Jump to content
MAINOS

Kiitos kaikille jotka kirjoittivat nimensä irtisamomislistaan


kukkis

Recommended Posts

Älkää nyt vaan missään nimessä antako periksi ja ruvetko perumaan niitä irtisanomisianne vaikka työnantaja sanoisi mitä. Totuus on että hoitajia tarvitaan muuten ei homma suju. Kumma kun ei työnantaja sitä tajua vähemmällä tai sitten tajuaa ja nyt yritetään sitten kiristää työntekijöitä ja vedotaan etiikkaan. Törkeetä käyttää äiti/sairaslapsi mainosta sympatian kalastukseen. "Parasta" oli kun luin joltain keskustelusivulta että sairaanhoitajia verrattiin terroristeihin ;D

Tsemppiä kaikille TEHYLÄISILLE toivottelee tehyn opiskelijajäsen joka toivoo hartaasti, että aloittaessani sairaanhoitajan työt v 2009 peruspalkka olisi ainakin se 2190

ettei tarvitse vanhoilla päivillä jälleen alkaa uutta ammattia lukemaan tai mennä raksalle lautapojaksi, palkkaa saisi enemmän vähemmällä vastuulla, tosi houkuttelevaa........

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Hesarissa oli tänään malli työnantajan lähettämästä kirjeestä, jossa kysyttiin, että oletko ihan varmasti valmis irtisanoutumaan... Mitäs jos liimailtaisiin niitä pitkin sairaalan lattioita tai pinottaisiin ne toilettitiloihin, jos sattuu paperi loppumaan.

En jaksa uskoa, että rivistä lipeämisiä tapahtuu kovin paljon, koska uskon, että on paljon sellaisia kolleegoja, jotka ajattelevat tästä asiasta samoin kuin minä.

Eli HUS:ssa on tällä hetkellä yli 100 avointa tointa, joihin ei ole tulijoita ja tämä on vasta alkua. Jos palkka ja työolot eivät muutu, niin tulevaisuudessa niitä paikkoja voi olla täyttämättä kymmenkertainen määrä. Kuka silloin tekee kanssani töitä? Nyt jo joudutaan ottamaan sijaisiksi kaikki halukkaat vaikka he eivät sopisikaan vaativaan erikoissairaanhoitoon. (Kaikille on paikkansa, muttei se välttämättä ole esim. päivystysalue)

Ihmiset eivät ajattele nenäänsä pidemmälle. Jos palkka ei ole parempi, ei auta vaikka laitettaisiin paikkoja auki lisää. NIIHIN EI OLE TULIJOITA! Kuka hoitaa potilaat tulevaisuudessa?? Mistä löytyvät tulevaisuudessa ne innokkaat ja motivoituneet, omilla aivoillaan ajattelevat uudet kolleegat.? Sitä kannattaa ajatella, ennenkuin lipeää rivistä.

http://vapaatvaikuttajat.net/

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

:nauraa: Kiitos todellakin!

Itse olen vielä toistaiseksi opiskelijajäsen, mutta olen täysin sydämin mukana hengessä. Minäkään en ole valinnut ammattia kutsumuksen perusteella;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

:nauraa: Kiitos todellakin!

Itse olen vielä toistaiseksi opiskelijajäsen, mutta olen täysin sydämin mukana hengessä. Minäkään en ole valinnut ammattia kutsumuksen perusteella;)

Oletko sinäkin yksi niistä nuorista hoitajista joka tulee paikkaamaan mahdollista hoitajapuutosta? huh.gif

Täällä pohjois-karjalassa ainakin on vankka usko että nuoriso tulee ja pelastaa tilanteen, että jossain nurkan takana on 13000 (täällä 457)

nuorta hoitajaa jotka on valmiit tulemaan entisellä palkalla töihin..

Uskomatonta että kukaan ei tunnu ymmärtävän että nuorille hoitajille (opiskelijoille) tässä pedataan parempaa tulevaisuutta. Lasken itseni nuoreksi

edelleen ja täällä ainakin kärkkäimmin on irtisanoutumassa nuoret. Vanhemmilla on enemmän riskeerattavaa..

Pysykää lujina!! Ansaitsemme parempaa!! Vanhat ja nuoret!!

"Teen tätä työtä rahasta, jos kaipaat pyyteettömyyttä, hommaa koira"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Todellakin paljon kiitoksia!

TS;ssä oli tänään taas juttua siitä, kuinka työnantaja lähettää kirjeen kotia vahvistaakseen irtisanomisen. Jos ei vastausta kuulu, tulee paikka avoimeen hakuun.. Mahtaa näyttää hienolta kohta VSSHP:n työtilanne.  8)

Jos joku haluaa lukea uutisen linkki;

http://www.turunsanomat.fi/kotimaa/?ts=1,3:1002:0:0,4:2:0:1:2007-10-19,104:2:493103,1:0:0:0:0:0:

Ja tässä painostuksesta liiton vaihtamiseen;

http://www.turunsanomat.fi/kotimaa/?ts=1,3:1002:0:0,4:2:0:1:2007-10-19,104:2:493102,1:0:0:0:0:0:

Eiköhän kaikki liitytä joukolla Superiin... (sarkasmia...)

I'm selfish, impatient and little insecure. I make mistakes, i'm out of control and at times hard to handle, but if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Todellakin paljon kiitoksia!

TS;ssä oli tänään taas juttua siitä, kuinka työnantaja lähettää kirjeen kotia vahvistaakseen irtisanomisen. Jos ei vastausta kuulu, tulee paikka avoimeen hakuun.. Mahtaa näyttää hienolta kohta VSSHP:n työtilanne.  ;D

Jos joku haluaa lukea uutisen linkki;

http://www.turunsanomat.fi/kotimaa/?ts=1,3:1002:0:0,4:2:0:1:2007-10-19,104:2:493103,1:0:0:0:0:0:

Voipi olla Hesariin tulee oma liite Avoimet työpaikat HUSin ja Helsingin sosiaali- ja terveydenhuollossa. Yli 3000 paikkaa....

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...