Jump to content
MAINOS

Järkyttävä ja täysin yllättävä uutinen yksityispuolelta


almamaria

Recommended Posts

Niin paljon on ollut huikeita suunnitelmia ilmassa eri tahojen puolelta siitä miten 12 800 hoitoalan työntekijän jättämä vaje korjataan, enkä muista kuka kertoi kuinka yksityispuolelta hankitaan korvaavat hoitajat. Olikin valtava yllätys lukea Aamulehden nettisivuilta, kuinka tämä suunnitelma ei toteudukaan: http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/49084.shtml

Eihän saisi nauraa, eihän?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Oho... Ihan shokeeraannuin, mä kun luulin että noilla keikkabuulaakeilla on aina reservissä muutama tuhat hoitajaa, joka lajia. Odottavat vaan puhelinsoittoa.

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Oho... Ihan shokeeraannuin, mä kun luulin että noilla keikkabuulaakeilla on aina reservissä muutama tuhat hoitajaa, joka lajia. Odottavat vaan puhelinsoittoa.

Niin ja tässä tapauksessa yli kymmenentuhatta!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hienoa että henkilöstönvuokrausfirmatkin ovat meidän puolella, eivät välitä hoitajia lakonalaisiin töihin. Ja mä kun luulin niiden ajattelevan vain rahaa  :D

sairaanhoidon sekatyöläinen

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hienoa että henkilöstönvuokrausfirmatkin ovat meidän puolella, eivät välitä hoitajia lakonalaisiin töihin. Ja mä kun luulin niiden ajattelevan vain rahaa  :D

Ehkä ne aatteleekin rahaa... Hoitajien palkat nousee -> isommat provikat. Bisnesmiehii!

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Niin paljon on ollut huikeita suunnitelmia ilmassa eri tahojen puolelta siitä miten 12 800 hoitoalan työntekijän jättämä vaje korjataan, enkä muista kuka kertoi kuinka yksityispuolelta hankitaan korvaavat hoitajat. Olikin valtava yllätys lukea Aamulehden nettisivuilta, kuinka tämä suunnitelma ei toteudukaan: http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/49084.shtml

Eihän saisi nauraa, eihän?

Yritetään nyt käyttäytyä. Täytyy myöntää, että suupieliä nykii... No niin. Nyt kokosin itseni. Mitä arvelette, pitäiskös paljastaa todellisuus niistä muistakin ´korvaajista´?

Vai annetaanko heidän ihan itse löytää sekin totuus?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...