Jump to content
MAINOS

Mikä p...un TVA.


Vieras: hoitopoika

Recommended Posts

Vieras: hoitopoika

8) Nyt on tämä poppis jota tehy hehkutti jokaisen henkilökohtainen työn vaativuuden arvioinnin perusteella jaettava henkilökohtainen palkkaus.....Mitähän tuohon sanoisi. Nyt meillä KSKS:ssä väsätään pisteytystä peruspalkan tasosta.. Ulkona kuin lumiukko... Kuulostaa hyvältä. MUTTA sitten kun itse teet arvion vaativuudesta ym asioista ja vielä se hyväksytään niin mistä saadaan rahat? Meillä henkilöstöpäällikkö ilmoitti että rahaa ei todellisuudessa ole mihinkään korotuksiin jaettavana. korotus saattaisi olla1.7% peruspalkasta jos sitäkään ja hakijoita on satoja: Eli laskettu on että se korotuksen voi saada muutama kymmenen!!!! Eli se siitä hienosta tehyn palkan tarkistuksesta. Uskon myös että rahaa ei myöskään tule mistään lisää tulevina vuosina... NYT ALKAA ISKEMÄÄ POST TRAUMAATTISESTI Vitutus uudelleen tehyä kohtaan... Ihmettelen suuresti miten apteekkityöntekijöillä on ollut varaa kieltäytyä suuresta ja mahtavasta tulopoliittisesta kokonaisratkaisusta... :'( (hieman helpottaa)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Heh, itse katselin juuri myös os:lla olevia henk.koht. vastuualueitamme ja huomasin nimeni hyppivän n. joka toisessa vastuualueessa. Lisäksi kävin -uutena asiana- saamassa koulutusta os:n ns. kotisivujen tekemistä varten ja eilen sähköpostista tuli ilmoitus että minua oli ehdotettu/valittu sairaalamme ympäristövastaavaksi (toisena hoitopuolen ihmisenä).

Alkaa tuntua siltä että olen repinyt kitusiani liikaa viime aikoina. Lisäksi alkaa tuntua että mulla on paha työongelma; tällä hetkellä olen pahasti ihmeissäni että missä välissä ehdin tekemään noita kotisivuja ja mitä hommaa tuo ympäristövastaavuus tulee sysäämään vielä muiden hommien sekaan. Tässä pitäisi ehtiä jonkin aikaa tehdä kaikkea muuta kuin hoitotyötä mutta siihen tuntuu olevan heikot mahdollisuudet. Oh:lleni tuossa eilen mainitsinkin että jossain kohdin alamme tarkastalemaan meikän palkkausta joka ei tunnu vastaavan nykyistä vastuuta. Odottelen mielenkiinnolla. Toinen vaihtoehto lienee että sanoudun joksikin aikaa irti omahoitajuuksista ja koitan hoitaa noita muita hommia eteenpäin.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meillä oli tuo viime vuonna ja ainakin meidän yksikössä kannatti. Palkat tarkistettiin, nyt kaikki saa samaa peruspalkka oli sijainen tai ei. Korotukset parhaimmillaan tuhannen markan luokkaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ymmärsinkö oikein vain väärin, että Osku on ajatuksen "sama palkka samasta työstä" kannattaja. Itse EN OLE ! Kuten kaikki täällä varmaan tietävät, jokaisen työn voi tehdä monella eri tavalla. Lisäksi on muutamia muita epämiellyttäviä tehtäviä, jotka lankeavat kuin manulle illallinen miehille luonnostaan (lue:väkivalta, mekaaninen kunnossapito, sähkötekniikka), tai sitten esim.kielitaidon pohjalta. Itse esim. en ole centtiäkään hyötynyt englannin/ruotsin/saksan taidoista, vaikka ulkomaanpellen ilmestyessä luukulle apuun minut kutsutaankin. Pärkkele !

Työn orjat sorron yöstä nouskaa..maan ääriin kuuluu KUTSUMUS ?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ymmärsinkö oikein vain väärin, että Osku on ajatuksen "sama palkka samasta työstä" kannattaja. Itse EN OLE ! Kuten kaikki täällä varmaan tietävät, jokaisen työn voi tehdä monella eri tavalla. Lisäksi on muutamia muita epämiellyttäviä tehtäviä, jotka lankeavat kuin manulle illallinen miehille luonnostaan (lue:väkivalta, mekaaninen kunnossapito, sähkötekniikka), tai sitten esim.kielitaidon pohjalta. Itse esim. en ole centtiäkään hyötynyt englannin/ruotsin/saksan taidoista, vaikka ulkomaanpellen ilmestyessä luukulle apuun minut kutsutaankin. Pärkkele !

Siis minusta on positiivista että nyt peruspalkka on sama olit sijainen tahi et, koska samaa työtä teemme. Toki olisi hemmetin hienoa jos olisi joku testosteronilisä, koska tuo mainitsemasi manun illallinen on kyllä totta. Se että työn voi tehdä monella eri tavalla, on myös totta. Mutta miten sen pystyisi arvioimaan kenen työpanos jostain tietystä työsuoritteesta on arvokkaampi kuin toisen tekemä?? Se että olet kielimiehiä, siihen on käsitääkseni luotu kielilisät, ainakin meillä on.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...