Jump to content
MAINOS

Oletteko kyllästyneet paitsi työhön, myös ihmisiin?


Kakkara

Recommended Posts

Vieras: punainenaurinko

Hoitoalan suurin ongelma on huono TES. Huono TES johtuu siitä että on useampi ammattiliitto Super, Tehy, JHL, Erto johon voi kuulua. Esim. elintarvikepuolella on vain SEL. Kun on huono TES voi kapitalisti paremmin kyykyttää, ja kapitalisti kyykyttää. Joten kaikkien liittojen tulisi yhdistyä ja ongelma ratkeaa itsestään, jos ei -> yleislakko.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
Vieras: SamaTäällä

Hoitoalan suurin ongelma on hoitajat jotka suostuvat kaikkeen ja marttyyreina valittavat selän takana, hoitajat jotka eivät ota selville oikeuksiaan ja tyhmänä tekevät mitä käsketään, hoitajat jotka kadehtivat aivan käsittämättömistä asioista kollegoitaan hankaloittaen mm. autonomisen työvuorolistan suunnittelun ja kesälomien pitämiset. Olen ollut hyvässä hoitoalan työpaikassa töissä, jossa työ oli kevyttä ja asiakkaat mukavia hoitaa mutta kaiken pilasi työpaikan naiset jotka sattuivat olemaan naisia pahimmasta päästä eli vaikeuttivat työssä jaksamista erittäin paljon kateellisuudellaan ja tyhmyydellään. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

oisko suurin ongelma alalla kuitenkin se alimiehitys... ja sen jälkeen suurin ongelma on vali vali hoitajat.

Yhdellä sun toisella tuntuu olevan pinna kireellä ja kadehditaan toisia sen minkä ehditään.

Myös sysipaska kunto on monen hoitajan ongelma.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: SamaTäällä

Alimiehityksestä en osaa sanoa koska olen mt-puolella jossa resurssit ovat ok. Ehkä se laiskistaa hoitajia ja jää ne vähätkin hommat tekemättä.  Saman havainnon olen tehnyt sysipaskasta kunnosta. Potilaat/asiakkaat/asukkaat jaksavat kävellä muutaman kilometrin asioille mutta moni hoitaja kulkee autolla perässä. Itse kävelen asiakkaiden kanssa.  Valistetaan terveistä elämäntavoista mutta hoitajat itse ovat jatkuvasti nurkan takana rööki suussa. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

huonokuntoinen ihminen on kokoajan äärirajoilla oman jaksamisensa kanssa.

Ei ihme että alkaa valitus ja pahoinvointi. Osa hoitajista ei myöskään sovellu hoitoalalle pääkoppansa puolesta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

monella hoitajalle elämä menee katkerana...ja huomataan, että ollaan vanhoja ja rupsahtaneita.

Ollaan entistä katkerampia elämällä viimeiset 20 työvuotta.

 

 

 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: fuckthisshit

Monella ei ole vaihtoehtoja kuin olla tällä "ihanalla" alalla. Joko tämä tai työvoimatoimisto, minkäs teet. Minusta oikeutettua valittaa jos järjestelmä on hanurista.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: SamaTäällä

Niinpä...ihmisten aina helppo sanoa että vaihda alaa tms.... mitä jos nyt vaan yksinkertaisesti ei ole varaa opiskella uutta ammattia, ei pääse opiskelemaan tms.... pakko kuitenkin töissä käydä. Mutta joka päivä mietin henkilökohtaisesti mitä keksisin ja katselen mol:n sivuja ja yritystä ollut mm. hakea eri alojen oppisopimuspaikkoja mutta ei tärppää.  Pakko koittaa koota itsensä ja kuunnella töissä taas kitisevien asiakkaiden "ongelmia" ja vaativat kaiken huomion itselleen. On se kumma miten hoitoala ajautunutkin niin että asiakkailla muka oikeus käyttäytyä miten vaan, ja kohdella hoitajia palvelijoina. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Luo tunnus tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Vain jäsenet voivat kommentoida

Luo tunnus

Rekisteröi tunnus yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi tunnus

Kirjaudu sisään

Onko sinulla jo tunnus?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...