Jump to content
MAINOS

Työtön työtön työtön - harjoittelutopicci Kelan kaavakkeen täyttöä varten


Pernasoppa

Recommended Posts

Eli täällä voi jo testata miltä se tuntuu...

Työtön

Työtön

Työtön

Työtön

Työtön

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Työtön

Työtön

Työtön

Työtön..

Jaa mut eiks ne Kelan laput pidä kuitenkin ihan kynällä paperille raapustaa? Ei tää harjottelu ny sitte paljo auta?  :)

Anna hevosen murehtia. Sillä on isompi pää.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eli täällä voi jo testata miltä se tuntuu...

Työtön

Työtön

Työtön

Työtön

Työtön

Eikös me täytellä tota Tehyn lappusta, siis työttömyyskassan, vai pitääkö sen Kelankin lappu täyttää..  huh.gif Tehystähän me sitä rahaa saatais jos oikeasti työttömäksi jäätäisiin, vai olenko väärässä? Voi hyvin olla, kun ei ole kokemusta näistä asioista  ;)

Toivo on puoli elämää, välinpitämättömyys on puoli kuolemaa.

-Kahlil Gibran

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Työkkäri hyväksyy myös version:

Työtön

-//-

-//-

-//-

-//-

-//-

-//-

(Tai ainakin mulla aikoinaan hyväksyivät)

Ei tarvitse kirjoitella niin paljon vaikeita lauserakenteita. ;)

Opin jo aikapäiviä sitten, ettei kannata hukata aikaa pyrkimällä saamaan kollegojaan vakuuttuneiksi.

- Albert Einstein

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mun käsittääkseni (no harvoin mä oikeessa oon  ;D ) eivät enää hyväksy minkään laisia yhtäläisyysmerkkejä. Tiä sitte.

Anna hevosen murehtia. Sillä on isompi pää.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eli täällä voi jo testata miltä se tuntuu...

Työtön

Työtön

Työtön

Työtön

Työtön

Et kuitenkaan Focce noita kaikkia "työttömiä" tuohon kirjottanut! Kuitenkin copy-pastesit ekan jälkeen loput! Mutta toisaalta, jos on olemassa se sähköinen kaavake, niin sittenhän se on ihan asiallista treeniä!

;D

"I mean, how hard can it be?"

- Jeremy Clarkson

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eli täällä voi jo testata miltä se tuntuu...

Työtön

Työtön

Työtön

Työtön

Työtön

Eikös me täytellä tota Tehyn lappusta, siis työttömyyskassan, vai pitääkö sen Kelankin lappu täyttää..  huh.gif Tehystähän me sitä rahaa saatais jos oikeasti työttömäksi jäätäisiin, vai olenko väärässä? Voi hyvin olla, kun ei ole kokemusta näistä asioista  ;D

Suunnilleen vuosi sitten oli jo mahdollista täyttää "työtön"-lappu sähköisessä muodossa. Eikä siihen voinut /saanut laittaa yhtäläisyys merkkejä. Ja omaan liittoon sen toimitin, en Kelaan. Sieltä liiton sivuilta se löytyikin. Jos työttömyys aikana sairastuu pidemmäksi aikaa (esim jalka poikki) pitää kirjoittaa lappuun sairas. Kun sairaslomalla ei ole mahdollista ottaa työtä vastaan, ja jos saikku on pitkä maksaa jossain vaiheessa Kela korvauksen. En muista niitä päivä määriä, milloin korvaus alkaa tulla Kelasta.

Asioilla on tapana järjestyä :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Käykääs nyt ihan huviksenne silmäilemässä MOL.FI että kuinka halvatun monta SH/PH/LH tointa

siellä on hakusessa!!! Kenen pitää vielä jotain tilanteesta "miettiä". . . Pitäisikö Kataisellekin laittaa linkki?

http://www.mol.fi/paikat/Search.do?

  Sairaanhoitajat  416 kpl 

  Laboratoriohoitajat, röntgenhoitajat  44 kpl 

  Mielenterveyshoitajat  9 kpl 

  Perushoitajat, lääkintävahtimestarit, lähihoitajat  296 kp

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Focce ja sen muisti.  angry.png

Sinähän lupasit siirtyä ajamaan ambulanssia minun työpariksi. Kyllä meillä yksityisellä puolella arvostettan suomalaista, koulutettua, asiantuntevaa, pätevää (ja mukavaa) hoitajaa jos kunnallisella puolelle ei sellainen kelpaa!!!  ;D

Ei tässä kädestä suuhun elämisessä haittaa muu kuin tuo käden pienuus ja suun suuruus. Mutta kutsumusta löytyy!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vakiyököt voi oikaista yhden kirjaimen...

yötön

yötön

yötön...

Sitten ensikuussa teen noin...ja hymiö tähän.

-tule turma tuonen tietä, pikku reppu selässä, pikku kirves kontissa. Napsauta sillä ohtaan, justiinsa nokan kohtaan-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

jaa-a, mie menen ALKOn myyjäksi, tai joku firma haki esitanssijaa, en aio olla kovin kauaa työtön.... :)

Saako laittaa terveisiä?

Kuolema kuittaa univelat....

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eikö tuosta napsahda normaali karenssi, eli ei tartte ihan heti täytellä kelan lappuja?

No jokatapauksessa nykyään siinä kaavakkeessa on rasti, "olen ollut koko tämän em mainitun ajan työttömänä" ja sikneeraus alle, voilá.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

nykyään siinä kaavakkeessa on rasti, "olen ollut koko tämän em mainitun ajan työttömänä" ja sikneeraus alle,

Herramunjee! Mitä edistystä. Vai ONKO se edistystä? Olisiko niin, että työttömät eivät pysy tarpeeksi nöyryytettyinä, jos heidän ei tarvitse kirjoittaa erikseen joka päivän kohdalle?? Onkohan tämä uudistus nyt tarpeeksi harkittu?

Mutta hei, ettehän te Kelan lappuja täyttele, vaan Terveydenhuoltoalan työttömyyskassan?

Vanha koira. Uusia temppuja.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...