Jump to content
MAINOS

jälleen vuoronvaihdoista


sh jemi

Recommended Posts

Taas mä tuun tänne keuhkoomaan, heh, ei oikeen muutakaan kanavaa oo.  8)

Niin siis, en todellakaan tajua minkä takia oh ottaa tän ylityö-ja vuoronvaihto kiellon meillä niin raskaasti. Meiltä ei kuitenkaan kukaan oo joukkoirtisanoutumassa. Tulee suoraan sanottuna semmonen kuva, että oh ihan tietosesti on meillä teetätetty hommat kun nyt se on niin ylitsepääsemätön ongelma kun ei me saada suostua tuplavuoroihin ja tehyä syytetään kun ei anna tarpeeksi informaatiota johtotasolle asioista. Yritin kyllä tänään selittää sille, ettei tehyn tehtävä oo antaa toimintaohjeita sairaanhoitopiireille. Ja taisinpa jopa sanoa, että homman pitäs alunperinkin toimia niin, ettei ylitöitä ja jatkuvia vuoronvaihtoja tehdä. Mutta kun kyse onkin luottamuksesta työnantajan ja työntekijän välillä!!! Voi jee... sanon minä. Tainnu oh unohtaa että on itekin työntekijä.

Kerran luulin notta olin vääräs mutta sitten huomasinkin notta erehryyn.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse en ole pahemmin koskaan luottanut työnantajaan. Se on muutaman kerran osoittautunut ennaltaehkäisevän ongelmia. Se on minun mielestä selvä juttu ollut. Tässä työtaistelutilanteessa olisi outoa, jos työntekijät kokisivat olevansa samassa leirissä TA:n kanssa. Hyvin outoa. Toisaalta nuo kaikki kampitusyritykset ja lausunnot ovat olleet "ei tästä maailmasta", joten asemat ovat olleet koko ajan selvillä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...