Jump to content
MAINOS

[IDEARIIHI]Mitä tehdä työnantajan lähettämälle kirjeelle?


hoitsu (M)

Recommended Posts

MAINOS
  • Vastauksia 50
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Eikös kaikki vois palauttaa vaikka tyhjän kirjekuoren niin olis työnantajallakin jotain tekemistä kirjeidensä kanssa ;D

Ton mä ainakin teen  :nauraa: on niilläkin jotain hyödyllistä ajan vietettä  :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eikös kaikki vois palauttaa vaikka tyhjän kirjekuoren niin olis työnantajallakin jotain tekemistä kirjeidensä kanssa ;D

Jaaha! Tänään tuli firmasta postia, pitänee laittaa palautuskuori matkaan... tyhjänä.

"Niin gimis on Stadi,

ois toivomus snadi:

0 et tsiigaa sais sen vielä kerran"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eikös kaikki vois palauttaa vaikka tyhjän kirjekuoren niin olis työnantajallakin jotain tekemistä kirjeidensä kanssa ;D

Jaaha! Tänään tuli firmasta postia, pitänee laittaa palautuskuori matkaan... tyhjänä.

Mä laitoin niille muutaman Tahdon asia -tarran menemään.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Puhelinluetteloa ja muuta kivaa vastauspostia lähettäessään kannattaa olla tarkkana esim. viivakoodien suhteen.. ja esim. Itellan e-kirjepalvelun koodien kanssa (oik. reunassa vertikaalisesti hyvin pientä pränttiä)...  ;D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jos kirjekuoressa on tarra "vastaanottaja maksaa postimaksun" sinne voi huoletta tunkea vaikka puhelinluettelon. tuleepahan työnantajalle lisää maksettavaa kun postimaksut kohoaa painon mukana.

Ei kohoa.

Vastauskuoren postimaksu menee sopimuksen mukaisesti ja on yleensä normaalin kirjemaksun verran. Riippuen paljonko suunniteltu palautusposti painaa.

Eivät siis maksa oikean palautuspainon mukaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eikös kaikki vois palauttaa vaikka tyhjän kirjekuoren niin olis työnantajallakin jotain tekemistä kirjeidensä kanssa ;D

Jaaha! Tänään tuli firmasta postia, pitänee laittaa palautuskuori matkaan... tyhjänä.

Miullekkin tuli postia, mutta ei siinä ees ollu palautuskuorta mukana... Mie niin mielellään olisin voinu laittaa sen takasi!!  :)

"I mean, how hard can it be?"

- Jeremy Clarkson

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tänään tuli mullekin HUS:n posti. Arkistoin sen muiden ei niin merkittävien papereiden joukkoon, vaikka tyhjän palautuskuoren lähettäminen olisikin ollut hyvä idea. Kai tässä täytyy nyt alkaa tosissaan ajattelemaan että tosiaan eletään irtisanoutumisaikaa.

"Minä suojelen sinua kaikelta, mitä ikinä keksitkin pelätä. Ei ole sellaista pimeää, jota minun hento käteni ei torjuisi." -Ultra Bra-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eikös kaikki vois palauttaa vaikka tyhjän kirjekuoren niin olis työnantajallakin jotain tekemistä kirjeidensä kanssa ::)

Jaaha! Tänään tuli firmasta postia, pitänee laittaa palautuskuori matkaan... tyhjänä.

Mä laitoin niille muutaman Tahdon asia -tarran menemään.

Hehhe, hemmetin hyvä idea. Mä laitan Nenoselle pari Tehy tikkaria ja Tehy pinssin :)
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joensuussa torilla tänään klo 18.00 mielenosoitus missä tarkoituksena mm poltella noita lappusia mitä työnantaja puoli lähettänyt  ::)

Hieno veto! Sinne poppoolla!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joensuussa torilla tänään klo 18.00 mielenosoitus missä tarkoituksena mm poltella noita lappusia mitä työnantaja puoli lähettänyt  ::)

Hieno veto! Sinne poppoolla!

Jos Jenssi olis hieman lähempänä Oulua, tai siis jos Oulu olisi hieman lähempänä Jenssiä, niin ehdottomasti olisin tuolla!!! Mahtava tempaus! Toivottavasti on mediakin mukana..

"I mean, how hard can it be?"

- Jeremy Clarkson

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joensuussa torilla tänään klo 18.00 mielenosoitus missä tarkoituksena mm poltella noita lappusia mitä työnantaja puoli lähettänyt  ::)

Hieno veto! Sinne poppoolla!

