

kevättä odotellessa..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

no mut tommoset sutkautuksethan on omiaan palvelemaan tehyn asiaa, takaapahan sen että töihin jäävät ei ainakaan liian uutterasti yritä tehdä töitään ku heitä arvostetaan  noin paljon  :)

- Satu L.

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meidän perushoitajat kysyivät, että kumpia he sitten oikein ovat, iäkkäitä vai työrajoitteisia? En uskaltanut ehdottaa kumpaakaan   :)

Heiltä jäi huomaamatta se kolmas määritelmä. TA:n mukaanhan osaavammat ovat irtisanoutuneet. En neuvoisi sitäkään sanomaan. TA:lla ei oikein toimi tuo tiedottaminen.  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

SK:n väkihän on priimaa !! :o

Kyllä näin on Timo.

p.s. Tosin kyllä hieman oma kehu haisee  :)

Jos firma on maksavinaan niin minä olen tekevinään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

SK:n väkihän on priimaa !! :D

p.s. Tosin kyllä hieman oma kehu haisee  :)

So ? Kuka sen kissan hännän... ja silleen.. :D

kevättä odotellessa..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...