Jump to content
MAINOS

Rikkuri?


turbiini

Recommended Posts

Rikkuruudesta en tiedä. Järjetöntä kylläkin. Henkilöstöresurssit tulee laskea sen mukaan, että niissä tiukemmissakin tilanteissa työyksikössä pärjätään...ilman että kukaan venyy ylitöihin, saati tekee sitä palkatta.

Tuo on totta. Työnantaja oppii vikkelästi että vähemmälläkin hlökunnalla pärjää eikä anna palkata sijaisia. Kyllä ne hoitaa, kiltit hoitajat kun ei muuta tarjota. Terve itsekkyys peliin vaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Ennenkuin alkaa kivet lentelemään, niin koitetaan muistaa, että on työpisteitä, joista ei noin vain lähdetä. Ei edes ylityökiellon alaisena. Tulee tilanteita, joita ei pysty ennustamaan. Ei edes fiksuin pomo voi tietää, alkaako joku potilas yhtäkkiä vuotamaan niin, että tarvitsee yhden hoitajan ajan. Ja se päivystävä tulee toki, mutta häntä odotellessa jonkun on hoidettava se potilas.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ennenkuin alkaa kivet lentelemään, niin koitetaan muistaa, että on työpisteitä, joista ei noin vain lähdetä. Ei edes ylityökiellon alaisena. Tulee tilanteita, joita ei pysty ennustamaan. Ei edes fiksuin pomo voi tietää, alkaako joku potilas yhtäkkiä vuotamaan niin, että tarvitsee yhden hoitajan ajan. Ja se päivystävä tulee toki, mutta häntä odotellessa jonkun on hoidettava se potilas.

Tällaisesta tilanteen hoitamisesta voit toki ottaa sen siitä maksettavan palkan, ammattiosastojen hallitukset keräävät viikoittain raportteja miksi ylityö- ja vuoronvaihtokieltoa on jouduttu rikkomaan. Et siis ole rikkuri, jos potilaan henki ja terveys sinulta vaatii sen puolituntisen, mutta Tehy haluaa tietää miksi se olit sinä joka jouduit jäämään eikä työnantaja ollut suunnitellut siihen tehtävään seuraavaa vuoroa.

"Minä suojelen sinua kaikelta, mitä ikinä keksitkin pelätä. Ei ole sellaista pimeää, jota minun hento käteni ei torjuisi." -Ultra Bra-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No ei ole seuraavaa vuoroa tuolla. Päivystävä on, mutta hänen tuloaan odotellessa jouduin siis jäämään. Ja tilaston vuoksi, otin sen puolituntisen tänään. Näin mua neuvottiin. Mä kun en osaa itse ajatella nyt oikeastaan mitään, kun odotan vain ohjeita.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...