Jos Jenssi olis hieman lähempänä Oulua, tai siis jos Oulu olisi hieman lähempänä Jenssiä, niin ehdottomasti olisin tuolla!!! Mahtava tempaus! Toivottavasti on mediakin mukana..

Sytyke on jo taskussa odottamassa!!

-tule turma tuonen tietä, pikku reppu selässä, pikku kirves kontissa. Napsauta sillä ohtaan, justiinsa nokan kohtaan-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joensuussa torilla tänään klo 18.00 mielenosoitus missä tarkoituksena mm poltella noita lappusia mitä työnantaja puoli lähettänyt  ::)

Hieno veto! Sinne poppoolla!

Jos Jenssi olis hieman lähempänä Oulua, tai siis jos Oulu olisi hieman lähempänä Jenssiä, niin ehdottomasti olisin tuolla!!! Mahtava tempaus! Toivottavasti on mediakin mukana..

Sytyke on jo taskussa odottamassa!!

Eikä taida erämiehellä  nyt ihan perinteiset kiehiset olla...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä laitan aina kaikki mainokset joissa  on ilmainen palautuskuori mukana takaisin lähettäjälle, kunhan olen leikellyt niistä irti omat tietoni.

-Mä en ole jaksanut leikellä edes nimeäni pois; jääpähän nimi mieleen.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Harmi näin reserviläisenä, ettei ole tulossa TA kirjettä ainakaan vielä. Itse laittaisin "käytetyä" wc-paperia kirjekuoren täydeltä.

Saisivatpahan suoraan haistaa mitä ajattelen tuosta TA:n tempauksesta. ::)

Toinen puhuu aidasta, toinen aidan seipäästä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sitä kirjettä ei varmaan kannata palauttaa, siinä näkyy olevan jonkunnäköinen yksilöintinumero tms. Siinä toisessa lapussa sitä ei o.

Itse laittaisin "käytetyä" wc-paperia kirjekuoren täydeltä.

Saisivatpahan suoraan haistaa mitä ajattelen tuosta TA:n tempauksesta. ::)

Noin pitkälle ei varmaan kannata oikeasti mennä. Säilytetään kumminkin huumorilinja tässä ja näytetään että me Tehyläiset ollaan fiksua porukkaa. :)
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse laittaisin "käytetyä" wc-paperia kirjekuoren täydeltä.

Saisivatpahan suoraan haistaa mitä ajattelen tuosta TA:n tempauksesta. ::)

Noin pitkälle ei varmaan kannata oikeasti mennä. Säilytetään kumminkin huumorilinja tässä ja näytetään että me Tehyläiset ollaan fiksua porukkaa. :)

Ei kun ihan tosissani mä sen heitin :).

Sitä kirjettä ei varmaan kannata palauttaa, siinä näkyy olevan jonkunnäköinen yksilöintinumero tms. Siinä toisessa lapussa sitä ei o.

Vakavasti jos puhutaan, niin kenenkään ei pidä mennä edes pilailu mielessä palauttamaan kirjettä työnantajalle!!!

Toinen puhuu aidasta, toinen aidan seipäästä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Pitäisiöhän tämä topic laittaa vain jäsenten luettavaksi ja siten jatkaa huumorilinjalla?!?

Virallinen ohje taitaa tosiaan olla että kirjeeseen ei reagoida mitenkään.

Tuo on virallinen ohjeistus!

Toinen puhuu aidasta, toinen aidan seipäästä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Juu, tänään tuli kirje postiluukusta.  Harmi ettei viitsi alkaa keksimään jotain kivaa läheteteävää sinne huussin johtoon kun ohjeistus tosiaan on, ettei siihen pidä reagoida mitenkään 8)

Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi. Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten, että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Juu, tänään tuli kirje postiluukusta.  Harmi ettei viitsi alkaa keksimään jotain kivaa läheteteävää sinne huussin johtoon kun ohjeistus tosiaan on, ettei siihen pidä reagoida mitenkään 8)

Mulle ei kirjettä vielä ole tullut. Mutta eikös se ollut niin että jos kirjeen palauttaa niin se tulkitaan irtisanoutumisen perumiseksi? Eli ei varmaankaan kannata mennä palauttamaan edes tyhjää kuorta.

Ku tutkituttaa piäsä, ni suap oekkeet liäkkeet..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...